Ogłoszenie z dnia 2024-03-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00190581/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi ul. Jana III Sobieskiego w Polakowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Gminy w Żórawinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935141
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa 6
1.5.2.) Miejscowość: Żórawina
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-020
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zorawina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zorawina.bip.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zorawina.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi ul. Jana III Sobieskiego w Polakowicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0fd95275-cbd4-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00262867
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00019918/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont i modernizacja dróg gminnych na terenie gm. Żórawina
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00190581
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WG.271.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1502511,28 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przewidziana do remontu ul. Jana III Sobieskiego, droga gminna, w miejscowości Polakowice w gminie Żórawina na działce nr 171 obręb Polakowice o długości 1258.68m.
Na odcinku km 0+000 – km 0+666.86 (na odcinku gdzie istnieje chodnik) oraz na odcinku km 1+096.63 – km 1+258.68 przewiduje się rozbiórkę istniejącej nawierzchni wraz z podbudowami i odtworzenie pełnej konstrukcji jezdni z nawierzchnią bitumiczną. Odtworzenie nawierzchni polegać będzie na wykonaniu nawierzchni bitumicznej składającą się z warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S50/70 o grubości 5 cm oraz warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC11W50/70 o grubości 5 cm. Nawierzchnie układane będą na podbudowie zasadniczej z mieszanki niezwiązanej C90/3 z kruszywa kamiennego łamanego 0/31.5mm o grubości 20 cm (Is>=1.0) oraz warstwie ulepszonego podłoża z gruntu stabilizowanego cementem C1.5/2.0 o grubości 20 cm.
Na odcinku km 0+666.86 – km 1+096.63 remont istniejącej drogi polegać będzie na wykonaniu warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego AC11W50/70 o średniej grubości 5 cm oraz warstwy ścieralnej z warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S50/70 o grubości 5 cm na istniejącej nawierzchni jezdni.
Przewiduje się remont poboczy (na odcinkach gdzie nie ma chodnika) z kruszywa łamanego (0/31.5 mm) o szerokości 0.75 m. Na długości istniejących zjazdów przewiduje się uzupełnienie nawierzchni istniejących zjazdów z kruszywa kamiennego łamanego 0/31.5mm
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1179429,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1958638,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1179429,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO - PROBUD SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1990121707
7.3.3) Ulica: ROLNA 1
7.3.4) Miejscowość: GOGOLIN
7.3.5) Kod pocztowy: 47-320
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1179429,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
INNE PRZETARGI ŻÓRAWINA
więcej: przetargi ŻÓRAWINA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan. - paczka nr 2
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.