eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa papieru



Ogłoszenie z dnia 2024-03-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa papieru

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Kancelaria Senatu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001393800

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wiejska 6/8

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-902

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@senat.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.senat.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4264849f-d569-11ee-8305-7e4937eb936d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Kancelaria Senatu

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Kancelaria Senatu

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa papieru

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4264849f-d569-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00262877

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00222647

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BPKO.SZP.350.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 245528,46 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 108732,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem I części zamówienia jest dostawa do Kancelarii Senatu 2000 ryz (1 ryza 500 arkuszy – kartek) papieru A4 do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych, który posiada następujące parametry techniczne:
2. Parametry techniczne papieru – wymagane:
Gramatura: 80 ± 2 g/m2
Grubość: 105–111 μm
Białość CIE: 163–170 CIE
Nieprzezroczystość: 92–96%
Wilgotność: 3,5–5,0%
Gładkość/Szorstkość (metodą Bendtsena): 160–190 ml/min./cm3/min.
3. Dostawa papieru (dotyczy obu części zamówienia) będzie odbywać się sukcesywnie, do siedziby Kancelarii Senatu, przy ul. Wiejskiej 6/8, w Warszawie. O terminie dostawy zamawiający zawiadomi wykonawcę drogą elektroniczną, wskazując liczbę ryz zamawianego rodzaju papieru.
4. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko pojazdem wyposażonym w tzw. windę.
5. Termin dostawy: do 10 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 22993400-1 - Papier lub tektura faliste

4.5.5.) Wartość części: 46904,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem II części zamówienia jest dostawa do Kancelarii Senatu 2000 ryz papieru A4 do maszyn poligraficznych, który posiada następujące parametry techniczne:
2. Parametry techniczne papieru – wymagane:
Gramatura: 80 ± 2 g/m²
Grubość: 106–110 μm
Białość CIE: min. 169 CIE
Nieprzezroczystość: 92–95%
Gładkość/Szorstkość (metodą Bendtsena): max. 190 ml/min./cm3/min.
Wilgotność: 3,5–4,6%
Bielony bez użycia chloru TFC
3. Dostawa papieru (dotyczy obu części zamówienia) będzie odbywać się sukcesywnie, do siedziby Kancelarii Senatu, przy ul. Wiejskiej 6/8, w Warszawie. O terminie dostawy zamawiający zawiadomi wykonawcę drogą elektroniczną, wskazując liczbę ryz zamawianego rodzaju papieru.
4. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko pojazdem wyposażonym w tzw. windę.
5. Termin dostawy: do 10 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 22993400-1 - Papier lub tektura faliste

4.5.5.) Wartość części: 61828,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54120,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54120,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54120,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO BIURO MARCIN KICIŃSKI I WSPÓLNICY SP.J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 526 10 11 011

7.3.3) Ulica: POLA KAROLIŃSKIE 4

7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA

7.3.5) Kod pocztowy: 02-401

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54120,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W II części zamówienia nie została wyłoniona najkorzystniejsza oferta, ponieważ trzy oferty złożone na tę część zamówienia podlegają odrzuceniu. Na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp postępowanie w II części podlega unieważnieniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.