Ogłoszenie z dnia 2021-11-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00177951/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
SAMODZIELNOŚĆ ENERGETYCZNA GMINY BIAŁA - ETAP II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Biała
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413343
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 10
1.5.2.) Miejscowość: Biała
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-210
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 438 85 31
1.5.8.) Numer faksu: 77 438 76 79
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@biala.gmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.biala.gmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SAMODZIELNOŚĆ ENERGETYCZNA GMINY BIAŁA - ETAP II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e68bf3c5-1455-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00262989
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000401/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 SAMOWYSTARCZALNOŚĆ ENERGETYCZNA GMINY BIAŁA - ETAP II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00177951/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKZP.271.18.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
Wykonanie zadania w formule zaprojektuj – wybuduj obejmujące:
- zaprojektowanie instalacji fotowoltaicznej wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień i
pozwoleń
- montaż instalacji fotowoltaicznej składającej się z 112 sztuk paneli monokrystalicznych o mocy
445 Wp każdy. W programie funkcjonalno-użytkowym założono montaż 147 szt paneli o mocy
340 Wp.
- Zamawiający informuje o zmianie ilości i mocy elementów, pozostałe wymogi pozostają bez zmian.
- wykonanie remontu pokryć dachowych polegającego na montażu blachy powlekanej trapezowej z filcem T8 na istniejącym pokryciu dachowym z papy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
- opis przedmiotu zamówienia określony jest szczegółowo w Programie Funkcjonalno - użytkowym:
• w zakresie instalacji PV – załącznik nr 6A do SWZ ( zamówienie dotyczy wyłącznie montażu instalacji fotowoltaicznej),
• w zakresie remontu pokryć dachowych – załącznik 6B do SWZ,
- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 3 do SWZ.
Informacje dodatkowe związane z realizacją zadania (prace które należy wykonać i uwzględnić w wycenie) :
- montaż dwóch falowników o mocy 25 k W ( SE25k WIFI) : dla każdego budynku osobny falownik,
- wymiana rozdzielni budynku,
- montaż wyłącznika przeciwpożarowego dla obu budynków,
- montaż optymalizatorów 950 W( P950-4RMXMBY)- 56 szt,
- integracja z istniejącym systemem monitoringu instalacji fotowoltaicznych,
- zastosowanie konstrukcji na dach płaski jeden horyzont, montaż za pomocą szyny trapezowej ( system dach płaski na trapezie DP-1H ECO),
- adaptacja dwóch pomieszczeń wydzielonych pożarowo ( ściany i stropy REI 60 oraz drzwi EI30),
- wymiana instalacji odgromowej.
Wykonawca zobligowany jest do :
- opracowanie dokumentacji powykonawczej obejmującej min.:
• dokumenty z przeprowadzonych badań i sprawdzeń,
• dokumenty potwierdzające jakość wbudowanych materiałów,
• dokumenty świadczące o dopuszczeniu wyrobów do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie,
• dokumentację geodezyjną zawierającą wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz informację o zgodności usytuowania obiektu budowlanego z projektem zagospodarowania działki lub terenu lub odstępstwach od tego projektu, sporządzoną przez osobę wykonująca samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii oraz posiadającą odpowiednie uprawnienia zawodowe( jeżeli zajdzie taka konieczność),
• oświadczenia Kierownika Robót (zgodnie z ustawą Prawo budowlane),
• protokoły odbioru robót zanikających, instalacji, sieci, częściowe.
Uwaga!!!
Realizacja przedmiotu zamówienia będzie możliwa po dociepleniu dachu wełną mineralną. Wskazane prace związane są z realizacją odrębnego zamówienia publicznego.
Zadanie dofinansowane ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Opolu
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 717000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 727000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 717000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zbigniew Dwornicki Usługi Budowlane,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7551809646
7.3.4) Miejscowość: Radostynia 48a
7.3.5) Kod pocztowy: 48-210
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zbigniew Dwornicki Usługi Budowlane
jakie przetargi wygrała firma
Zbigniew Dwornicki Usługi Budowlane
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 727000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-178.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI BIAŁA
- Dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Białej
- "Świadczenie usług asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością, będącej mieszkańcem Gminy Stara Biała, w ramach programu "Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością" dla JST- edycja 2025.
- Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Gminy Stara Biała
więcej: przetargi BIAŁA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego na potrzeby rozbudowy budynku D Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Mikołaja Kopernika w Toruniu.
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę drogi dojazdowej przy ul. Porzeczkowej w Polkowicach
- Budowa ekranów akustycznych dla Centrum Integracji Społecznej "Wodne Ogrody" w Wejherowie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Budowa i zadaszenie boisk w Szreniawie
więcej: Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.