eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SobótkaPoprawa infrastruktury drogowej na terenie Miasta i Gminy Sobótka.



Ogłoszenie z dnia 2024-03-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Miasta i Gminy Sobótka.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sobótka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935112

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Sobótka

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-050

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@sobotka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sobotka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_sobotka

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Miasta i Gminy Sobótka.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cdc52751-cb31-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00262929

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00009448/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Miasta i Gminy Sobótka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00105686

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIGKiP.271.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 6341463,41 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych remontów oraz przebudów dróg gminnych wraz z wykonaniem robót instalacyjnych oświetlenia, kanalizacji deszczowej oraz robót towarzyszących.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej (projektu zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno-budowlanego, projektu technicznego) dla przebudowywanych i remontowanych dróg wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych opinii i uzgodnień, wykonanie dokumentacji powykonawczej (operatu kolaudacyjnego) wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną, oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie lub zaświadczenia o niezgłoszeniu sprzeciwu do zawiadomienia o zakończeniu budowy.
Zakres prac projektowych oraz robót budowlanych opisano Programie funkcjonalno użytkowym będącym załącznikiem do niniejszego SWZ. Sposób wykonanie robót opisano w PFU.
Opis ogólny wymagań:
1) opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego (o zakresie zgodnym z Prawem budowlanym, z wszystkimi uzyskanymi warunkami technicznymi, decyzjami, opiniami, postanowieniami, uzgodnieniami, odstępstwami od przepisów techniczno-budowlanych oraz przepisami wymienionymi w dalszej części niniejszego programu funkcjonalno-użytkowego, o szczegółowości zgodnej z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego, a także uzyskaniem na jego podstawie prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę lub/i zaświadczenia o braku sprzeciwu organu na wykonanie części robót)
2) opracowanie projektów wykonawczych (przygotowanych dla każdej branży osobno), specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad PW w zakresie objętym projektem zagospodarowania terenu oraz projektem architektoniczno-budowlanym,
3) pozyskanie wymaganych opinii, uzgodnień niezbędnych do przejęcia terenu i realizacji robót na podstawie w/w dokumentacji,
4) wykonanie robót budowlanych i prac towarzyszących zgodnie z przekazanymi przez Zamawiającego wytycznymi wynikającymi z niniejszego dokumentu oraz opracowaną przez Wykonawcę dokumentacją wykonawczą i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie lub innej równoważnej decyzji/zaświadczenia, zgodnie z prawem budowlanym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7417513,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10985895,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7417513,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GM ROADS POLSKA SP. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8842690788

7.3.3) Ulica: ul. Cieśle 44

7.3.4) Miejscowość: Oleśnica

7.3.5) Kod pocztowy: 56-400

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7417513,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.