Ogłoszenie z dnia 2023-06-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00290775/01 - Wynik z dnia 2023-07-05
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja stadionu w Niemczy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NIEMCZA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717881
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 10
1.5.2.) Miejscowość: Niemcza
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-230
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@um.niemcza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gmniemcza.e-zp.finn.pl/, https://bip.um.niemcza.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja stadionu w Niemczy
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e3e6506b-0c21-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00263025
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041032/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja stadionu w Niemczy
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://gmniemcza.e-zp.finn.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gmniemcza.e-zp.finn.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej: Systemu e-ZP https://gmniemcza.e-zp.finn.pl
2. Korzystanie z Systemu e-ZP przez Wykonawcę jest bezpłatne.
3. W celu korzystania z Systemu e-ZP konieczne jest dysponowanie przez użytkownika urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet.
4. Korzystanie z Systemu e-ZP możliwe jest pod warunkiem spełnienia przez urządzenie teleinformatyczne, z którego korzysta użytkownik następujących minimalnych wymagań technicznych:
a) przeglądarka internetowa Chrome w wersji 77 i późniejsze lub Mozilla Firefox w wersji 63 i późniejsze,
b) system operacyjny Microsoft Windows 7 i późniejsze lub Apple macOS 10.14 i późniejsze.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i
Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach
przetwarzania Państwa danych osobowych oraz o przysługujących prawach z tym związanych.
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta i Gminy Niemcza, reprezentowany
przez Burmistrza Miasta i Gminy Niemcza, ul. Rynek 10, 58-230 Niemcza, tel. 748376265, tel.
748376107, e-mail: sekretariat@um.niemcza.pl.
2. W przypadku pytań dotyczących sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie
działania FINN E-Zamówienia Publiczne - Gmina Niemcza, a także przysługujących praw, odpowiedzi
udziela Inspektor Ochrony Danych Osobowych w następujący sposób:
a) poprzez email: : iod2@synergiaconsulting.pl;
b) listownie na adres siedziby Administratora;
3. Administrator danych osobowych – Zamawiający - przetwarza dane osobowe na podstawie
obowiązujących przepisów prawa oraz na podstawie udzielonych zgód.
4. Dane osobowe przetwarzane są w celu/celach:
a) wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Zamawiającym;
b) realizacji umów zawartych z kontrahentami Zamawiającego;
c) dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, w tym wypadku podstawą prawną przetwarzania
danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes realizowany przez Administratora polegający na
dochodzeniu lub obronie przed roszczeniami (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
d) wykonania ciążących na Administratorze obowiązków prawnych takich m.in. jak udzielanie
odpowiedzi na reklamacje w terminie i formie przewidzianej przepisami prawa, w tym wypadku
podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest obowiązek prawny ciążący na Administratorze
(art. 6 ust. 1 lit. c RODO),
5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednocześnie niezbędne do świadczenia usług zgodnie
z Regulaminem. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości współpracy z
Administratorem. Jednak obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących
jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych
wynikają z ustawy PZP.
6. W związku z przetwarzaniem danych w celach, o których mowa w pkt 4 odbiorcami danych
osobowych mogą być:
a) organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie
organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie
obowiązującego prawa;
b) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Zamawiającym przetwarzają
dane osobowe dla których Administratorem jest Zamawiający.
c) osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu
o ustawę z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019);
7. Dane osobowe będą przechowywane od momentu utworzenia konta użytkownika zarejestrowanego
(od momentu poprawnego zakończenia procesu rejestracji). Przechowywane będą przez okres
niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 4, przy czym Zamawiający przechowuje protokół
postępowania o udzielenie zamówienia wraz z załącznikami przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność. Jeżeli czas
trwania umowy przekracza 4 lata, Zamawiający przechowuje umowę przez cały czas trwania umowy.
8. Dane osobowe mogą być przechowywane do momentu realizacji żądania o zaprzestanie przetwarzania danych osobowych lub ich usunięcia, o ile nie stoi to w sprzeczności do pkt 7.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lokalizacja przedsięwzięcia: kompleks sportowo-rekreacyjny wraz z infrastrukturą towarzyszącą,
zlokalizowany jest w Niemczy, w terenie oznaczonym w ewidencji geodezyjnej działką nr 24
AM - 0003, obręb Wojsławice. Działka stanowi własność Gminy Niemcza. Powierzchnia działki
wynosi 32490 m2. Powierzchnia terenu objętego opracowaniem 12500m2. Teren inwestycji
znajduje się w granicach strefy „OW” obserwacji archeologicznej.
Na terenie działki znajduje się boisko do piłki nożnej o nawierzchni z trawy naturalnej, bieżnia czterotorowa, dwa sektory dla gości, boisko typu orlik z zapleczem, budynek wielofunkcyjny nieużytkowany, budynek magazynowy nieużywany, ciągi pieszo-jezdne oraz zieleń (starodrzew,
samosiejki, krzewy, trawa, itp). Działka ma bezpośredni dostęp do drogi gminnej, ul. Sienkie wicza (nr ew. 25/2).
W zakres zadania wchodzić będzie m.in.:
- przesunięcie płyty boiska do piłki nożnej wraz z jej modernizacją, odwodnienie i nawodnienie płyty boiska,
- wykonanie boksów dla graczy rezerwowych,
- zachowanie terenu pod przyszłą bieżnię,
- montaż elementów małej architektury (ławki, kosze, stojak i na rowery, itp.),
- modernizacja i uzupełnienie istniejącego ogrodzenia (bramy, furtka),
- modernizacja/przebudowa infrastruktury technicznej (przełożenie szaf ee, itp.),
- wykonanie niezbędnych ciągów pieszych z kostki betonowej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45212224-2 - Roboty budowlane związane ze stadionami
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunki udziału w postępowaniu dotyczą (art. 112 ust. 2 ustawy Pzp) zdolności technicznej lub zawodowej (art. 116 ustawy Pzp).5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany Umowy zawartej z Wykonawcą. Wszelkie dopuszczalne zmiany postanowień Umowy oraz określenie rodzaju, zakresu i warunków zmian zawarte są w Projektowanych Postanowieniach Umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-03 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Za pośrednictwem Platformy Zakupowej: https://gmniemcza.e-zp.finn.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-03 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-08-01
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej zespołu budynków jednorodzinnych dwulokalowych w zabudowie szeregowej w miejscowości Twardogóra.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ OBIEKTÓW KUBATUROWYCH W OSTRÓDZIE
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla zadania pn. Rozbudowa drogi gminnej nr 105737 L w miejscowości Trawniki.
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla zadania pn. Rozbudowa drogi gminnej nr 105737 L w miejscowości Trawniki.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.