eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PłaskaOdbiór i transport odpadów komunalnych na terenie Gminy Płaska



Ogłoszenie z dnia 2021-11-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i transport odpadów komunalnych na terenie Gminy Płaska

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Płaska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671001

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Płaska 53

1.5.2.) Miejscowość: Płaska

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-326

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 876439080

1.5.8.) Numer faksu: 876439081

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: plaska@home.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.plaska.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.ug.plaska.wrotapodlasia.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór i transport odpadów komunalnych na terenie Gminy Płaska

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d6c1afb-357c-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00263043

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005673/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Płaska

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00244383/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPP.271.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 565500 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Płaska z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, nieruchomości na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne oraz nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe i innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe.
Zamówienie obejmuje odbiór i transport wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik numer 8 do swz odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Gminy Płaska, na których zamieszkują mieszkańcy, nieruchomości na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne oraz nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe i innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2021 r. poz. 888 z późn. zm.), zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Podlaskiego Nr XXXII/280/16 z dnia 19 grudnia 2016 r. „Planu Gospodarki Odpadami Województwa Podlaskiego na lata 2016-2022” oraz uchwałą nr VI/42/19 z dnia 18 lutego 2019 r. zmieniająca uchwałę w sprawie uchwalenia „Planu Gospodarki Odpadami Województwa Podlaskiego na lata 2016-2022” oraz zgodnie z obowiązującym w czasie trwania umowy Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Płaska.
W zakres zamówienia wchodzi w szczególności:
a) odbiór odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych, nieruchomości na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne oraz nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe i innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe - obszaru gminy Płaska,
b) transport odpadów komunalnych.
c) dostarczenie worków do selektywnej zbiórki odpadów,
Wykonawca zobowiązany jest transportować odebrane odpady zbierane selektywnie oraz odpady zmieszane do Regionalnej Instalacja Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK) dla Gminy Płaska: Zakład Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Koszarówce ze Stacją Przeładunkową w Augustowie; Zakład Recyklingu w Dolistowie Starym. Operator RIPOK-u: BIOM sp. z o.o. z siedzibą w Dolistowie Starym 144, 19-124 Jaświły, Biuro Zarządu: Zabiele 37, 19-124 Jaświły, tel. 85 733 18 20 , tel./fax 85 716 17 55.

Systemem selektywnej zbiórki odpadów komunalnych objęte wszystkie nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, nieruchomości na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne oraz nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe i innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe.

Jeżeli w/w Operator RIPOK-u, odmówi przyjęcia odpadów, Wykonawca jest zobowiązany zagospodarować odpady na własny koszt.

Podczas ważenia odpadów w punkcie ich dostarczania Wykonawca każdorazowo deklaruje rodzaj dostarczanych odpadów. Szacunkowa ilość odpadów komunalnych, które będą podlegały odbiorowi i transportowi – ok. 650,00 Mg w trakcie obowiązywania umowy. Należy przyjąć, że w trakcie obowiązywania umowy podana w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia ilość gospodarstw domowych może wzrosnąć o ok. +/- 10%.

Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia Punktu Selektywnego Zbioru Odpadów dla Gminy Płaska (PSZOK).

Pojazdy przeznaczone przez Wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia powinny być trwale i czytelnie oznakowane (nazwa firmy, dane adresowe i numery telefonów), zarejestrowane, dopuszczone do ruchu, posiadać aktualne badania techniczne i świadectwa dopuszczenia do ruchu. Wykonawca zapewnia odbiór odpadów z nieruchomości, do których droga dojazdowa posiada szerokość min. 3 m.

Wykonawca ma obowiązek rejestrować w sposób elektroniczny odbierane napełnione worki oraz pojemniki (czytniki/skanery kodów kreskowych).
Wykonawcy nie wolno odbierać odpadów z pojemników i worków nieoznakowanych kodem kreskowym.
W przypadku odbioru odpadów z pojemników i worków nieoznakowanych kodem kreskowych, wykonawca poniesie sankcje w postaci kary w wysokości określonej w umowie.
Raport odebranych napełnionych worków oraz opróżnionych pojemników powinien być udostępniony Zamawiającemu nie później niż 48 h po zakończeniu trasy. Program do obsługi kodów kreskowych musi być kompatybilny z programem do obsługi gospodarki odpadami Zamawiającego - format pliku zwrotnego zostanie udostępniony Wykonawcy po podpisaniu umowy.
Właściciel nieruchomości jest zobowiązany do naklejenia w widocznym miejscu na worku lub pojemniku z odpadami naklejki z kodem kreskowym identyfikującym właściciela oraz typ odpadów „ZMIESZANE”, „SEGREGACJA”, „BIO”, dostarczanej przez Zamawiającego.
W przypadku braku kodów kreskowych na workach i pojemnikach podczas zbiórki Wykonawca jest zobowiązany do poinformowania właściciela nieruchomości o obowiązku naklejania kodów na worki bądź pojemniki.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 499122 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 499122 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 499122 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MPO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420201038

7.3.3) Ulica: 42 Pułku Piechoty 48

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-950

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 499122 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.