eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinekRemont chodników oraz nawierzchni z bruku i betonu na terenie miasta Szczecinek w 2023 r.



Ogłoszenie z dnia 2023-06-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont chodników oraz nawierzchni z bruku i betonu na terenie miasta Szczecinek w 2023 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO SZCZECINEK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920890

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Wolności 13

1.5.2.) Miejscowość: Szczecinek

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-400

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@um.szczecinek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecinek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7caf1cc9-f408-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont chodników oraz nawierzchni z bruku i betonu na terenie miasta Szczecinek w 2023 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7caf1cc9-f408-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00262872

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00005447/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remont chodników oraz nawierzchni z bruku i betonu na terenie miasta Szczecinek w 2023 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00222294

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: K.271.8.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i oddanie, zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót
budowlanych, oraz zasadami bezpieczeństwa dla korzystających z drogi, obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej remontu chodników oraz nawierzchni z bruku i betonu na terenie miasta Szczecinek w 2023 roku, który będzie mógł samoistnie spełniać funkcję techniczną w zakresie:
1.1. Wykonania remontu chodników dla pieszych, nawierzchni dróg, zjazdów oraz zatok postojowych i parkingów:
1/ z kostki betonowej „polbruk” gr. 6 cm - ok. 750 m2
2/ z kostki betonowej „polbruk” gr. 8 cm - ok. 490 m2
3/ z kostki kamiennej - ok. 60 m2 Remont polegać będzie na rozbiórce istniejącej nawierzchni drogi, chodnika, zjazdu, zatoki postojowej lub parkingu, regulacji istniejącego uzbrojenia, wyprofilowaniu podłoża, wykonaniu podsypki wyrównawczej z piasku gr. 10 cm, oraz podsypki cementowo-piaskowej gr. 5 cm i ułożeniu nowej nawierzchni z materiału Zamawiającego pochodzącego z odzysku lub z nowego materiału Wykonawcy (w przypadku nowej nawierzchni z kostki polbruk gr. 6 cm do 30% polbruk kolorowy, od 70% polbruk szary), uprzątnięciu terenu remontu i odwiezienie elementów rozbiórkowych na wysypisko lub inne miejsce wskazane przez Zamawiającego, przywróceniu terenu zielonego do stanu pierwotnego. W przypadku gdy realizacja chodnika odbywać się będzie w terenie nieutwardzonym, zamiast robót rozbiórkowych należy wykonać roboty ziemne z odwozem urobku na wysypisko lub w inne miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz ewentualnym dowozem materiału na nasypy.
1.2. Wykonania podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie z materiału Wykonawcy. Wykonanie nowej podbudowy polegać będzie na rozbiórce podbudowy istniejącej lub wykonaniu wykopu pod nową podbudowę i wykonanie nowej podbudowy z kruszywa naturalnego 0-31,5 mm stabilizowanego mechanicznie gr. 15 cm na podsypce wyrównawczej z piasku gr. 10 cm - materiał Wykonawcy. – ok. 460 m2.
1.3. Przestawienia lub wymiany krawężników betonowych - ok. 270 mb.
1.4. Przestawienia lub wymiany krawężników kamiennych - ok. 30 mb.
Wymiana krawężnika polegać będzie na rozbiórce krawężnika istniejącego i ustawieniu krawężnika nowego (materiał Wykonawcy) na ławie betonowej z oporem /łącznie z wykonaniem ławy z betonu C12/15/ i podsypce cementowo – piaskowej, wywozie pozostałych materiałów na wysypisko lub inne miejsce wskazane przez Zamawiającego, uzupełnieniu nawierzchni bitumicznej po rozbiórce krawężników – wszystkie materiały Wykonawcy.
Przestawienie krawężnika polegać będzie na rozbiórce krawężnika istniejącego i ponownym jego ustawieniu, z uzupełnieniem krawężnikiem pochodzącym z odzysku (materiał Zamawiającego), na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 B i podsypce cementowo-piaskowej- materiał Wykonawcy, wywozie pozostałych materiałów na wysypisko lub inne miejsce wskazane przez Zamawiającego, uzupełnieniu nawierzchni bitumicznej po rozbiórce krawężników.
1.5. Wymiany obrzeża betonowego – ok. 490 mb.
Wymiana obrzeża betonowego polegać będzie na rozbiórce istniejącego obrzeża i ustawieniu nowego obrzeża 30x8 cm (materiał Wykonawcy) na podsypce piaskowe oraz wywozie pozostałości na wysypisko lub inne miejsce wskazane przez Zamawiającego.
2. Przedmiot umowy wykonany przez Wykonawcę i oddany Zamawiającemu będzie całkowicie zgodny z umową i będzie odpowiadać potrzebom, dla których jest przewidziany.
3. Zamawiający zastrzega sobie, w ramach ogólnej ilości wszystkich robót, możliwość przesunięcia ilości robót pomiędzy poszczególnymi rodzajami robót.
4. Zamawiający każdorazowo uzgodni z Wykonawcą i dostarczy na piśmie zakres robót remontowych wraz z terminem wykonania uzgodnionego zakresu.
5. Zakres robót zleconych Wykonawcy wyniesie minimum 70% zakresu robót określonych w ust. 1.
6. Zamówienie robót w ilości nie powodującej osiągnięcie wynagrodzenia za cały przedmiot zamówienia nie uprawnia Wykonawcy do żądania zamówień uzupełniających, dodatkowych lub innych, a także roszczeń o wypłacenie w całości wynagrodzenia za przedmiot zamówienia. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie jedynie za rzeczywiście zlecone i wykonane roboty.
7. Zabezpieczenie i oznakowanie miejsc prowadzonych robót należy do obowiązków Wykonawcy.
8. Materiały i urządzenia niezbędne do realizacji prac zapewnia Wykonawca.
9. Udzielenie rękojmi za wady i gwarancji jakości na roboty wykonane z nowych materiałów Wykonawcy na okres nie krótszy niż 36 m-cy, na roboty wykonane z materiałów z odzysku na okres nie krótszy niż 12 m-cy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 278581,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 278581,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 278581,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROBUD Andrzej Werner

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 222028920

7.3.3) Ulica: os. Rzewnica 330

7.3.4) Miejscowość: Rzeczenica

7.3.5) Kod pocztowy: 77-304

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 278581,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.