Ogłoszenie z dnia 2021-11-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00229443/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Kompleksowa dostawa gazu ziemnego do celów grzewczych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Stobrawskie Centrum Medyczne Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530938517
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Karola Miarki 14
1.5.2.) Miejscowość: Kup
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-082
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital-kup.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-kup.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital-kup1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa dostawa gazu ziemnego do celów grzewczych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-877e6ff3-2b49-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00263303
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00229443/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/19/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
1. Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego obejmująca sprzedaż i dystrybucję gazu dla potrzeb budynków Szpitala w Kup w ilościach określonych szacunkowo w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
2. Charakterystyka obiektów:
1) Miejsce dostarczania paliwa gazowego – instalacja znajdująca się w budynku kotłowni Szpitala w Kup, adres: ul. Karola Miarki 14, 46-082 Kup
2) Numer punktu poboru: PL0030004425;
3) Obecnie sprzedaż paliwa gazowego na potrzeby zamawiającego realizowana jest w oparciu o umowę kompleksową z Fortum Marketing and Sales Polska Spółka Akcyjna, ul. Heweliusza 9, 80-890 Gdańsk.
4) Operatorem Systemu Dystrybucyjnego jest: Polska Spółka Gazownictwa Sp. z o. o. Oddział w Zabrzu.
5) Grupa taryfowa operatora – W-5,1;
6) Moc umowna – 658 kWh/h;
7) Przewidywane szacunkowe zużycie gazu ziemnego wysokometanowego w okresie trwania umowy tj. od 01.12.2021 r. do 30.11.2022r. – 1 534 000 kWh.,
8) Planowany rozkład poboru w roku umownym jest następujący:
Listopad - 170 000 kWh
Grudzień - 215 000 kWh
Styczeń - 240 000 kWh
Luty - 220 000 kWh
Marzec - 180 000 kWh
Kwiecień - 150 000 kWh
Maj - 100 000 kWh
Czerwiec - 38 000 kWh
Lipiec - 30 000 kWh
Sierpień - 34 000 kWh
Wrzesień - 37 000 kWh
Październik - 120 000 kWh
Razem: 1 534 000 kWh
3. Łączną ilość paliwa gazowego, która będzie dostarczona w okresie obowiązywania umowy do punktów poboru określonych w załączniku nr 1 do SWZ szacuje się na 1 534 000 kWh. Powyższa wartość wolumenu gazu jest wartością szacowaną i może ulec zmianie. W przypadku różnicy między zużyciem planowanym a faktycznym, Wykonawca nie będzie z tego tytułu dochodził roszczeń finansowych innych niż te wynikające z ilości zużytego gazu oraz usługi przesyłu zgodnie z obowiązującą Taryfą Operatora Systemu Dystrybucyjnego.
4. Zamawiający informuje, że ewentualna procedura zmiany sprzedawcy paliwa gazowego, przeprowadzona będzie po raz kolejny.
5. Aktualna umowa kompleksowa obowiązuje do dnia 30.11.2021 r.
6. Umowa zostanie zawarta na czas oznaczony od dnia 01.12.2021 r. do dnia 30.11.2022 r.
7. Warunkiem rozpoczęcia dostaw w terminie wskazanym w pkt. 6, jest skuteczne przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy.
8. Oświadczenia w sprawie przeznaczenia zakupionego gazu, dla potrzeb podatku akcyzowego, zostaną przekazane Wykonawcy przy podpisywaniu umów.
9. Za wypowiedzenie umowy w trybie zmiany sprzedawcy odpowiedzialny będzie nowy sprzedawca.
10. Kwestie formalne związane ze zmianą sprzedawcy w formie pełnomocnictwa udzielonego przez STOBRAWSKIE CENTRUM MEDYCZNE Sp. z o.o. z siedzibą w Kup rozwiązane będą przez podmiot, który wygra niniejsze postępowanie przetargowe.
11. Wykonawca odpowiedzialny będzie za przebieg i terminowe wykonanie zamówienia.
12. Wykonawca powinien posiadać aktualna umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (chyba, że sam jest operatorem), działającą na terenie Zamawiającego i umożliwiającą sprzedaż paliwa gazowego za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej do punktów poboru.
13. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia gazu ziemnego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 716 z późn. zm). oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 737432,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 868276,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 737432,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fortum Marketing and Sales Polska S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811861610
7.3.3) Ulica: ul. Marynarki Polskiej 197
7.3.4) Miejscowość: Gdańska
7.3.5) Kod pocztowy: 80-868
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FORTUM MARKETING AND SALES POLSKA S.A.
jakie przetargi wygrała firma
FORTUM MARKETING AND SALES POLSKA S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 737432,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-12-01 do 2022-11-30INNE PRZETARGI KUP
więcej: przetargi KUP »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa gazu ziemnego wraz z dystrybucją na potrzeby Ministerstwa Przemysłu
- Dostawa i dystrybucja gazu ziemnego na potrzeby Szpitala św. Anny w Miechowie
- ,,Kompleksowa dostawa paliwa gazowego dla Gminy Baranów Sandomierski w 2025 roku"
- Dostawa (sprzedaż oraz świadczenie usługi dystrybucji) gazu ziemnego wysokometanowego grupy E do celów grzewczych dla Sądu Rejonowego w Sandomierzu
- "Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E i świadczenie usług dystrybucji do budynku Sądu Rejonowego w Białej Podlaskiej przy ul. Brzeskiej 20-22"
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego dla potrzeb Gminy Sierakowice oraz jednostek organizacyjnych Gminy Sierakowice II
więcej: Gaz ziemny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.