Ogłoszenie z dnia 2024-03-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00070794/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-26
- 2024/BZP 00099068/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-09
- 2024/BZP 00100975/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-12
- 2024/BZP 00104065/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
“Modernizacja źródeł ciepła wraz z budową instalacji fotowoltaicznych w budynku Szkoły Podstawowej w Syryni oraz Przedszkola w Lubomi”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lubomia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258718
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna 1
1.5.2.) Miejscowość: Lubomia
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-360
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 324516614
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lubomia@lubomia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lubomia.idcom-web.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-df1f4fab-bc2f-11ee-b7da-22bd761ba7f31.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
“Modernizacja źródeł ciepła wraz z budową instalacji fotowoltaicznych w budynku Szkoły Podstawowej w Syryni oraz Przedszkola w Lubomi”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df1f4fab-bc2f-11ee-b7da-22bd761ba7f3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00263509
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00003847/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Modernizacja źródeł ciepła wraz z budową instalacji fotowoltaicznych w budynku Szkoły Podstawowej w Syryni oraz Przedszkola w Lubomi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00070794
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.01.2024.EM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu inwestycyjnym
pn. “Modernizacja źródeł ciepła wraz z budową instalacji fotowoltaicznych w budynku Szkoły Podstawowej w Syryni oraz Przedszkola w Lubomi”
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Zadanie nr 1: Rozbudowa z przebudową instalacji gazowej dla budowy źródeł ciepła (zewnętrznych pomp gazowych i kotłów gazowych) oraz instalacji fotowoltaicznej w budynku Szkoły Podstawowej w Syryni, w tym m. in.:
- montaż i zabudowę absorbcyjnych gazowych pomp ciepła o nominalnej mocy grzewczej 38,3 kW (każda) – 10 szt.;
- montaż i zabudowę kotłów gazowych zewnętrznych – 5 szt. (4 szt. o mocy 100kW i 1 szt. o mocy 50 kW);
- przebudowa oraz rozbudowa instalacji gazowej;
- wykonanie instalacji elektrycznej zasilania urządzeń kotłowni;
- budowa instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku o mocy generatora 19,62 kWp.
2) Zadanie nr 2: Rozbudowa z przebudową instalacji gazowej dla budowy źródła ciepła (zewnętrznych pomp gazowych i kotła gazowego) oraz instalacji fotowoltaicznej w budynku Przedszkola w Lubomi, w tym m. in.:
- montaż i zabudowę absorpcyjnych gazowych pomp ciepła o nominalnej mocy grzewczej 38,3 kW (każda) – 3 szt. ;
- montaż i zabudowę gazowego kotła zewnętrznego kondensacyjnego o mocy palnika 100kW - 1szt (praca alternatywna dla pomp ciepła – szczytowe źródło ciepła);
- wykonanie instalacji elektrycznej zasilania urządzeń kotłowni;
- przebudowa oraz rozbudowa instalacji gazowej;
- budowa instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku o mocy generatora 34,4kWp.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty:
1) dokumentacje projektowe,
2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB),
3) przedmiary robót,
Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 4.4.1) SWZ oraz STWIORB. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 4.4 1) SWZ oraz STWIORB.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3453526,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4477200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3453526,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pagra Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 387646370
7.3.3) Ulica: Szybowcowa 31/302
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-130
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3453526,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Doposażenie bazy ZCEMiP w projekcie pn. "Ścieżka ku ekologicznej wiedzy: program edukacyjny w dążeniu do zrównoważonego rozwoju wspierający dzieci i młodzież, lokalnych mieszkańców oraz przeds. GMS"
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
więcej: Instalacje słoneczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.