Ogłoszenie z dnia 2023-06-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie kompleksowej usługi szkolenia pn.: „Audyt i kontrola w jednostce oraz projektowane zmiany ustawy o finansach publicznych od 2023 roku”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE
1.3.) Oddział zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258871
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: LEŚNA 2
1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 494 12 67 lub 32 494 12 74
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zawiercie.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zawiercie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie kompleksowej usługi szkolenia pn.: „Audyt i kontrola w jednostce oraz projektowane zmiany ustawy o finansach publicznych od 2023 roku”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b563733b-0b40-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00262884
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053367/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.48 Przeprowadzenie kompleksowej usługi szkolenia pn.: „Audyt i kontrola w jednostce oraz projektowane zmiany ustawy o finansach publicznych od 2023 roku”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie realizowane w ramach projektu „Plan Rozwoju Lokalnego na lata 2021- 2030 finansowanego w całości ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014- 2021”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Przedmiotowe zamówienie spełnia wszystkie przesłanki jego udzielenia, tj.: w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp, ogłoszonym w dniu 27.04.2023 r. w Biuletynie Zamówień Publicznych (numer ogłoszenia o zamówieniu 2023/BZP 00196514/01), nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały zmienione
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-03922818-e4ef-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIZP.271.34.2023.AS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 551976,67 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 17100,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: przeprowadzenie 3 jednodniowych szkoleń stacjonarnych oraz zapewnienie poczęstunku w ramach przerw kawowych podczas szkolenia pn.: „Audyt i kontrola w jednostce oraz projektowane zmiany ustawy o finansach publicznych od 2023 roku” dla pracowników UM, jednostek organizacyjnych gminy Zawiercie oraz spółek miejskich..
2. Liczba godzin oraz uczestników szkolenia: Szkolenia zostaną przeprowadzone dla 30 osób w łącznym wymiarze 21 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 min.) z podziałem na 3 grupy (po 10 osób w grupie tj.: 3 grupy x 10 osób = 30 osób). Na 1 grupę przypada 7 godzin dydaktycznych.
3. Dla każdej z 3 grup szkoleniowych szkolenie będzie trwało 1 dzień.
Łącznie usługa szkoleniowa będzie obejmowała 3 dni szkoleniowe.
1 dzień szkolenia obejmuje 7 godzin dydaktycznych.
4. Szkolenia odbywać się będą wyłącznie od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w przedziale czasowym od godz. 8:00 do godz. 15:00.
5. Zamawiający poda Wykonawcy imienny wykaz uczestników najpóźniej 1 dzień przed planowanym terminem szkolenia.
6. Miejsce realizacji szkoleń: Zamawiający nieodpłatnie udostępni sale do przeprowadzenia szkoleń na terenie miasta Zawiercie, które nie wprowadzają barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych.
7. Opis szkolenia
Podczas szkolenia omówione zostaną kwestie związane z prowadzeniem w jednostce audytów i kontroli, wskazana zostanie rola kontroli, system jej organizacji oraz sposób nadzoru nad tym procesem w jednostce. Przedmiotem szkolenia będzie również przeanalizowanie planowanych zmian w ustawie o finansach publicznych w zakresie wydatkowania środków i audytu wewnętrznego.
8. Program szkolenia powinien zawierać następujące treści:
• Rola kontroli wewnętrznej w organizacji a status audytora i jego zadania w jednostce;
• Aspekty audytu finansowego w jednostce. Jakie zagadnienia powinny być przedmiotem audytu w zakresie finansów
• Nadzór i kontrola kierownictwa jednostki nad realizacją zadań w jednostce, wykorzystanie
• Informacji systemu kontroli wewnętrznej w tym audytu wewnętrznego dla wprowadzania zmian i ewaluacji systemu
• właściwa i bieżąca informacja oraz komunikacja w jednostce kluczem do pozytywnych zmian w organizacji
• omówienie projektowanych zmian ustawy o finansach publicznych dot. zasad wydatkowania
• środków i audytu wewnętrznego.
9. Cel szkolenia
Uczestnicy szkolenia omówią wspólnie z prowadzącym kwestie związane z realizacją w jednostce audytów i kontroli, rolę kontroli, system jej organizacji oraz sposób nadzoru nad tym procesem w jednostce. Przedmiotem szkolenia będzie również przeanalizowanie planowanych zmian w ustawie o finansach publicznych w zakresie wydatkowania środków i audytu wewnętrznego.
10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 1A do zaproszenia do negocjacji.
11. Obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia zostały określone również w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik do zaproszenia do negocjacji.
12. Zatrudnienie osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia
Z uwagi na fakt, iż czynności wykonywane przez osoby przy realizacji zamówienia nie wyczerpują pojęcia stosunku pracy, Zamawiający nie przewiduje wymogu zatrudniania osób na umowę o pracę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AVENHANSEN sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772295062
7.3.3) Ulica: Podłącze 31
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-218
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-07-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie żądania określonej etykiety lub wskazania mającego zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy: - etykiety społecznej
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Przeprowadzenie kompleksowej usługi szkolenia pn.: „Audyt i kontrola w jednostce oraz projektowane zmiany ustawy o finansach publicznych od 2023 roku” realizowane w ramach projektu „Plan Rozwoju Lokalnego na lata 2021- 2030 finansowanego w całości ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014- 2021”.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu, podrobów i wędlin w I i II kwartale 2025r. dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu
- Część I: "ZAPOBIEGANIE BEZDOMNOŚCI ZWIERZĄT Z TERENU GMINY ZAWIERCIE" Część II: "WYŁAPYWANIE I TRANSPORT ZWIERZĄT WOLNO ŻYJĄCYCH (DZIKICH) POSZKODOWANYCH NA TERENIE GMINY ZAWIERCIE".
- "Dostawa paliw płynnych na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych spółka z o.o. w Zawierciu".
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odpor-ność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Pawłosiów"
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Organizacja Dnia Zdrowia dla pracowników w ramach projektu "Eliminowanie czynników zagrażających zdrowiu w miejscu pracy i poprawa ergonomii pracy w Starostwie Powiatowym w Pile"
- Cyberbezpieczna Gmina Pełczyce
- kompleksowa usługa organizacji i poprowadzenia jednodniowych, odrębnych szkoleń online
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.