Ogłoszenie z dnia 2021-11-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00209188/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-05
- 2021/BZP 00229340/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie kredytu bankowego długoterminowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KORCZYNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440560
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 18A
1.5.2.) Miejscowość: Korczyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-420
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 13 43 540 80
1.5.8.) Numer faksu: 13 43 540 96
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@korczyna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.korczyna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.korczyna.bip.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Udzielenie kredytu bankowego długoterminowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e20529cc-2516-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00263079
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004245/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Udzielenie kredytu bankowego długoterminowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00209188/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EPP.271.13.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 1 883 976,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów.
2. Kredyt uruchamiany będzie w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2021r. na podstawie odrębnych dyspozycji.
3. Zamawiający zastrzega prawo do niewykorzystania całości kredytu.
4. Spłata kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 1 883 976,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów w 12 ratach w okresie od dnia 31 sierpnia 2022 roku do dnia 31 sierpnia 2033 roku będzie dokonywana według poniższego harmonogramu:
Lp. data spłaty Kwota spłaty w zł
1. 31 sierpnia 2022 39 100,00zł
2. 31 sierpnia 2023 56 000,00zł
3. 31 sierpnia 2024 56 000,00zł
4. 31 sierpnia 2025 56 000,00zł
5. 31 sierpnia 2026 68 876,00zł
6. 31 sierpnia 2027 236 000,00zł
7. 31 sierpnia 2028 236 000,00zł
8. 31 sierpnia 2029 236 000,00zł
9. 31 sierpnia 2030 250 000,00zł
10. 31 sierpnia 2031 250 000,00zł
11. 31 sierpnia 2032 200 000,00zł
12. 31 sierpnia 2033 200 000,00zł
Razem 1 883 976,00zł
5. Spłata odsetek w ostatnim dniu każdego miesiąca, a gdy ten jest dniem wolnym – pierwszy roboczy następnego.
6. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco.
7. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu – odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca okresu umowy. Zamawiającemu będzie przysługiwać prawo do niewykorzystania pełnej kwoty kredytu bez podania przyczyny oraz prawo do wcześniejszej spłaty kredytu, bez dodatkowych kosztów.
8. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami i prowizjami niż wymienionymi w SWZ.
9. Oprocentowanie kredytu będzie liczone według zmiennej stopy procentowej w stosunku rocznym opartej na stawce WIBOR – 3M powiększoną o marżę banku. Stawka WIBOR - 3M ustalana dla kolejnych okresów obrachunkowych będzie średnią arytmetyczną stawek WIBOR – 3M z miesiąca kalendarzowego poprzedzającego miesiąc obrachunkowy.
Stopa procentowa ulegała będzie zmianie w pierwszym dniu roboczym każdego miesiąca.
10. Dzień podpisania umowy będzie dniem postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego do dnia 31.12.2021 r. na podstawie pisemnych dyspozycji Zamawiającego.
11. Kapitalizacja odsetek jest niedopuszczalna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118450,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 221965,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118450,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Gospodarstwa Krajowego Region Podkarpacki w Rzeszowie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000017319
7.3.3) Ulica: Al. T. Rejtana 10B
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-310
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118450,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Andrespol oraz jej jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2026r.
- Udzielenie kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
- Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 2.000.000,00 PLN
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego inwestycyjnego do wysokości 4.000.000,00 PLN na realizację zadań inwestycyjnych
- Obsługa bankowa Gminy Otyń oraz jej jednostek organizacyjnych na lata 2025-2026
- Udzielenie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym w wysokości 4 000 000,00 zł na okres do 30.06.2025 r.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.