Ogłoszenie z dnia 2021-11-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00042898/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-28
- 2021/BZP 00051625/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-11
- 2021/BZP 00054332/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi wsparcia wdrożenia w Projekcie "Centrum Usług Społecznych w Gminie Słupno"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SŁUPNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 610006559
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 26A
1.5.2.) Miejscowość: Słupno
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-472
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 242619178
1.5.8.) Numer faksu: 242619178
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gops.slupno.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gops.slupno.eu/www/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://gops.slupno.eu/bip/index.php?c=article&id=291.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi wsparcia wdrożenia w Projekcie "Centrum Usług Społecznych w Gminie Słupno"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91182edc-a816-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00263024
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00033346/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi wsparcia wdrożenia w projekcie "Centrum Usług Społecznych w Gminie Słupno"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00042898/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DOiK.233.5.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 122560,98 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Celem projektu, w ramach którego realizowane jest niniejsze zamówienie jest wypracowanie i przetestowanie funkcjonowania modelowego rozwiązania w zakresie integracji i rozwoju usług społecznych adresowanych do mieszkańców gminy Słupno (woj. mazowieckie) w okresie 01.01.2021 r. - 30.06.2023 r., w celu zwiększenia dostępu do usług społecznych mieszkańców gminy Słupno, przy wykorzystaniu centrum usług społecznych (dalej także jako: CUS). W ramach projektu osiągnięte zostaną cele szczegółowe obejmujące (1) Przekształcenie funkcjonującego GOPS Słupno w Centrum Usług Społecznych w gminie Słupno; (2) Przeprowadzenie diagnozy społeczności lokalnej gm. Słupno; (3) Zwiększenie liczby i jakości usług społecznych oferowanych przez CUS poprzez realizację planu wdrażania CUS; (4) Wyeliminowanie ewentualnych błędów przed faktycznym wdrożeniem CUS poprzez monitoring testowania planu wdrażania CUS (5) Wytworzenie pakietu dokumentów w wyniku testowania planu wdrażania CUS i przedłożenie ich Radzie Programowej powołanej przez Instytucję Zarządzającą Programu Operacyjnego Wiedza, Edukacja, Rozwój.
Projekt w ramach którego realizowane jest niniejsze zamówienie podzielony został na następujące zadania:
a) Zadanie 1/ - Wypracowanie koncepcji Planu Wdrażaniu Centrum Usług Społecznych w Gminie Słupno;
b) Zadanie 2 - Realizacja Planu Wdrażania CUS i świadczenia usług społecznych, z uwzględnieniem usług świadczonych w środowisku lokalnym oraz monitoring przebiegu testowania;
c) Zadanie 3 - Aktualizacja i realizacja Planu Wdrażania CUS i świadczenia usług społecznych, z uwzględnieniem usług świadczonych w środowisku lokalnym, po uwzględnieniu wniosków z monitoringu działań;
d) Zadanie 4 - Przegląd działań projektu oraz wypracowanie wniosków z realizacji Planu Wdrażania CUS i pakietu produktów powstałych w wyniku testowania rozwiązania modelowego.
W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca odpowiedzialny będzie za wykonanie prac i opracowanie dokumentów o których mowa w pkt 6. niniejszego Opisu Przedmiotu zamówienia tj. Planu Wdrażania Centrum Usług Społecznych w Gminie Słupno, przeprowadzenie monitoring przebiegu testowania, aktualizację Planu Wdrażania Centrum Usług Społecznych po uwzględnieniu wniosków z monitoringu działań; dokonanie przeglądu działań projektu oraz wypracowanie wniosków z realizacji Planu Wdrażania CUS i pakietu produktów powstałych w wyniku testowania rozwiązania modelowego. Z zakresu niniejszego zamówienia wyłączone została realizacja Planu Wdrażania Centrum Usług Społecznych w zakresie faktycznego wdrożenia tj. świadczenia usług społecznych.
Niniejsze zamówienie podzielone zostało na 4 zadania:
a) Zadanie nr 1. - Opracowanie Planu wdrażania Centrum Usług Społecznych.
b) Zadanie nr 2. - Testowanie CUS: Realizacja Planu Wdrażania CUS i świadczenia usług społecznych oraz monitoring przebiegu testowania.
c) Zadanie nr 3. - Aktualizacja i realizacja Planu Wdrażania CUS i świadczenia usług społecznych po uwzględnieniu wniosków z monitoringu działań.
d) Zadanie 4. Kamień milowy 4 - Przegląd Działań Projektu oraz wypracowanie wniosków z realizacji Planu Wdrażania CUS i pakietu produktów powstałych w wyniku testowania rozwiązania modelowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79111000-5 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego
79311200-9 - Usługi przeprowadzania badań ankietowych
85312320-8 - Usługi doradztwa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147450 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147450 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147450 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Innowacji Społeczeństwa Informacyjnego
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 611424951
7.3.3) Ulica: Pedagogiczna
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-402
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM INNOWACJI SPOŁECZEŃSTWA INFORMACYJNEGO
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM INNOWACJI SPOŁECZEŃSTWA INFORMACYJNEGO
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147450 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa prawna Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Przeprowadzenie diagnozy potrzeb i barier w dostępie do usług społecznych dla osób z niepełnosprawnościami oraz ich opiekunów w województwie lubuskim oraz sporządzenie raportu (badania/opracowania)
- Usługi doradztwa informatyczno-prawnego w zakresie IT dla Urzędu Regulacji Energetyki
- Badanie napełnienia pojazdów i struktury biletów posiadanych przez pasażerów w gminach ościennych
- Wykonanie badań terenowych w ramach projektu pn. "Wsparcie rozwoju nowoczesnego kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie" - moduł II
- Diagnoza potrzeb i potencjału społeczności lokalnej w zakresie usług społecznych na terenie Gminy Miasto Szczecin
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.