Ogłoszenie z dnia 2023-06-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00216544/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Politechniki Krakowskiej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001560
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 24
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-155
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 628 26 47
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@pk.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.pk.edu.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Politechniki Krakowskiej.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-80766308-e5ca-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00263472
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00216544
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KA-2/045/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 351000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek listowych oraz paczek, zwrotu niedoręczonych przesyłek pocztowych oraz odbioru przesyłek z jednostek zamawiającego i ich nadanie w placówkach nadawczych wykonawcy na rzecz Politechniki Krakowskiej:" Kancelaria Uczelni, mieszczący się przy ul. Warszawskiej 24
" Biblioteka Politechniki Krakowskiej, mieszcząca się przy ul. Warszawskiej 24
" Wydział Mechaniczny Politechniki Krakowskiej, mieszczący się przy ul. Jan Pawła II 37
" Centrum Szkolenia i Organizacji Systemów Jakości, mieszczące się przy al. Jana Pawła II 37
" Wydawnictwo PK mieszczące się przy ul. Skarżyńskiego 1
Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje:
1. Usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym opłacane za pomocą opłaty z dołu, dotyczące przyjmowania, przemieszczania i doręczania:
Przesyłki listowe :
a) zwykłe - przesyłki nierejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym,
b) zwykłe priorytetowe - przesyłki nierejestrowane listowe najszybszej kategorii w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym,
c) polecone - przesyłki rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym,
d) polecone priorytetowe - przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym,
e) polecone za zwrotnym poświadczeniem odbioru (ZPO) - przesyłki przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym
f) polecone priorytetowe za zwrotnym poświadczeniem odbioru (ZPO) - przesyłki najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym i zagranicznym
Paczki pocztowe:
a) zwykłe - rejestrowane nie będące paczkami najszybszej kategorii,
b) priorytetowe - rejestrowane najszybszej kategorii;
Egzemplarze obowiązkowe do bibliotek zgodnie z Ustawą z dnia 7 listopada 1996 r. o obowiązkowych egzemplarzach bibliotecznych (Dz. U. z 1996 r., nr 152, poz. 722)
2. Usługi codziennego nadawania przesyłek pocztowych objętych przedmiotem zamówienia odbywać się będzie w dniu ich odbioru przez Wykonawcę od Zamawiającego. Godziny odbioru z poszczególnych lokalizacji zostaną doprecyzowane po podpisaniu umowy.
3. Usługi codziennego doręczania Zamawiającemu zwrotnych potwierdzeń odbioru i przesyłek pocztowych zwróconych po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy, w dni robocze od poniedziałku do piątku do siedziby Zamawiającego. Zamawiający będzie korzystał z druków zwrotnego potwierdzenia odbioru zaproponowanego przez wykonawcę.
4. Wykonawca zobowiązany będzie do przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2018 r., poz. 2188 z późn. zm.) oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie.
5. Wykonawca zobowiązany będzie doręczać przesyłki listowe zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2017 r., poz. 201 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2016 r., poz. 23 z późn. zm.).
6. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług w obrocie zagranicznym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2018 r., poz. 2188 z późn. zm.), jeżeli międzynarodowe przepisy nie stanowią inaczej.
7. Zamawiający jest odpowiedzialny za nadawanie przesyłek listowych i paczek pocztowych w stanie umożliwiającym Wykonawcy doręczenie bez ubytku i uszkodzenia do miejsc zgodnie z adresem przeznaczenia. Zamawiający będzie nadawał przesyłki w stanie uporządkowanym według kategorii rodzajowej i wagowej. Opakowanie przesyłek listowych stanowi zaklejona koperta Zamawiającego, opakowanie paczki stanowi sztywne pudełko lub szary papier Zamawiającego. Zamawiający umieszcza w sposób trwały i czytelny informacje jednoznacznie identyfikujące adresata i nadawcę, jednocześnie określając rodzaj przesyłki oraz pełną nazwę i adres zwrotny nadawcy.
8. Ilość przesyłek pocztowych podana jest w Załączniku nr 2a do SWZ - Kalkulacja cenowa - Usługi pocztowe. Podane ilości przesyłek pocztowych służą jedynie orientacyjnemu określeniu wielkości przedmiotu zamówienia. Ilości te mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb zamawiającego w ramach ustalonego wynagrodzenia i zakresu usług.
4.5.3.) Główny kod CPV: 64100000-7 - Usługi pocztowe i kurierskie
4.5.5.) Wartość części: 320000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie odbioru ze wskazanych lokalizacji, doręczania pod wskazany adres oraz zwrotu niedoręczonych przesyłek na rzecz Politechniki KrakowskiejIstotne warunki zamówienia:
Przesyłki kurierskie odbierane będą od Zamawiającego w następujących lokalizacjach Politechniki Krakowskiej:
a. w Krakowie przy ulicy Warszawskiej 24
b. w Krakowie , przy al. Jana Pawła II 37
c. w Krakowie , przy ulicy Podchorążych 1
d. w Krakowie , przy ulicy Kanoniczej 1
e. w Krakowie , przy ulicy Skarżyskiego 1
f. w Krakowie, przy ulicy Kamiennej 1
g. w Krakowie, przy ulicy Lea 114
Warunki dodatkowe:
1. Usługa będzie realizowana w systemie "od drzwi do drzwi" tj w systemie kiedy odbiór przez kuriera przesyłki następuje bezpośrednio od nadawcy z wyżej wymienionych lokalizacji i dostarczenie jej bezpośrednio pod wskazany adres odbiorcy.
2. Usługa będzie realizowana sukcesywnie w ramach aktualnych zleceń zgłaszanych za pośrednictwem strony internetowej wykonawcy lub poprzez zgłoszenie telefoniczne do wykonawcy.
3. Odbiór przesyłek nastąpi na podstawie wygenerowanego listu przewozowego lub ręcznie wypisanego listu przewozowego bezpośrednio u pracownika zlecającego wysyłkę
4. Przesyłki kurierskie krajowe - nadane do godziny 14.30 powinny być dostarczone na następny dzień roboczy. Przesyłka nadana w dniu roboczym po godzinie 14.30, traktowana jest jako nadana w następnym dniu roboczym po dniu nadania. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania w powyższym zakresie szczegółowych uregulowań prawnych wynikających z obwiązującego Wykonawcę Regulaminu świadczenia usługi kurierskiej.
5. Przesyłki zagraniczne - nadawane do godz. 14.30 powinny być dostarczone maksymalnie do 5 dni roboczych. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania w powyższym zakresie szczegółowych uregulowań prawnych wynikających z obwiązującego Wykonawcę Regulaminu świadczenia usługi kurierskiej.
6. Pod pojęciem "przesyłek kurierskich" rozumie się koperty i paczki zawierające dokumenty, materiały i sprzęt związany z działalnością zamawiającego oraz z realizowanymi przez zamawiającego zadaniami;
7. Szacunkowa miesięczna liczba przesyłek kurierskich krajowych i zagranicznych nie jest większa niż 80 szt.
8. Zamawiający zaznacza że wysyłana w jednym miesiącu ilość przesyłek kurierskich zagranicznych nie jest większa niż 10 szt.
9. Podane w p. 7 i 8 ilości przesyłek kurierskich służą jedynie orientacyjnemu określeniu wielkości przedmiotu zamówienia. Ilości te będą zależne od potrzeb zamawiającego w ramach ustalonego wynagrodzenia i zakresu usług. Rodzaje przesyłek kurierskich podane są w Załączniku nr 2b do SWZ - Kalkulacja cenowa - Usługi kurierskie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 64100000-7 - Usługi pocztowe i kurierskie
4.5.5.) Wartość części: 31000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 318651,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 318651,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 318651,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poczta Polska S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250007313
7.3.3) Ulica: Rodziny Hiszpańskich
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-940
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 393600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6328,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6328,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6328,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poczta Polska S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250007313
7.3.3) Ulica: Rodziny Hiszpańskich
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-940
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38130 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- "Dostawa jednorazowych, pediatrycznych zestawów angiograficznych"
- Usługi PPOŻ w obiektach Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum w Krakowie.
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 10 PAKIETÓW
- Prace interwencyjne związane ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
- 490.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy pojazdu typu pick-up wraz z akcesoriami na potrzeby Uniwersytetu Jagiellońskiego
- "Wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego w Pawilonie "B", "C", "E" na terenie kampusu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie przy ul. Rakowickiej 27"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług pocztowych i kurierskich na rzecz Urzędu Gminy Zabierzów w 2025r."
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Węgrowie oraz referatów zamiejscowych w Łochowie na 2025 rok
- Świadczenie usług pocztowych dla Gminy Oborniki Śląskie w roku 2025 w obrocie krajowym i zagranicznym
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz paczek i ich ewentualnych zwrotów
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Gminy Elbląg w 2025 roku
- Usługi kurierskie materiału biologicznego dla UCK WUM
więcej: Usługi pocztowe i kurierskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.