eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZabrzeModernizacja pomieszczeń Pracowni RTG i USG Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o.



Ogłoszenie z dnia 2023-06-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja pomieszczeń Pracowni RTG i USG Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL SPECJALISTYCZNY W ZABRZU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272735162

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marii Curie-Skłodowskiej 10

1.5.2.) Miejscowość: Zabrze

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 3732346

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kierownik.zamowienia@klinika-zabrze.med.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.klinika-zabrze.med.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bd637302-e8d6-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja pomieszczeń Pracowni RTG i USG Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd637302-e8d6-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00262916

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00200442

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP/15TP/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 290158,84 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac modernizacyjnych w Pracowni RTG i USG Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o.
Zadanie będzie obejmować modernizację całej Pracowni wraz z przebudową fragmentu poczekalni Pracowni celem utworzenia nowego pomieszczenia socjalnego dla pracowników.
Zamówienie obejmuje:
a) Opracowanie projektu modernizacji Pracowni RTG i USG wraz z przebudową fragmentu poczekalni,
b) Uzyskanie akceptacji projektu przez Zamawiającego,
c) Dodatkowo uzyskanie akceptacji projektu modernizacji przez rzeczoznawcę do spraw higieniczno-sanitarnych,
d) Wykonanie prac budowlanych i instalacyjnych,
e) Wykonanie prac wykończeniowych

Ad. a) Projekt modernizacji powinien obejmować branże:
• Architektoniczną (w zakresie całej Pracowni RTG i USG)
• Konstrukcyjną (o ile będzie to niezbędne w zakresie nieznacznego poszerzenia otworu w korytarzu Pracowni)
• Instalacji wentylacji mechanicznej (w zakresie fragmentu dotyczącego przebudowy w celu utworzenia nowego pomieszczenia socjalnego)
• Instalacji wod-kan (w zakresie fragmentu dotyczącego przebudowy w celu utworzenia nowego pomieszczenia socjalnego)
• Instalacji elektrycznej (w zakresie fragmentu dotyczącego przebudowy w celu utworzenia nowego pomieszczenia socjalnego)

W ramach branży architektonicznej należy wykonać:
• Inwentaryzację pomieszczeń na potrzeby projektu
• Rysunki rzutu, charakterystycznych przekrojów, itp.
• Wizualizację fragmentów Pracowni, odwzorowujących charakterystykę wnętrz
• Rysunki rzutu charakterystycznych podłóg (np. płytkowanych)
• Rysunki rzutu sufitów podwieszanych
• Ewentualnie rysunki rozwinięcia charakterystycznych ścian (np. płytkowanych)

1) Dokumentacja projektowa powinna zostać zaopiniowana przynajmniej w zakresie fragmentu dotyczącego przebudowy przez rzeczoznawcę do spraw higieniczno-sanitarnych.
2) Zamawiający dysponuje Decyzją/Opinią Państwowego Inspektora Sanitarnego, dotyczącą możliwości lokalizacji Pracowni RTG i USG w pomieszczeniach w przyziemiu budynku głównego (posiadającej poziom podłogi poniżej poziomu otaczającego terenu (dokumenty stanowią załączniki nr 1 i 2 do Programu Funkcjonalno- Użytkowego – załącznika nr 3 do SWZ)
3) Zamawiający dysponuje Decyzją Państwowego Inspektora Sanitarnego, w sprawie dopuszczenia do użytkowania Pracowni RTG i USG (dokument stanowi załącznik nr 4 do Programu Funkcjonalno- Użytkowego – załącznika nr 3 do SWZ)
4) Istniejąca Pracownia RTG i USG stanowi odrębną strefę pożarową budynku głównego Szpitala co jest potwierdzone w Instrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego budynku głównego Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu sp. z o.o. – instrukcja do wglądu u Zamawiającego.
5) Zgodnie z art. 29.4.1) a) Prawa Budowlanego, Zamawiający nie przewiduje konieczności uzyskania pozwolenia na budowę, ani zgłoszenia na prace modernizacyjne (uwzględniające przebudowę fragmentu poczekalni).
6) Zamawiający dysponuje Decyzją Prezydenta Miasta Zabrze w sprawie pozwolenia na budowę Pracowni RTG i USG (dokument stanowi załącznik nr 3 do Programu Funkcjonalno- Użytkowego – załącznika nr 3 do SWZ) na podstawie której Zamawiający wykonał roboty budowlane w 2008 r.
7) Zamawiający przewiduje wizję lokalną w dniu 08.05.2023r. o godz. 11:00

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – program funkcjonalno-użytkowy wraz z załącznikami stanowi załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45410000-4 - Tynkowanie

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 229000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 616600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 229000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Semper Plus S.C. Krzysztof Hadaś

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Semper Plus S.C. Beata Hadaś

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 631 22 81 472

7.3.3) Ulica: ul. Daszyńskiego 239

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 229000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.