Ogłoszenie z dnia 2023-06-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00193701/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utrzymanie urządzeń wodnych w Nadleśnictwie Oława na terenie leśnictw Bystrzyca, Oława
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PGL LP NADLEŚNICTWO OŁAWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931024161
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lipowa 8
1.5.2.) Miejscowość: Bystrzyca
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 71 3039700
1.5.8.) Numer faksu: 71 3039701
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: olawa@wroclaw.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://olawa.wroclaw.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_olawa1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie urządzeń wodnych w Nadleśnictwie Oława na terenie leśnictw Bystrzyca, Oława2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-98ce4586-d8f7-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00263342
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00213482/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 „Utrzymanie urządzeń wodnych w Nadleśnictwie Oława na terenie leśnictw Bystrzyca, Oława".
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00193701
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.12.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 98148,61 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania prowadzonego pn.:„ Utrzymanie urządzeń wodnych w Nadleśnictwie Oława na terenie leśnictw Bystrzyca, Oława.”
Szczegółowy zakres zamówienia określa Specyfikacja Warunków Zamówienia, uproszczony projekt budowlany, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), przedmiary robót.
W wypadku wystąpienia różnych rozwiązań technologicznych, materiałowych, itp., pomiędzy projektem budowlanym, a projektem wykonawczym należy przyjąć rozwiązania wskazane w projekcie budowlanym.
Przedmiar robót (załącznik nr 12.1 do SWZ, oraz załącznik nr 12.2 do SWZ), stanowi jedynie element pomocniczy do kalkulacji ceny przez Wykonawcę.
W przypadku wystąpienia podobnych robót budowlanych ich zakres będzie odpowiadał zakresowi określonemu w pkt. 1 ppkt. 1.1. SWZ
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę to Wykonawca może zaoferować przedmioty równoważne o parametrach nie gorszych niż podane przez Zamawiającego. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym dla którego wskazano znak towarowy, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy, parametry, właściwości takie jak np. wydajność, parametry techniczne (wielkość, rozmiar, waga, itp.), rodzaj materiału z jakiego został wykonany, odporność na działanie czynników zewnętrznych, funkcjonalność lub inne cechy użytkowe, wygląd, barwa, itp.
Zakres prac obejmuje:
- korekta skarp i dna rowu przez usunięcie namułów,
- ręczne wykoszenie porostów gęstych, twardych ze skarp,
- wygrabienie traw i porostów ze skarp,
- hakowanie i usuwanie z dna rowu zatorów z gałęzi, liści i roślinności,
- ręczne ścinanie i karczowanie gęstych krzaków i podszycia,
- oczyszczanie prześwitu z osadzonego namułu,
- oczyszczenie ścian przyczółków z gruzu, gałęzi, traw i krzaków,
- wymiana uszkodzonych elementów przepustów,
- usypanie podbudowy z kruszywa łamanego, jako wzmocnienia drogi nad przepustami,
- uporządkowanie terenu,
Rodzaj koszenia musi być dostosowany do istniejących warunków terenowych, z uwzględnieniem możliwości dojazdu itp.
Wymagania techniczne i technologiczne dotyczące przedmiotu zamówienia.
Wykonawca w okresie realizacji umowy będzie dysponował niezbędnym sprzętem, wyposażeniem
i maszynami budowlanymi umożliwiającymi realizację przedmiotu zamówienia.
Warunki realizacji zamówienia.
Wykonawca we własnym zakresie będzie dokonywał zamówień oraz zakupu niezbędnych materiałów budowlanych spełniających wymagania określone w obowiązujących przepisach w ilościach zapewniających prawidłową realizację umowy oraz w czasie umożliwiającym terminową realizację przedmiotu zamówienia. Właściwe składowanie materiałów oraz ich zabezpieczenie i transport na plac budowy leży w gestii wykonawcy.
Wykonawca ma obowiązek na bieżąco utrzymywać porządek i czystość oraz prowadzić roboty zgodnie z przepisami BHP.
W czasie realizacji zamówienia Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22§1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy w następujących rodzajach czynności:
- roboty budowlane związane z utrzymaniem urządzeń melioracyjnych.
Wymagania dotyczące zatrudnienia w/w osób zostały szczegółowo określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45112600-1 - Wycinanie i napełnianie
77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98148,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 229272,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98148,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HYDRO-TECH Andrzej Podgórski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7532336247
7.3.3) Ulica: Makowice 97
7.3.4) Miejscowość: Makowice
7.3.5) Kod pocztowy: 48-320
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANDRZEJ PODGÓRSKI - HYDRO-TECH
jakie przetargi wygrała firma
ANDRZEJ PODGÓRSKI - HYDRO-TECH
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98148,61 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Chynów
- "Przebudowa dróg gminnych ulicy Cmentarnej i części ulicy Bolesława Chrobrego w Złotoryi".
- Budowa dróg w ramach zagospodarowania poscaleniowego wsi Mokrzeszów, gmina Świdnica z podziałem na zadania
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Lisie Jamy i Dąbrowa wraz z przebudową sieci wodociągowej w miejscowości Tymce
- Rozbudowa DP 4153E w miejscowości Podkonice Duże wraz z rozbiórką istniejącego i budową nowego przepustu
- Budowa sali gimnastycznej, samorządowego żłobka oraz samorządowego przedszkola przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Uszczynie w formule zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.