Ogłoszenie z dnia 2023-06-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00170151/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-07
- 2023/BZP 00438833/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-11
- 2023/BZP 00255609/01 - Wynik z dnia 2023-06-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa środków czyszczących i polerujących oraz drobnego sprzętu gospodarstwa domowego dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Jednostka Wojskowa Nr 6021
1.3.) Oddział zamawiającego: Jednostka Wojskowa Nr 6021
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146268471
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Żwirki i Wigury 9/13
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-909
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 261 848051
1.5.8.) Numer faksu: 261 848 577
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ozgst.zampub@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ozgst.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/ozgs1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa środków czyszczących i polerujących oraz drobnego sprzętu gospodarstwa domowego dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a7fbfd53-c8a2-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00263184
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00170151
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 18/2023/TP/M/INFR/Ż
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 608384,99 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa środków czyszczących i polerujących oraz drobnego sprzętu gospodarstwa domowego z podziałem na 6 (sześć) części:część I zamówienia - dostawa środków czystości oraz środków do konserwacji obuwia dla Służby Mundurowej,
część II zamówienia - dostawa zestawów przyborów do higieny osobistej
i do konserwacji obuwia dla Służby Mundurowej,
część III zamówienia - dostawa sprzętu gospodarstwa domowego innego
niż elektryczny dla Służby Mundurowej,
część IV zamówienia - dostawa środków czyszczących i polerujących oraz innego asortymentu do utrzymania czystości dla Infrastruktury,
część V zamówienia - dostawa szczotek, mioteł oraz innego asortymentu
do sprzątania dla Infrastruktury,
część VI zamówienia - dostawa artykułów gospodarstwa domowego dla Służby Żywnościowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1, 1.1 - 1.6., 2.1 - 2.5 oraz nr 6.1 - 6.5 do SWZ tj.: Formularz ofertowy wraz ze Specyfikacją asortymentowo
– cenową, Opis przedmiotu zamówienia oraz Projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39812200-9 - Pasty do butów
4.5.5.) Wartość części: 310884,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa środków czyszczących i polerujących oraz drobnego sprzętu gospodarstwa domowego z podziałem na 6 (sześć) części:część I zamówienia - dostawa środków czystości oraz środków do konserwacji obuwia dla Służby Mundurowej,
część II zamówienia - dostawa zestawów przyborów do higieny osobistej
i do konserwacji obuwia dla Służby Mundurowej,
część III zamówienia - dostawa sprzętu gospodarstwa domowego innego
niż elektryczny dla Służby Mundurowej,
część IV zamówienia - dostawa środków czyszczących i polerujących oraz innego asortymentu do utrzymania czystości dla Infrastruktury,
część V zamówienia - dostawa szczotek, mioteł oraz innego asortymentu
do sprzątania dla Infrastruktury,
część VI zamówienia - dostawa artykułów gospodarstwa domowego dla Służby Żywnościowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1, 1.1 - 1.6., 2.1 - 2.5 oraz nr 6.1 - 6.5 do SWZ tj.: Formularz ofertowy wraz ze Specyfikacją asortymentowo
– cenową, Opis przedmiotu zamówienia oraz Projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33700000-7 - Produkty do pielęgnacji ciała
4.5.5.) Wartość części: 121395,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa środków czyszczących i polerujących oraz drobnego sprzętu gospodarstwa domowego z podziałem na 6 (sześć) części:część I zamówienia - dostawa środków czystości oraz środków do konserwacji obuwia dla Służby Mundurowej,
część II zamówienia - dostawa zestawów przyborów do higieny osobistej
i do konserwacji obuwia dla Służby Mundurowej,
część III zamówienia - dostawa sprzętu gospodarstwa domowego innego
niż elektryczny dla Służby Mundurowej,
część IV zamówienia - dostawa środków czyszczących i polerujących oraz innego asortymentu do utrzymania czystości dla Infrastruktury,
część V zamówienia - dostawa szczotek, mioteł oraz innego asortymentu
do sprzątania dla Infrastruktury,
część VI zamówienia - dostawa artykułów gospodarstwa domowego dla Służby Żywnościowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1, 1.1 - 1.6., 2.1 - 2.5 oraz nr 6.1 - 6.5 do SWZ tj.: Formularz ofertowy wraz ze Specyfikacją asortymentowo
– cenową, Opis przedmiotu zamówienia oraz Projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39720000-5 - Sprzęt gospodarstwa domowego inny niż elektryczny
4.5.5.) Wartość części: 1069,20 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa środków czyszczących i polerujących oraz drobnego sprzętu gospodarstwa domowego z podziałem na 6 (sześć) części:część I zamówienia - dostawa środków czystości oraz środków do konserwacji obuwia dla Służby Mundurowej,
część II zamówienia - dostawa zestawów przyborów do higieny osobistej
i do konserwacji obuwia dla Służby Mundurowej,
część III zamówienia - dostawa sprzętu gospodarstwa domowego innego
niż elektryczny dla Służby Mundurowej,
część IV zamówienia - dostawa środków czyszczących i polerujących oraz innego asortymentu do utrzymania czystości dla Infrastruktury,
część V zamówienia - dostawa szczotek, mioteł oraz innego asortymentu
do sprzątania dla Infrastruktury,
część VI zamówienia - dostawa artykułów gospodarstwa domowego dla Służby Żywnościowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1, 1.1 - 1.6., 2.1 - 2.5 oraz nr 6.1 - 6.5 do SWZ tj.: Formularz ofertowy wraz ze Specyfikacją asortymentowo
– cenową, Opis przedmiotu zamówienia oraz Projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 95887,12 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa środków czyszczących i polerujących oraz drobnego sprzętu gospodarstwa domowego z podziałem na 6 (sześć) części:część I zamówienia - dostawa środków czystości oraz środków do konserwacji obuwia dla Służby Mundurowej,
część II zamówienia - dostawa zestawów przyborów do higieny osobistej
i do konserwacji obuwia dla Służby Mundurowej,
część III zamówienia - dostawa sprzętu gospodarstwa domowego innego
niż elektryczny dla Służby Mundurowej,
część IV zamówienia - dostawa środków czyszczących i polerujących oraz innego asortymentu do utrzymania czystości dla Infrastruktury,
część V zamówienia - dostawa szczotek, mioteł oraz innego asortymentu
do sprzątania dla Infrastruktury,
część VI zamówienia - dostawa artykułów gospodarstwa domowego dla Służby Żywnościowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1, 1.1 - 1.6., 2.1 - 2.5
oraz nr 6.1 - 6.5 do SWZ tj.: Formularz ofertowy wraz ze Specyfikacją asortymentowo
– cenową, Opis przedmiotu zamówienia oraz Projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 50185,82 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa środków czyszczących i polerujących oraz drobnego sprzętu gospodarstwa domowego z podziałem na 6 (sześć) części:część I zamówienia - dostawa środków czystości oraz środków do konserwacji obuwia dla Służby Mundurowej,
część II zamówienia - dostawa zestawów przyborów do higieny osobistej
i do konserwacji obuwia dla Służby Mundurowej,
część III zamówienia - dostawa sprzętu gospodarstwa domowego innego
niż elektryczny dla Służby Mundurowej,
część IV zamówienia - dostawa środków czyszczących i polerujących oraz innego asortymentu do utrzymania czystości dla Infrastruktury,
część V zamówienia - dostawa szczotek, mioteł oraz innego asortymentu
do sprzątania dla Infrastruktury,
część VI zamówienia - dostawa artykułów gospodarstwa domowego dla Służby Żywnościowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 1, 1.1 - 1.6., 2.1 - 2.5 oraz nr 6.1 - 6.5 do SWZ tj.: Formularz ofertowy wraz ze Specyfikacją asortymentowo
– cenową, Opis przedmiotu zamówienia oraz Projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego
4.5.5.) Wartość części: 28963,85 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 369252,81 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 381544,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 381544,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H TESS Małgorzata i Sławomir Maksymowicz Sp. K
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8540009210
7.3.3) Ulica: ul. Gen. Okulickiego 3
7.3.4) Miejscowość: Stargard
7.3.5) Kod pocztowy: 73-102
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PPH TESS MAŁGORZATA I SŁAWOMIR MAKSYMOWICZ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PPH TESS MAŁGORZATA I SŁAWOMIR MAKSYMOWICZ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 381544,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 136493,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 146493,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 142065,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H TESS Małgorzata i Sławomir Maksymowicz Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8540009210
7.3.3) Ulica: ul. Gen. Okulickiego 3
7.3.4) Miejscowość: Stargard
7.3.5) Kod pocztowy: 73-102
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PPH TESS MAŁGORZATA I SŁAWOMIR MAKSYMOWICZ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PPH TESS MAŁGORZATA I SŁAWOMIR MAKSYMOWICZ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142065,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1288,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1288,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1288,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: p. Adam WASIELEWSKI prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą: ADAM WASIELEWSKI W & A
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6222122089
7.3.3) Ulica: ul. Powstańców Wielkopolskich 47 lok. 5
7.3.4) Miejscowość: Gostyń
7.3.5) Kod pocztowy: 63-800
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ADAM WASIELEWSKI Adam Wasielewski W & A
jakie przetargi wygrała firma
ADAM WASIELEWSKI Adam Wasielewski W & A
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1288,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99620,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99620,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99620,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: p. Adamem ŁOBODZIŃSKIM prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą: PPHU DAFI Adam Łobodziński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5422204696
7.3.3) Ulica: ul. Kombatantów 1
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-110
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99620,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa 2 wózków akumulatorowych
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej w Warszawie.
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa przy ul. Koncertowej 4 polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej.
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych części wód powierzchniowych dla których nie było możliwości wykonania oceny ......
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Razem możemy więcej -integracja społeczna w Gminie Józefów
- Odbudowa budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego im. Komisji Edukacji Narodowej w Bardzie z Filią w Przyłęku, przy ul. Polnej 1 wraz z infrastrukturą towarzyszącą - dostawa i montaż wyposażenia.
- Zakup, dostawa, montaż zestawu mebli na potrzeby Oddziału Kardiologii Interwencyjnej w ramach Projektu ,,Wsparcie Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego w Ostrołęce w zakresie konsolidacji (...)".
- Dostawa chemii gospodarczej oraz materiałów i akcesoriów do utrzymania czystości obiektów dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
- Dostawa sprzętu oraz środków utrzymania czystości (postępowanie z podziałem na 5 części)
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych dla wszystkich lokalizacji Łukasiewicz - ŁIT
więcej: Produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.