Og³oszenie z dnia 2023-06-16
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00290067/01 - Wynik z dnia 2023-07-05
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Dowóz uczniów do/z placówek oswiatowych w gminie Nag³owice
w roku szkolnym 2023/2024”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Nag³owice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010398
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Miko³aja Reja 9
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Nag³owice
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-362
1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jêdrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@naglowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.naglowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów do/z placówek oswiatowych w gminie Nag³owice
w roku szkolnym 2023/2024”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4da97733-0c2c-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00263207
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-06-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00010951/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 Dowóz uczniów do/z placówek o¶wiatowych w gminie Nag³owice w roku szkolnym 2023/2024
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://naglowice.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://naglowice.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w niniejszym postêpowaniu, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, odbywa siê
w jêzyku polskim, przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Portalu oraz poczty elektronicznej.
3. W niniejszym postêpowaniu ofertê oraz o¶wiadczenia i dokumenty, o których mowa w rozdz. VII pkt. 1 niniejszej SWZ, sk³ada siê - pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby b±d¼ osób umocowanych do reprezentacji wykonawcy) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby b±d¼ osób umocowanych do reprezentacji wykonawcy - za po¶rednictwem Platformy znajduj±cej siê pod adresem: https://gminajedrzejow.ezamawiajacy.pl
4. Podmiotowe ¶rodki dowodowe oraz inne ewentualne dokumenty i o¶wiadczenia o których mowa w SWZ w szczególno¶ci w rozdz. VIII.1. i VIII.2 sk³ada siê - w formie elektronicznej (opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby b±d¼ osób umocowanych do reprezentacji wykonawcy) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby b±d¼ osób umocowanych do reprezentacji wykonawcy – za po¶rednictwem Platformy znajduj±cej siê pod adresem: https://naglowice.ezamawiajacy.pl w zak³adce „Korespondencja” lub na adres e-mail: gmina@naglowice.pl.pl
6. Ogólne zasady korzystania z Platformy
1) zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy na Platformie https://gminajedrzejow.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl
2) Wykonawca po wybraniu opcji „przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod
z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”.
4) Po za³o¿eniu konta Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia Oferty w postêpowaniu. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej. Za datê przekazania za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wys³ania za po¶rednictwem zak³adki „Korespondencja”.
9. Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego Platformy tel. +48 22 576 87 90 (infolinia dostêpna w godz 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl
10. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako:
1) dokumenty w formacie „pdf" zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES,
2) dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf", wtedy bêdzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W zwi±zku z tym Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.
11. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo- aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie tj.:
1) Pod³±czenie do Internetu: min 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe ³±cze internetowe);
2) Komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;
12. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
14. Osobami uprawnionymi do komunikowania siê z wykonawcami s±:
- Anna Klimczak, Ewelina Dudek, Agnieszka Zgryza
Sposób komunikacji: e-mail: gmina@naglowice.pl lub za po¶rednictwem Platformy znajduj±cej siê pod adresem: https://naglowice.ezamawiajacy.pl
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Nag³owice ul. Miko³aja Reja 9,28-362 Nag³owice reprezentowana przez Wójta Gminy , tel. 041 38 145-67 fax. 041 145-67 , email: gmina@naglowice.pl
b) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Nag³owice jest Pan Sylwester Cie¶la kontakt: iod@czi24.pl
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dowóz uczniów do/z placówek o¶wiatowych w gminie Nag³owice w roku szkolnym 2023/2024”
prowadzonym w trybie podstawowym;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu ustawê pzp.
e) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z ustaw± pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata – przez okres wymagany przepisami prawa.;
f) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
(Uwaga: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników)
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
(Uwaga: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego)
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
i) nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dowóz uczniów do/z placówek o¶wiatowych w gminie Nag³owice w roku szkolnym 2023/2024”
2. Przedmiot zamówienia obejmuje dowóz uczniów do/z placówek o¶wiatowych na trasie: miejsce zamieszkania- szko³a-miejsce zamieszkania, w okresie 10 miesiêcy pocz±wszy od
1 wrze¶nia 2023 roku, we wszystkie dni, w których odbywaj± siê zajêcia dydaktyczne
w szko³ach, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2023/2024 i obowi±zuj±cymi przepisami prawa.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
A. Dowóz uczniów do/z Zespo³u Placówek O¶wiatowych w Nag³owicach
B. Dowóz uczniów do/z Zespo³u Placówek O¶wiatowych w Warzynie Pierwszym
Dowóz uczniów do/z Zespo³u Placówek O¶wiatowych w Nag³owicach na trasach
Trasa nr 1 :
DOWOZY PORANNE
autobus obs³uguje 2 trasy
Brynica Mokra- Zdanowice- Zdanowice "Zawodzie"- Nowa Wie¶- Nag³owice 37 uczniów
¦lêcin- Nag³owice 36 uczniów
£±cznie 30 km
ODWOZY POPO£UDNIOWE
-wyjazd godzina 13.40 Nag³owice- ¦lêcin- Jaronowice- Ku¼nice- Nag³owice 52 uczniów, trasa 20 km
Trasa nr 2 :
DOWOZY PORANNE
Jaronowice- Ku¼nice- Trzciniec (wszystkie drogi) – Nowa Wie¶ - Ignaców - Nag³owice-
73 uczniów, trasa 30 km
ODWOZY POPO£UDNIOWE
-wyjazd godzina 13.40 Nag³owice- Rakoszyn – Ignaców - Trzciniec- Nag³owice 64 uczniów, trasa 35 km
-wyjazd godzina 14.30 Nag³owice- ¦lêcin- Jaronowice- Ku¼nice-Rakoszyn- Trzciniec 21 uczniów, trasa 21 km
Dowóz uczniów do/z Zespo³u Placówek O¶wiatowych w Warzynie Pierwszym
Trasa nr 3:
Wymagany jest autobus na co najmniej 50 osób
DOWOZY PORANNE
- Deszno Bia³y Ogon- Warzyn, 50 uczniów
- Zagórze za torami- Warzyn, 29 uczniów
ODWOZY POPO£UDNIOWE
-Warzyn- Zagórze za torami - Deszno Bia³y Ogon, 50 uczniów
-Warzyn - Zagórze za torami - Deszno Bia³y Ogon, 29 uczniów
Razem trasy d³ugo¶ci 56 km
£±czna dzienna ilo¶æ km dla ca³ego zamówienia wynosi- 192 km
Zamawiaj±cy przyj±³ 180 dni nauki szkolne w roku szkolnym 2023/2024, co w ci±gu roku szkolnego stanowi 34 560,00 km trasy do pokonania przez Wykonawcê.
Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e podana ilo¶æ kilometrów jest jedynie ilo¶ci± niezbêdn± do wyliczenia warto¶ci szacunkowej przedmiotu zamówienia i mo¿e nie stanowiæ rzeczywistej ilo¶ci kilometrów do przejechania.
3. Warunki ogólne dotycz±ce wszystkich tras
- Dowozy realizowane bêd± w dni nauki szkolnej z wy³±czeniem ferii zimowych, przerw ¶wi±tecznych oraz dni ustawowo wolnych lub ustalonych przez MEN albo Dyrektora szko³y dniami wolnymi od nauki lub innymi nieprzewidzianymi przerwami niezale¿nymi od Zamawiaj±cego (np. konieczno¶æ prowadzenia nauki zdalnej).
- Dane podane w SWZ s± aktualne na dzieñ og³oszenia zamówienia i mog± ulec zmianie
w trakcie roku szkolnego. Zmianie mog± ulec: przebieg i d³ugo¶æ tras, ilo¶æ kursów, liczba uczniów, a tak¿e ilo¶æ i miejsca przystanków.
- zaleca siê sprawdziæ ilo¶æ kilometrów na poszczególnych trasach oraz ilo¶æ dowo¿onych uczniów i dostosowaæ je do posiadanego taboru, gdy¿ wyklucza siê mo¿liwo¶æ roszczeñ Wykonawcy z tytu³u b³êdnego skalkulowania ceny lub pominiêcia elementów niezbêdnych do wykonania umowy. Koszty ewentualnej wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
- Kilometry dojazdowe Wykonawcy na miejsce wykonania us³ugi nie bêd± podlegaæ fakturowaniu.
- Szczegó³y zwi±zane z dowozem i odwozem tj. ilo¶æ kursów, liczba uczniów, godziny przywozu odwozu, miejsca wsiadania i wysiadania, bêd± ustalane przez dyrektorów poszczególnych szkó³ z wybranymi oferentami po opracowaniu planów zajêæ lekcyjnych.
- Wszystkie kursy s± kursami zamkniêtymi i w czasie dowozów w autobusie mog± przebywaæ tylko osoby uprawnione.
- Oferenci zobowi±zani s± do zapewnienia bezpieczeñstwa uczniów w czasie dowozu
i w drodze powrotnej
Wielko¶æ lub ilo¶æ pojazdów na ca³ej trasie lub na danym odcinku trasy nale¿y dostosowaæ do ilo¶ci osób przewo¿onych , tak ¿eby ka¿dy uczeñ mia³ miejsce siedz±ce.
- Opiekê nad dzieæmi w czasie przewozów zapewnia Zamawiaj±cy. W uzgodnieniu
z dyrekcj± szko³y oferenci zapewniaj± bezp³atny przejazd wyznaczonym opiekunom na danej trasie.
- Na ka¿d± trasê Zamawiaj±cy zapewnia jednego opiekuna, który wsiada w miejscu swojego zamieszkania (dowozy poranne) i z tego miejsca rozpoczyna siê punkt pocz±tkowy trasy, natomiast w przypadku odwozów popo³udniowych opiekun wsiada pod szko³± - Wykonawca zobowi±zany jest do przestrzegania wszystkich wymogów prawnych dotycz±cych przewozów dzieci szkolnych. Dowo¿enie dzieci odbywaæ siê ma ¶rodkami transportu z aktualnym przegl±dem technicznym, odpowiednio oznakowanymi i ubezpieczonymi.
- Wykonawca ma obowi±zek zapewnienia w pe³ni sprawnego taboru zastêpczego na wypadek wyst±pienia zdarzeñ uniemo¿liwiaj±cych realizacje dowozu pojazdem wskazanym przez przewo¼nika w dokumentacji przetargowej.
- Zamawiaj±cy wymaga aby pojazdy wyposa¿one by³y w klimatyzacjê.
- Zamawiaj±cy nie przewiduje zap³aty wynagrodzenia z tytu³u gotowo¶ci do wykonania zamówienia w przypadku je¿eli wykonanie niniejszej umowy stanie siê niemo¿liwe
z przyczyn od stron niezale¿nych w szczególno¶ci ze wzglêdu na ograniczenie lub zawieszenie stacjonarnych zajêæ szkolnych z jakichkolwiek przyczyn, w tym w zwi±zku z obowi±zywaniem na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej stanu epidemii lub stanu zagro¿enia epidemicznego.
- Przewo¼nik o¶wiadcza, ¿e w razie awarii pojazdu lub innych nie przewidzianych zdarzeñ zobowi±zuje siê bez dodatkowej op³aty wys³aæ natychmiast podmianê innego sprawnego ¶rodka transportowego, w czasie max do 3 godzin, od wyst±pienia awarii
- Wynagrodzenie Wykonawcy bêdzie wyp³acane na podstawie faktury VAT, sporz±dzanej przez Wykonawcê co miesi±c, w wysoko¶ci ustalonej w oparciu o stawki podane w przetargu
i faktycznie przejechane kilometry w ramach wykonanych kursów.
- Wykonawca zobowi±zany jest prowadziæ dokumentacjê kursów, któr± w imieniu Zamawiaj±cego po¶wiadczaj± opiekunowie sprawuj±cy opiekê nad dzieæmi (opiekun wsiadaj±c i wysiadaj±c z autobusu bêdzie mia³ obowi±zek spisania stanu licznika pojazdu, co bêdzie stanowi³o potwierdzenie przejechanych kilometrów podlegaj±cych fakturowaniu)
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Na podstawie kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
aspekty ¶rodowiskowe, w tym efektywno¶æ energetyczna przedmiotu zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: emisja spalin do ¶rodowiska przez autobusy realizuj±ce przedmiot zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± nastêpuj±ce warunki w zakresie:1.1. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej
Wykonawca winien wykazaæ, i¿ posiada aktualn± licencjê na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenia na wykonywanie zawodu przewo¼nika drogowego zgodnie
z ustaw± z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o transporcie drogowym
1.2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Wykonawca winien wykazaæ, i¿ jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± co najmniej 100 000,00 z³
1.3. zdolno¶ci technicznej i zawodowej tj.:
Wykonawca winien wykazaæ posiadanie b±d¼ dysponowanie co najmniej 3 autobusami przystosowanymi do przewozu ludzi. Wszystkie autobusy powinny posiadaæ ilo¶æ miejsc siedz±cych dostosowan± do ilo¶ci dzieci na danej trasie.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp, sporz±dzony/a nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego/jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
b) o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp , w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 ustawy pzp
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenia na wykonywanie zawodu przewo¼nika drogowego zgodnie z ustaw± z dnia 6 wrze¶nia 2001 r.
o transporcie drogowym
b) dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej
w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± co najmniej 100 000,00 z³
c) wykaz dostêpnych Wykonawcy, w celu wykonania zamówienia, pojazdów, spe³niaj±cych wymagania okre¶lone w rozdz. V pkt. 1.3. niniejszej SWZ (t.j. posiadanie b±d¼ dysponowanie co najmniej 3 autobusami przystosowanymi do przewozu ludzi. Wszystkie autobusy powinny posiadaæ ilo¶æ miejsc siedz±cych dostosowan± do ilo¶ci dzieci na danej trasie.) wraz z informacj± o podstawie do jego dysponowania- sporz±dzony wg za³±cznika nr 6 do niniejszej SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia wadium w wysoko¶ci 1 500,00 z³ (s³ownie: tysi±c piêæset z³otych 00/100)2. Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert, okre¶lonym w rozdz. XIV pkt. 1 niniejszej SWZ.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a) pieni±dzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy zamawiaj±cego Nr 51 8493 0004 0110 0100 0332 0007 z dopiskiem Wadium w postêpowaniu na dowóz uczniów do/z placówek o¶wiatowych w gminie Nag³owice w roku szkolnym 2023/2024”
Aby wadium wnoszone w pieni±dzu by³o skutecznie wa¿ne musi siê znajdowaæ na wy¿ej wymienionym koncie zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a tym samym wykonawca musi uwzglêdniæ przy tej formie wnoszenia wadium czasookres operacji bankowych zarówno w banku wykonawcy jak i w banku zamawiaj±cego (operacja bankowa dla uznania rachunku zamawiaj±cego). Przy wp³acie wadium na konto bankowe nale¿y uwzglêdniæ wszelkie op³aty naliczane przez dany Bank. Zamawiaj±cy nie dopuszcza aby op³aty pobierane przez bank potr±cane by³y z kwot wadium pod rygorem odrzucenia oferty tj. na koncie zamawiaj±cego zaksiêgowana winna byæ kwota w wysoko¶ci wymaganego wadium.
5. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej, za³±czaj±c go na Platformie w zak³adce „OFERTY” – poprzez wybranie polecenia „dodaj dokument".
6. W tre¶ci wadium sk³adanego w formie innej ni¿ pieni±dz musz± byæ wyszczególnione okoliczno¶ci, w jakich zamawiaj±cy mo¿e je zatrzymaæ. Okoliczno¶ci te musz± zawieraæ nastêpuj±ce sytuacje:
1) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 ustawy pzp, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ podmiotowych ¶rodków dowodowych lub przedmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 ustawy pzp, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy pzp, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej;
2) wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana:
a) odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie,
b) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana.
7. Poza powy¿szymi zapisami, z tre¶ci wadium sk³adanego formie innej ni¿ pieni±dz powinno wynikaæ jednoznacznie, gwarantowanie wyp³aty nale¿no¶ci w sposób nieodwo³alny, bezwarunkowy i na pierwsze ¿±danie. Wadium takie powinno obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert±, poczynaj±c od daty sk³adania ofert.
8. Wadium z³o¿one przez jednego ze wspólników konsorcjum uwa¿a siê za wniesione prawid³owo.
9. Zwrot wadium bêdzie nastêpowaæ zgodnie z przepisami art. 98 ust. 1-5 ustawy pzp
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia , wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Je¿eli zostanie wybrana jako najkorzystniejsza oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
4. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie,
o którym mowa w art. 125 ust. 1, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie,
w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
5. Podmiotowe ¶rodki dowodowe dotycz±ce braku podstaw do wykluczenia z postêpowania, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie
6. Wykonawcy, wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wskazuj± w formularzu ofert, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
7. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê niniejszej umowy w nastêpuj±cych przypadkach:a) wprowadzenia przepisów lub zmian przepisów prawa miejscowego maj±cych istotny wp³yw na wykonywanie niniejszej umowy,
b) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie w przypadku
- urzêdowych zmian w obowi±zuj±cych przepisach podatkowych, w tym zmiany podatku VAT.
- zmiany: stawki podatku od towaru i us³ug; wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy
o minimalnym wynagrodzeniu za pracê; zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne; zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych,
o których mowa w ustawie o pracowniczych planach kapita³owych - je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcê, a wykonawca wyst±pi do zamawiaj±cego z uzasadnionym pisemnym wnioskiem o zmianê umowy w zakresie p³atno¶ci wynikaj±cych z faktur wystawionych po wej¶ciu w ¿ycie odpowiednich przepisów wprowadzaj±cych te zmiany. Przedmiotowy wniosek powinien zawieraæ wyczerpuj±ce uzasadnienie faktyczne i wskazanie podstaw prawnych zmiany oraz dok³adne wyliczenie kwoty wynagrodzenia nale¿nego wykonawcy po zmianie umowy. Zmiana umowy w zakresie zmiany wynagrodzenia z przyczyn okre¶lonych powy¿ej obejmowaæ bêdzie wy³±cznie p³atno¶ci za us³ugi, których w dniu zmiany odpowiednio stawki podatku VAT, wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê, sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne
i zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, jeszcze nie wykonano. Obowi±zek wykazania wp³ywu zmian na zmianê wynagrodzenia, nale¿y do Wykonawcy pod rygorem odmowy dokonania zmiany umowy przez Zamawiaj±cego.
c) - Zmiany terminu ¶wiadczenia us³ugi z przyczyn nie zale¿nych od stron, uniemo¿liwiaj±cych wywi±zanie siê z umowy w jej obecnym sk³adzie.
d) zmiana organizacji w placówkach skutkuj±ca zmian± tras i ilo¶ci± przewo¿onych dzieci.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-06-26 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://naglowice.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-26 11:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-07-25
INNE PRZETARGI NAG£OWICE
wiêcej: przetargi NAG£OWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug transportowych w zakresie przewozu osób na zajêcia WTZ przy DPS w Mnichowie oraz innych planowanych wyjazdów organizowanych w okresie od 02.01.2025 roku do dnia 31.12.2025
- Przewóz dzieci i uczniów do szkó³ i przedszkola od I.2025 r. do VI.2025 r.
- Najem pojazdów przeznaczonych do przewozu osób wraz z kierowc± na potrzeby Miejskiego O¶rodka Sportu i Rekreacji w Miko³owie w 2025 roku.
- Us³uga sta³ego przewozu osób niepe³nosprawnych - uczestników Warsztatów Terapii Zajêciowej w Wolsztynie
- ¦wiadczenie us³ug transportowych w ramach przewozów dodatkowych na rzecz Gminy Inowroc³aw w okresie 01.01.2025 - 31.12.2025
- Zapewnienie obs³ugi w zakresie transportu osobowego krajowego i miêdzynarodowego na lata 2025-2026
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.