Ogłoszenie z dnia 2024-03-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00225004/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi w m. Miączyn Duży
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szreńsk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378462
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kanoniczny 10
1.5.2.) Miejscowość: Szreńsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-550
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: 23 653 40 38
1.5.8.) Numer faksu: 23 653 40 38
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szrensk@szrensk.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szrensk.biuletyn.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4820d266-d6d6-11ee-8305-7e4937eb936d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi w m. Miączyn Duży2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4820d266-d6d6-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00263455
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00012793/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Przebudowa drogi w m. Miączyn Duży
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00225004
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IRG.ZP.271.2.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 550982,48 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1 Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa drogi w m. Miączyn Duży”
Zakres robót obejmuje między innymi:
− roboty przygotowawcze i rozbiórkowe
− roboty ziemne
− podbudowy
− roboty w zakresie nawierzchni dróg
− krawężniki i obrzeża
− pobocza
− oznakowanie
3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), Specyfikacji Warunków Zamówienia (pomocniczo w przedmiarze robót, który należy traktować jako element pomocniczy do określenia ceny oferty, a ewentualne nieujęte w nim elementy robót wynikające z projektu nie mogą stanowić podstawy do żądania przez Wykonawcę dodatkowego wynagrodzenia) stanowiącymi integralną część umowy, przy czym dokumenty te należy interpretować jako wzajemnie się uzupełniające.
Załączniki do SWZ:
a) Złącznik nr 10 przedmiar robót
udostępniony jest jedynie poglądowo, ma charakter jedynie informacyjny, jest materiałem pomocniczym do wyliczenia ceny ryczałtowej oferty (art. 632 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 1610 z późn. zm.) a ewentualne nieujęte w nim elementy robót wynikające z projektu nie mogą stanowić podstawy do żądania przez Wykonawcę dodatkowego wynagrodzenia,
b) Załącznik nr 11 projekt budowlany,
c) Załącznik 12 specyfikacja techniczna
Wykonawca zobowiązany jest do:
1) stosowania w czasie realizacji zamówienia wszelkich obowiązujących przepisów z zakresu prawa budowlanego, BHP, ochrony środowiska, ustawy o odpadach, ppoż. oraz zapewnienia stałego nadzoru technicznego.
3) terminowe i prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy, i przekazanie do eksploatacji przedmiotu umowy
4) opracowania i przekazania Zamawiającemu harmonogramu rzeczowo-finansowego, w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy. zwanego dalej „harmonogramem” z rozbiciem miesięcznym , zawierającym terminy rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych elementów robót wraz z ich wartościami i uzgodnienie z Zamawiającym. Zmiana harmonogramu wymaga uzyskania każdorazowej akceptacji przez Zamawiającego i Inspektora nadzoru inwestorskiego. Inspektor nadzoru inwestorskiego, dokonuje weryfikacji i akceptuje lub przekazuje uwagi do harmonogramu w terminie 7 dni od dnia przedłożenia harmonogramu przez Wykonawcę, a następnie ostatecznie zaakceptowany harmonogram przekazuje Zamawiającemu,
7) zapewnienie na własny koszt bezpiecznych warunków ruchu drogowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót.
9) zapewnienie obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne,
11) wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej w 1 egzemplarzu.,
17) ponoszenia pełnej odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów,
18) ponoszenie odpowiedzialności za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, które to szkody Wykonawca zobowiązuje się pokryć w pełnej wysokości,
19) teren budowy przylega do terenów z zabudową mieszkaniową, Wykonawca będzie realizować roboty w sposób powodujący minimalną niedogodność dla mieszkańców. Wykonawca odpowiada za wszelkie uszkodzenia zabudowy mieszkaniowej w sąsiedztwie budowy, spowodowane jego działalnością,
20) zabezpieczenie instalacji, urządzeń i obiektów na terenie robót i w jej bezpośrednim otoczeniu, przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót, a w razie ich zniszczenia czy uszkodzenia Wykonawca jest zobowiązany do naprawienia ich i doprowadzenia do stanu pierwotnego,
23) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu dróg, nawierzchni, instalacji i odtworzenia terenów zielonych itp. zielonych i doprowadzenia do stanu nie gorszego niż przed wejściem na teren.
24) kompletowanie w trakcie realizacji robót wszelkiej dokumentacji zgodnie z przepisami Prawa budowlanego,
25) usunięcie wszelkich wad i usterek stwierdzonych przez nadzór inwestorski w trakcie trwania robót w terminie nie dłuższym niż termin technicznie uzasadniony i konieczny do ich usunięcia,
26) niezwłoczne informowanie Zamawiającego i Inspektora nadzoru inwestorskiego o problemach technicznych lub okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót.
27) przedłożenia kosztorysu ofertowego na 2 dni przed podpisaniem umowy,
28) zapewnienie własnym staraniem i na własny koszt mediów koniecznych do realizacji robót budowlanych,
29) ochrony znaków geodezyjnych, a w przypadku ich uszkodzenia lub zniszczenia odtworzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
30) usuwanie na bieżąco z terenu budowy zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, utylizacje odpadów budowlanych pochodzących z wykonania robót, łącznie z ponoszeniem kosztów utylizacji,
31) utylizacje odpadów budowlanych pochodzących z wykonania robót, łącznie z ponoszeniem kosztów utylizacji,
32) wykonanie prób i pomiarów na każde polecenie Inspektora nadzoru z ramienia Zamawiającego w celu stwierdzenia prawidłowości wykonania robót,
33) Wykonawca jest zobowiązany do udziału w naradach koordynacyjnych w terminach uzgodnionych wspólnie z Zamawiającym oraz do prezentacji Zamawiającemu postępu prac na każde wezwanie Zamawiającego. Wymagane są konsultacje i wizyty w siedzibie Zamawiającego lub w miejscu inwestycji w godzinach pracy urzędu w ilości koniecznej do realizacji inwestycji w terminie – z częstotliwością nie mniejszą niż jeden raz na miesiąc przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwoływania narad nadzwyczajnych w uzasadnionych przypadkach
34) przekazania Zamawiającemu wraz ze zgłoszeniem gotowości do odbioru kompletnej dokumentacji powykonawczej sprawdzonej i zaakceptowanej przez Inspektora nadzoru, w tym między innymi atestów i certyfikatów na wbudowane materiały, urządzenia itp. protokołów prób, sprawdzeń, badań, deklaracji zgodności itp.
35) udział w przeglądach gwarancyjnych.
36) Za bezpieczeństwo na terenie przedmiotu umowy od chwili przekazania placu budowy aż do dnia podpisania końcowego protokołu odbioru robót, odpowiedzialny będzie Wykonawca.
3.3. Przedmiot zamówienia Wykonawca jest zobowiązany wykonać z należytą starannością, zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), Specyfikacji Warunków Zamówienia, obowiązującymi polskimi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej, sztuki budowlanej, wszystkimi obowiązującymi przepisami prawa, uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót.
3.4. Przedmiot umowy zostanie wykonany z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę. Materiały i urządzenia, stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia mają być fabrycznie nowe i odpowiadać, co, do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą Prawo budowlane.
3.5. Wymagany minimalny okres gwarancji na roboty budowlane wynosi 48 miesięcy.
UWAGA:
Długość okresu gwarancji na roboty budowlane stanowi kryterium oceny ofert.
3.6. W przypadku gdyby w dokumentacji przetargowej, przedmiarze robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w załącznikach do SWZ Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia źródła lub szczególnego procesu, które mogłyby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów należy to traktować wyłącznie, jako rozwiązanie przykładowe. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach technicznych nie gorszych niż określono w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub lepszych od tych, które zostały określone w dokumentacji, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry. Do Wykonawcy należy potwierdzenie równoważności. Zaproponowane materiały równoważne będą akceptowane przez Zamawiającego, Inspektora nadzoru i Projektanta.
3.7 Materiały z wykopów nie należą do Zamawiającego. Wykonawca będzie miał obowiązek wywieźć je i zutylizować na własny koszt, zgodnie z obowiązującym prawem w tym zakresie. Jeśli jednak materiały z rozbiórki, materiały z wykopów zostałyby zakwalifikowane przez Zamawiającego i Inspektora nadzoru inwestorskiego do odzysku, Wykonawca będzie miał obowiązek złożyć je na terenie wskazanym przez Zamawiającego lub wywieźć w miejsce wskazane przez Zamawiającego ( do 10 km).
3.8. Jeżeli w trakcie wykonywania robót wystąpi kolizja z istniejącą infrastrukturą techniczną to po wykonaniu robót należy przywrócić ją do stanu pierwotnego.
3.9. Zaleca się, aby każdy z Wykonawców dokonał oględzin miejsca budowy na etapie sporządzania ofert celem sprawdzenia warunków panujących w terenie.
3.10. Wykonawca jest zobowiązany do posiadania ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
3.11. Dostarczenie Zamawiającemu przed wyznaczonym terminem podpisania umowy, ale przed podpisaniem umowy aktualnej polisy OC zgodnie z zapisami zwartymi we wzorze umowy wraz z dowodem jej opłacenia.
3.12. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład:
Program Inwestycji Strategicznych Edycja trzecia - PGR i będzie dofinansowane z jego środków.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 561194,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 971700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 561194,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DB-GEO Daniel Bojarowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 363840345
7.3.3) Ulica: ul. L. Rydygiera 1/7
7.3.4) Miejscowość: Działdowo
7.3.5) Kod pocztowy: 13-200
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 561194,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1653T Korytnica - Wierzbica - Kije odc. Wierzbica - Kije
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
- Budowa zbiorników retencyjnych na terenie gminy Rozogi
- Prace remontowo-budowlane w ramach projektu pn. "Budowa Samorządowego Żłobka w Czerminie w ramach programu MALUCH+ 2022-2029 w miejscowości Czermin, 39-304 Czermin 454" - II postępowanie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.