Ogłoszenie z dnia 2023-06-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00198056/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty i bieżące utrzymanie dróg, w zakresie robót polegających na utrzymaniu i remontach obiektów inżynierskich na drogach krajowych, wojewódzkich, powiatowych, gminnych, wewnętrznych [...]
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZARZĄD DRÓG W OPOLU
1.3.) Oddział zamawiającego: MZD w Opolu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530546013
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Firmowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-594
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mzd.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umopole.logintrade.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.umopole.logintrade.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Umowy ramowej
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remonty i bieżące utrzymanie dróg, w zakresie robót polegających na utrzymaniu i remontach obiektów inżynierskich na drogach krajowych, wojewódzkich, powiatowych, gminnych, wewnętrznych [...]2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4b8879c-e3f8-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00263383
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00004579/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Bieżące utrzymanie i remonty obiektów inżynieryjskich na drogach krajowych, wojewódzkich, powiatowych, gminnych, wewnętrznych na terenie miasta Opola
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00198056
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NP.260.40.2023.P
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie i remonty obiektów inżynierskich na drogach krajowych, wojewódzkich, powiatowych, gminnych, wewnętrznych na terenie miasta Opola.
Lokalizacja budowy:
Inwestycja realizowana będzie w Województwie Opolskim na terenie miasta Opola
1. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie na obiektach inżynierskich m. in.:
- Odnowy, niektórych elementów na obiektach inżynierskich (np. gzymsów, dylatacji, izolacji).
- Wykonania remontów obiektów inżynierskich (np. wymiana rur przepustów, wymiana pokładów drewnianych na żelbetowe lub drewniane).
- Wymiany i naprawy elementów obiektów inżynierskich wraz z ich wyposażeniem.
- Usuwanie awarii na obiektach inżynierskich.
- Prac naprawczych wiaduktów nad liniami kolejowymi.
- Naprawy i wymiany elementów stalowych obiektów inżynierskich.
- Naprawy nawierzchni żywicznych.
- Napraw elementów betonowych na obiektach inżynierskich, w tym naprawy masami bez skurczowymi.
- Antykorozyjnego zabezpieczenia powierzchni betonowych i stalowych na obiektach inżynierskich.
- Czyszczenia i konserwacji elementów obiektów.
- Umocnień stożków oraz czyszczenie i uzupełnianie ubytków stożków.
- Likwidacja miejsc szczególnie niebezpiecznych mających wpływ na bezpieczeństwo ruchu samochodowego i pieszego.
2. Zamawiający informuje, że ilości określone dla danej części w Wykazie Cen zwanym Kosztorysem Ofertowym, mogą ulec zmianie z zastrzeżeniem, iż wartość wszystkich wykonanych robót nie przekroczy wartości przedmiotu umowy. Dopuszcza się zmiany ilościowe robót w ramach maksymalnej wartości zamówienia wynikającej z Kosztorysu Ofertowego.
3. Realizacja w/w robót przeprowadzona będzie zgodnie przedmiotem zamówienia, ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, wzorem umowy, obowiązującymi przepisami, polskimi normami i zasadami wiedzy technicznej oraz należytą starannością w odniesieniu do ich wykonania, bezpieczeństwem, dobrej jakości i właściwą organizacją i oznakowaniem. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera : wykaz cen, specyfikacje techniczne wykonania robót budowlanych oraz wzór umowy.
4. Realizacja robót na polecenie Zamawiającego, przy czym Zamawiający każdorazowo określa zakres robót, miejsce, terminy realizacji i ich przybliżoną wartość.
5. Roboty objęte są gwarancją wykonawcy i rękojmią za wady zgodnie z postanowieniami umowy.
6. Zamawiający wskazuje minimalną wartość świadczenia dla zakresu zamówienia objętego umową: 1 000 000 zł
7. Okres gwarancji i rękojmi za wady dla wymienionych robót w Wykazie cen ustalany jest przez Zamawiającego na okres 18 miesięcy zgodnie ze wzorem umowy jak i zgodnie z okresem wykazanym przez Wykonawcę w jego Ofercie.
8. Tam, gdzie w dokumentach zamówienia, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych opisywanym pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w specyfikacji warunków zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45221000-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4596851,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4913810,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4596851,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): BUD-BAU Opole sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Tomasz Piszczelak Usługi Budowlane ul. Chabrów 43/7 45-221 Opole
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 754-263-86-07
7.3.3) Ulica: ul. Jagiełły 39
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-920
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4596851,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie telekomunikacji w Opolu
- Wykonanie i dostawa artykułów/produktów informacyjno-świadomościowych służących promocji rodziny i rodzicielstwa zastępczego.
- Remont nawierzchni drogi krajowej nr 40 na odcinku m. Kędzierzyn Koźle od km 67+550 do km 69+500 o łącznej długości 1,950 km
- Wykonanie oznakowania poziomego w ciągu dróg wojewódzkich na terenie działania Zarządu Dróg Wojewódzkich w Opolu w roku 2025
- Dostawa zmontowanego wyposażenia kwaterunkowego (szaf metalowych BHP i ławek szatniowych) dla Samodzielnego Pododdziału Prewencji Policji w Opolu
- Część IV: Wykonanie monitoringu stanu ochrony susła moręgowanego (kod gatunku 1335) w obszarze Natura 2000 Kamień Śląski PLH160003 - II termin
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Niepołomice w 2025r.
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko-Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej nr 1 w Wieruszowie przy ul. Fabrycznej
- Wykonanie robót budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenów zieleni w ramach inwestycji pt. Zagospodarowanie Placu Powstańców Warszawy oraz pielęgnacja zieleni.
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Siemiatycze - Cecele
- "Budowa boisk przyszkolnych w Roczynach - etap III" w zakresie budowy budynku szatni, bieżni oraz zagospodarowania terenu
- Rozbudowa sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Nawojowa
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.