Ogłoszenie z dnia 2024-03-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00048309/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja przejść dla pieszych na terenie powiatu będzińskiego w celu poprawy bezpieczeństwa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Będzinie z/s w Rogoźniku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276287370
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Węgroda, 59
1.5.2.) Miejscowość: Rogoźnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-582
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pzdbedzin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip-pzd.powiat.bedzin.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzd-bedzin.logintrade.net/zapytania_email,153764,2f8874273a7bc2e2454532b9de7e5ca2.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja przejść dla pieszych na terenie powiatu będzińskiego w celu poprawy bezpieczeństwa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-87410161-b5e0-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00263333
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025587/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.21 Modernizacja przejść dla pieszych na terenie powiatu będzińskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00048309
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres robót obejmuje modernizację 7 przejść dla pieszych w powiecie będzińskim:
1) Będzin, ul. Pokoju (okolice poczty)
2) Będzin , ul. Wolności # ul. Mickiewicza
3) Czeladź, ul. 1 Maja # ul. Katowicka
4) Czeladź, ul. Katowicka (szkoła)
5) Siewierz, ul. Bema (plac zabaw)
6) Góra Siewierska, ul. Szopena (GOK)
7) Goląsza Dolna, ul. Pocztowa (mleczarnia)
Roboty budowlane będą prowadzone w celu poprawy bezpieczeństwa, w tym wykonanie i montaż:
- znaków D-6 600x600 animowanych ( jasność pojedynczej diody LED min. 25 000 mcd; ilość diod LED na jedną tarczę znaku – minimum 230 szt.; żywotność każdej diody LED – minimum 100 000 h ciągłego świecenia, regulacja jasności 256 stopni w zależności od warunków atmosferycznych, napięcie zasilania min. 12 V DC, autonomia świecenia znaku zasilanego z panela fotowoltaicznego – minimum 21 dni), szczelność znaku IP-67, wielowarstwowe tworzywo sztuczne (min. 5 warstwy) posiadające kilka rodzajów materiałów o różnych właściwościach dla bezpieczeństwa biernego (min. 3 rodzaje);
- zestawów solarnych,
- czujników ruchu o właściwościach minimalizujących wykrycie innego ruchu przed i po za przejściem niż ruch pieszego wchodzącego na przejście,
- bezprzewodowej komunikacji czujników,
- słupków z wytrzymałością przystosowaną do zasilania hybrydowego znaków aktywnych,
- znaków poziomych P-10 biało czerwonych chemoutwardzalnych,
- dodatkowego zasilania wiatrowego z inteligentnym systemem wstrzymywania pracy turbiny po wykryciu pełnego naładowania baterii w celu ochrony turbin przed niepotrzebnym zużyciem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146370 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 258678,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146370 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wielobranżowe Przedsiębiorstwo 3D sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5540311321
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WIELOBRANŻOWE PRZEDSIĘBIORSTWO "3 D" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
WIELOBRANŻOWE PRZEDSIĘBIORSTWO "3 D" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146370 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.