Ogłoszenie z dnia 2021-11-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00169862/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PARK NAUKI, CZYLI EDUKACJA I REHABILITACJA W PARKU REPECKIM
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej REPTY Górnośląskie Centrum Rehabilitacji im. Gen. Jerzego Ziętka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291701
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Śniadeckiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Tarnowskie Góry
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-604
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: 323901206
1.5.8.) Numer faksu: 323901206
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@repty.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.repty.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.repty.pl/postepowanie-tryb-podstawowy-bez-negocjacji-gcrzp-15-444-01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PARK NAUKI, CZYLI EDUKACJA I REHABILITACJA W PARKU REPECKIM2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eacda81f-0cab-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00263412
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002503/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Park nauki czyli edukacja i rehabilitacja w Parku Repeckim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00169862/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GCR/30/ZP/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 450130,89 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pod nazwą: „ Park nauki, czyli edukacja i rehabilitacja w Parku Repeckim” w ramach II edycji Budżetu Obywatelskiego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego.
2. Inwestycja polegać będzie na posadowieniu obiektów małej architektury służących nauce, ćwiczeniom, rehabilitacji i wypoczynkowi na terenie Parku Repeckiego. Zadanie realizowane będzie na terenie Zespołu Przyrodniczo – Krajobrazowego w Reptach Śląskich o nazwie „Park w Reptach i Dolinie Dramy” wpisanego decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków do rejestru zabytków nr 660/66.
3. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż zaprojektowanych elementów małej architektury w zakresie następujących stref :
A) Strefy nauki zwanej „Parkiem Nauki” . Strefę należy wykonać w obrębie terenów zielonych parku pomiędzy budynkami „Repty” GCR a budynkami Ośrodka Salezjańskiego, zgodnie z dokumentacją projektową. Strefa zawierać ma 14 urządzeń edukacyjnych tj.:
bliźniacze lustra – 1 szt.
koło optyczne – 1 szt.
naukowy hex - zjawiska iluzji – 1 szt.
grające trójkąty – 1 szt.
armata powietrzna – 1 szt.
film animowany – 1 szt.
głuchy telefon – 1 szt.
kołyska Newtona – 1 szt.
kompas – 1 szt.
peryskop – 1 szt.
zegar słoneczny – 1 szt.
wielokrążek – 1 szt.
eko-memory – 1 szt.
wir wodny – 1 szt.
pylon informacyjny - 1 szt.
Przy każdym urządzeniu ustawiona ma być tabliczka informacyjna z instrukcją używania i wyjaśnieniem działania urządzenia.
B) Strefy ćwiczeń i rehabilitacji – usytuowanej w obrębie istniejącego w parku amfiteatru. Urządzenia do ćwiczeń należy posadowić zgodnie z dokumentacją projektową.
Strefa obejmuje:
- stół betonowy do tenisa stołowego – 1 szt. wraz akcesoriami (rakietki z okładzina gąbkową 4 szt., siatka 2 szt., piłeczki 30 szt.),
- stół z piłkarzykami – 1 szt. wraz z 5 piłeczkami,
- stół betonowy do gier planszowych (jeden stół do chińczyka, drugi szachownica) – 2 szt. wraz z kompletem pionów do gry przystosowanych do gry na tych stołach
oraz 25 urządzeń zewnętrznej siłowni tj.:
prasa nożna – 1 szt.
wyciskanie siedząc – 1 szt.
wiosła – 1 szt.
wahadło II – 1 szt.
jeździec – 1 szt.
ławka do ćwiczeń mięśni ud – 1 szt.
modlitewnik – 1 szt.
motyl dla niepełnosprawnych – 1 szt.
sztanga w leżeniu – 1 szt.
wyciskanie dla niepełnosprawnych – 1 szt.
twister – 1 szt.
steper – 1 szt.
urządzenie do ćwiczeń mięśni klatki piersiowej – 1 szt.
urządzenie do ćwiczeń mięśni brzucha – 1 szt.
ławka uniwersalna – 1 szt.
narciarz biegowy orbitrek – 1 szt.
narciarz zjazdowy – 1 szt.
biegacz – 1 szt.
rowerek – 1 szt.
sternik 3 - koła thai chi – 1 szt.
drabinka – 1 szt.
drążek – 1 szt.
pylon informacyjny - 3 szt.
C) Strefy wypoczynku – którą wykonać należy w obrębie łąki po południowej stronie budynków „Repty” GCR, zgodnie z dokumentacją projektową. W strefie należy posadowić 15 ławek typu szezlong opisanych w dokumentacji projektowej.
Istniejące naturalne nawierzchnie zielone w obrębie, których usytuowane zostaną projektowane urządzenia pozostaną bez zmian. Miejscowo wymagają niewielkiej niwelacji i zabezpieczenia gumową matą przerostową. Dojście do projektowanych stref zapewniają istniejące ścieżki i chodniki, które w całości pozostają bez zmian.
4. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do:
a) wykonania i posadowienia czterech tablic informujących w zakresie warunków korzystania z urządzeń (Regulamin), uzgodniony z Zamawiającym,
b) wykonania i posadowienia jednej tablicy informującej o finansowaniu inwestycji zgodnie z przykładowym wzorem stanowiącym załącznik nr 14 do SWZ o wymiarach mniejszych niż 120 cm x 80 cm (szer. x wys.). Tablicę wykonuje się z trwałych materiałów, np.: stali nierdzewnej, metalu, pleksi lub tworzyw sztucznych postawionych na samonośnej konstrukcji, malowanych proszkowo, zastabilizowanych w gruncie uniemożliwiając pochylenie się tablicy. Wysokość tablicy ponad gruntem około 2 m. Napisy na tablicy wykonuje się w sposób czytelny i trwały w kolorze czarnym/granatowym na białym tle oraz kolorową grafiką.
Układ treści:
- Herb Województwa Śląskiego z napisem Województwo Śląskie
- Logo Śląskie. Budżet Obywatelski
- Nazwa zadania
- Informacja „Zadanie sfinansowane z budżetu Samorządu Województwa w ramach Marszałkowskiego Budżetu Obywatelskiego Województwa Śląskiego na 2021 rok”
- Kwota zadania
- Adres strony „bo.slaskie.pl”
c) dostarczenia materiałów w formie edytowalnej (opisy w wersji tekstowej do edycji np. dokument Word, zdjęcia jako .jpg) celem wykonania i uruchomienia tematycznej strony internetowej zawierającej informacje:
- dla strefy nauki: zasady działania i wyjaśnienie zjawisk fizycznych dla każdego z zamontowanych urządzeń, ilustracje i fotografie zamontowanych urządzeń, regulamin korzystania,
- dla strefy ćwiczeń i rehabilitacji: opis urządzenia, opis ćwiczonych partii mięśni na danym urządzaniu (dla każdego urządzenia), przykładowy trening obwodowy z podaniem ilości powtórzeń; regulamin korzystania oraz podstawowe zasady gry (dot. tenis stołowy, piłkarzyki, chińczyk, szachy/warcaby i inne rozgrywane na szachownicy),
- dla strefy wypoczynku: fotografie zamontowanych urządzeń, regulamin korzystania.
5. Inwestycja winna być przeprowadzona w oparciu o:
a) projekt budowlany,
b) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót,
c) przedmiar robót,
d) pozwolenie Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
6. Dokumentacja projektowa przewiduje rozwiązania, które dopuszczają korzystanie z przedmiotu zamówienia przez wszystkich użytkowników w tym przez osoby niepełnosprawne. Projektowane elementy małej architektury ujęte w dokumentacji zlokalizowane są w istniejących przestrzeniach, do których doprowadzają istniejące ciągi komunikacyjne (alejki, chodniki).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
39162000-5 - Pomoce naukowe
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 530000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 559441,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 530000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERTORG s.c. Paweł Bożek, Daniel Marcinik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6871958301
7.3.3) Ulica: ks. S. Stojałowskiego 6
7.3.4) Miejscowość: Sanok
7.3.5) Kod pocztowy: 38-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INTERTORG SPÓŁKA CYWILNA PAWEŁ BOŻEK, DANIEL MARCINIK
jakie przetargi wygrała firma
INTERTORG SPÓŁKA CYWILNA PAWEŁ BOŻEK, DANIEL MARCINIK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 530000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- Dostawa i montaż mebli w ramach projektu pn. "AKCJA TRANSFORMACJA"
- BZP.271.32.2024 "Dowożenie dzieci i uczniów zamieszkałych w Dzielnicy Repty Ślaskie do przedszkoli i szkół podstawowych w Tarnowskich Górach".
- Świadczenie usług w formie terapii integracji sensorycznej dla dzieci
- Świadczenie usługi ochrony mienia oraz zapewnienie wizyjnego systemu kontroli na terenie nieruchomości po Zakładach Chemicznych "Tarnowskie Góry" w Tarnowskich Górach w 2025 r.
- BZP.271.33.2024 - Interwencyjne wyłapywanie bezdomnych zwierząt - psów i kotów z terenu Gminy Tarnowskie Góry wraz z zapewnieniem im opieki w schronisku dla zwierząt w 2025 roku
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
więcej: Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.