Ogłoszenie z dnia 2021-11-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00244543/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Stare Miasto-Park Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180054074
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 874
1.5.2.) Miejscowość: Wierzawice
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 172426094
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@sm-park.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sm-park.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.sm-park.pl/k/index.php/przetargi1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a56c2cb-356c-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00262972
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00244543/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowy zakup energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucyjnej energii elektrycznej do budynków i urządzeń będących własnością Spółki Stare Miasto – Park.
2. W okresie obowiązywania umowy Zamawiający prognozuje zużycie energii elektrycznej na poziomie 1629,90 MWh.
całodobowa w grupie taryfowej B11 - 140 MWh,
całodobowa w grupie taryfowej B21 - 670 MWh,
całodobowa w grupie taryfowej C11 – 404,90 MWh,
całodobowa w grupie taryfowej C12a - 55 MWh,
całodobowa w grupie taryfowej C21 - 360 MWh,
3. Moc umowna dla wszystkich punktów odbioru wynosi łącznie 1549/1534 kW
4. Charakterystykę punktu poboru przedstawia załącznik nr 6 „Wykaz punktów poboru energii elektrycznej”.
5. Zakup energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucyjnych odbywać się ma na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 220 z późn. zm.), zgodnie z obowiązującymi rozporządzeniami do ww. ustawy oraz przepisami ustawy z dnia 23.04.1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2017 r. poz. 459 z późn. zm.).
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 4.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu złożono jedną ofertę, której wartość to 1.624.853,70 zł brutto. Cena tej oferty przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto – 1.019.036,50 zł. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAOPATRZENIE SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W NISKU W ENERGIĘ ELEKTRYCZNĄ NA ROK 2026
- ZAOPATRZENIE GMINY BRANICE I JEJ JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE W ENERGIĘ ELEKTRYCZNĄ NA ROK 2026
- ZAOPATRZENIE OBIEKTÓW ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH BABORÓW SP. Z O.O. W ENERGIĘ ELEKTRYCZNĄ NA ROK 2026.
- Dostawa i montaż systemu zdalnego monitoringu i obsługi pracy na stacji uzdatniania wody w Racięcinie - dostawa
- ZAOPATRZENIE OBIEKTÓW PODR W LUBANIU W ENERGIĘ ELEKTRYCZNĄ NA ROK 2026
- ZAOPATRZENIE MIASTA I GMINY OLSZTYN I JEJ JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE W ENERGIĘ ELEKTRYCZNĄ NA ROK 2026
więcej: Elektryczność »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.