Ogłoszenie z dnia 2023-06-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00192797/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa, przebudowa, remont dróg na terenie Gminy Raciążek
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RACIĄŻEK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866442
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wysoka 4
1.5.2.) Miejscowość: Raciążek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-721
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@raciazek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.raciazek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://raciazek.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa, przebudowa, remont dróg na terenie Gminy Raciążek2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-416446ca-e40a-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00262894
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00081647/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa, przebudowa, remont dróg na terenie Gminy Raciążek
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00192797
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 11544213,20 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 6638204,58 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Realizacja zadania obejmuje:1. Przebudowa ulicy Polnej w miejscowości Raciążek na dł. 315,63 m (dz. nr 246/2, 670/5, 664, 656/19, 663, 656/14 obręb 0008 Raciążek)
2. Przebudowa ulicy Przedmiejskiej w miejscowości Raciążek na dł. 295 m – etap I (dz. nr 663, 782 obręb 0008 Raciążek)
3. Przebudowa ulicy Przedmiejskiej w miejscowości Raciążek na dł. 377,71 m – etap II (dz. nr 663, 664, 656/19, 656/14, 656/15, 656/4 obręb 0008 Raciążek)
4. Przebudowa ulicy Podgórnej w miejscowości Raciążek na dł. 490,15 m – etap I (dz. nr 294/2, 425 obręb 0008 Raciążek)
5. Przebudowa ulicy Okrężnej w miejscowości Raciążek na dł. 79,57 m (dz. nr 656/4 obręb 0008 Raciążek)
6. Przebudowa ulicy Brzozowej w miejscowości Raciążek na dł. 457,80 m (dz. nr 273/2, 294/2 obręb 0008 Raciążek)
7. Przebudowa drogi gminnej nr 160311C na dł. 754,00 m – etap I (dz. nr 22 obręb 0002 Turzynek)
8. Przebudowa drogi gminnej nr 160311C na dł. 543,80 m – etap II (dz. nr 22 obręb 0002 Turzynek)
Szczegółowo zakres prac do wykonania w ramach przedmiotowego zadania opisany został
w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 10 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.5.5.) Wartość części: 6638204,58 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Realizacja zadania obejmuje:1. Przebudowa ulicy Wiśniowej w miejscowości Raciążek na dł. 744,87 m (dz. nr 643, 704, 782 obręb 0008 Raciążek)
2. Przebudowa ulicy Spokojnej w miejscowości Raciążek na dł. 91,50 m (dz. nr 676/13, 782 obręb 0008 Raciążek)
3. Przebudowa ulicy Winnicznej w miejscowości Raciążek na dł. 189,38 m (dz. nr 547, 558, 576/1, 576/3, 578/4, 579/2 obręb 0008 Raciążek)
4. Przebudowa ulicy Kwiatowej w miejscowości Raciążek na dł. 154,16 m (dz. nr 246/2, 449 obręb 0008 Raciążek)
5. Przebudowa ulicy Paśniki w miejscowości Raciążek na dł. 895,87 m – etap I (dz. nr 114 obręb 0008 Raciążek)
6. Przebudowa ulicy Paśniki w miejscowości Raciążek na dł. 526,44 m – etap II (dz. nr 114 obręb 0008 Raciążek)
7. Przebudowa ulicy Sadowej w miejscowości Raciążek na dł. 740,21 m (dz. nr 643, 760, 782 obręb 0008 Raciążek)
8. Przebudowa ulicy Ogrodowej w miejscowości Raciążek na dł. 900,00 m – etap I (dz. nr 782 obręb 0008 Raciążek)
9. Przebudowa ulicy Ogrodowej w miejscowości Raciążek na dł. 513,06 m – etap II (dz. nr 782, 829/4 obręb 0008 Raciążek)
10. Przebudowa ulicy Cichej w miejscowości Raciążek na dł. 133,21 m (dz. nr 246/2, 647/6, 649/2 obręb 0008 Raciążek)
11. Przebudowa ulicy Podgórnej w miejscowości Raciążek na dł. 726,23 m – etap II (dz. nr 5 obręb 0003 Podzamcze; 425 obręb 0008 Raciążek)
12. Przebudowa ulicy Sosnowej w miejscowości Podole na dł. 796,32 m (dz. nr 86/2, 177/30, 177/31, 178/8, 178/16, 181/5, 181/43)
13. Przebudowa ulicy Pięknej, Słonecznej, Jasnej w miejscowości Podole na dł. 276,83 m (dz. nr 96/5, 97/3, 97/5 obręb 0005 Podole)
14. Przebudowa drogi gminnej nr 160301C na dł. 560,00 m (dz. nr 45/1 obręb 0004 Siarzewo)
15. Przebudowa drogi gminnej nr 160306C na dł. 906,00 m – etap I (dz. nr 5, 6 obręb 0003 Podzamcze; 229 obręb 0005 Podole)
16. Przebudowa drogi gminnej nr 160306C na dł. 511,00 m – etap II (dz. nr 229 obręb 0005 Podole)
17. Przebudowa drogi gminnej nr 160306C na dł. 870,00 m – etap III (dz. nr 136 obręb 0004 Siarzewo)
18. Przebudowa drogi gminnej nr 160306C na dł. 929,62 m – etap IV (dz. nr 100/1, 136 obręb 0004 Siarzewo)
19. Przebudowa drogi gminnej nr 160337C na dł. 57,21 m (dz. nr 259, 273/2 obręb 0008 Raciążek)
20. Przebudowa drogi gminnej nr 160338C na dł. 143,57 m (dz. nr 573, 643 obręb 0008 Raciążek)
21. Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Raciążek na dł. 55,97 m (dz. nr 246/2, 655/28 obręb 0008 Raciążek)
22. Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Podole na dł. 598,50 m (dz. nr 101/11 obręb 0005 Podole)
23. Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Podole na dł. 81,45 m (dz. nr 195, 218/6, 255 obręb 0005 Podole)
24. Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Podzamcze na dł. 432,02 m (dz. nr 75 obręb 0003 Podzamcze)
25. Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Podzamcze na dł. 749,64 m (dz. nr 75, 85, 97 obręb 0003 Podzamcze)
26. Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Siarzewo na dł. 307,59 m (dz. nr 19, 100/1 obręb 0004 Siarzewo)
Szczegółowo zakres prac do wykonania w ramach przedmiotowego zadania opisany został
w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 10 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.5.5.) Wartość części: 4906008,62 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4891710,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7508409,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4891710,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRDI UNIDROMEX
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5562759075
7.3.3) Ulica: Popowicka 36
7.3.4) Miejscowość: Inowrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 88-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Skład Opału Kogucik - dostawa kruszywa
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Michał Szewczyk PRDI UNIDROMEX
jakie przetargi wygrała firma
Michał Szewczyk PRDI UNIDROMEX
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4891710,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5137710,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5137710,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5137710,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U SZEWBUD
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5561001583
7.3.3) Ulica: Popowicka 36
7.3.4) Miejscowość: Inowrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 88-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Skład Opału Kogucik - dostawa kruszywa
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RYSZARD SZEWCZYK P.P.H.U. "SZEWBUD"
jakie przetargi wygrała firma
RYSZARD SZEWCZYK P.P.H.U. "SZEWBUD"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5137710,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego, zlokalizowanego na działce ewid. nr 173/4 w Złotym Stoku, w tym zwiększenie pojemności zbiornika wodnego" - w formule ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.