eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzostekZimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w sezonie 2021/2022 w Gminie Brzostek



Ogłoszenie z dnia 2021-11-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w sezonie 2021/2022 w Gminie Brzostek

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZOSTEK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661085

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Brzostek

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-230

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 146803026

1.5.8.) Numer faksu: 146803025

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@brzostek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzostek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://brzostek.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w sezonie 2021/2022 w Gminie Brzostek

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b8cc41d-281f-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00263104

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003961/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w latach 2021/2022

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00226257/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.17.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 351852,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zimowym utrzymaniu dróg gminnych i wewnętrznych w sezonie 2020/2021 (od dnia podpisania umowy do 30 kwietnia 2022) w Gminie Brzostek” rejon I, II, III, IV w dwóch kolejnościach I i II zimowego utrzymania.
2. Zakres prac:
1) odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych wg V standardu I i II kolejności,
2) usuwanie gołoledzi materiałem uszarstniającym na jezdniach ulic, dróg gminnych i wewnętrznych własnym materiałem wg V standardu I i II kolejności.
3) odśnieżanie chodników, ścieżek rowerowych,
Usługa odśnieżania obejmować będzie okres od dnia podpisania umowy do 30 IV 2022 r.
Wykonawca we własnym zakresie dokonywał będzie składu i załadunku materiałów do likwidacji gołoledzi.
3. Postanowienia dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia:
1) usługa będąca przedmiotem zamówienia wykonywana będzie po zgłoszeniu pracownikowi UM o wystąpieniu opadów śniegu, oblodzeniu oraz każdorazowo po uprzednim telefonicznym wydaniu dyspozycji przez upoważnionego pracownika Urzędu Miejskiego w Brzostku,
2) czas do osiągnięcia gotowości od wydania dyspozycji do 1 godziny,
3) czas odśnieżania dla samochodów: 1 godzina = 20 km drogi,
4) czas odśnieżania chodnika, ścieżki rowerowej 1 godzina = 5 km
5) odśnieżanie za 1 godzinę efektywnej pracy ciągnika 1 godz. = 5km odśnieżanej drogi (o mocy nie mniejszej niż 60 KM) napęd na 4 koła
6) czas usuwania gołoledzi samochodem własnym materiałem 1 godz. = 20km posypywanej drogi;
7) czas usuwania gołoledzi ciągnikiem własnym materiałem 1 godz. = 15km posypywanej drogi (o mocy nie mniejszej niż 60 KM) napęd na 4 koła;
8) zlecone prace na drogach gminnych w V standardzie I kolejności utrzymania muszą być wykonane w ciągu 16 godzin, w czasie obfitych opadów śniegu i przy zawiejach
i zamieciach śnieżnych dopuszcza się wykonanie prac do 24 godzin.
9) Zlecone prace na drogach wewnętrznych w V standardzie II kolejności utrzymania muszą być wykonane w ciągu 32 godzin, w czasie obfitych opadów śniegu i przy zawiejach i zamieciach śnieżnych dopuszcza się wykonanie prac do 72 godzin.
10) po zakończeniu zleconej pracy podanie informacji o zrealizowaniu zlecenia do godz. 8:00 dnia następnego pod wskazane numery telefonów, oraz wykonawca przedstawi karty drogowe do podpisania.
11) w celu zapewnienia ciągłości świadczenia usługi wykonawca przez okres trwania umowy utrzymuje w całodobowej gotowości 2 szt. samochodów pługopiaskarek z napędem przednim oraz 4 szt. ciągnika z posypywarką, pługiem lub dmuchawą (moc nie mniejsza niż 60 KM, napęd na 4 koła) wraz z obsługą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 379522,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 379522,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 379522,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PANELORAMA Karol Berek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8722411691

7.3.4) Miejscowość: Zawadka Brzostecka 87

7.3.5) Kod pocztowy: 39-230

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Team Peter Piotr Berek - Usługi w zakresie Rejonu nr 3 oraz części Rejonu nr 1


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 379522,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.