eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wola MysłowskaBudowa trzech siłowni zewnętrznych w miejscowościach: Wólka Ciechomska, Ciechomin i Baczków.



Ogłoszenie z dnia 2021-11-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Budowa trzech siłowni zewnętrznych w miejscowościach: Wólka Ciechomska, Ciechomin i Baczków.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WOLA MYSŁOWSKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582546

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 57

1.5.2.) Miejscowość: Wola Mysłowska

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-426

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: w.mika@wolamyslowska.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolamylowska.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wolamyslowska.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa trzech siłowni zewnętrznych w miejscowościach: Wólka Ciechomska, Ciechomin i Baczków.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-748abf21-f6b7-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00263541

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005118/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Budowa trzech siłowni zewnętrznych w miejscowościach: Wólka Ciechomska, Ciechomin i Baczków

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Operacja realizowana na obszarze Lokalnej Grupy Działania „RAZEM KU LEPSZEJ PRZYSZŁOŚCI” współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Działania 19 „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER”, Poddziałanie 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność ”Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00140308/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GOŚ.271.21.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 98653,07 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem opracowania jest dostawa i montaż obiektów małej architektury do trzech siłowni
zewnętrznych: 1) Przyrządów do ćwiczeń w terenie:
- Orbitek (1 sztuka do każdej siłowni).
-Rowerek (1 sztuka do każdej siłowni).
- Wiosło (1 sztuka do każdej siłowni).
-Wyciskanie siedząc - Podciąg na słupie nośnym (1 sztuka do każdej siłowni). 2) Ławki metalowej(1 sztuka do każdej siłowni). 3) Kosza na śmieci 35 l. (1 sztuka do każdej siłowni). 4) Tablicy informacyjnej zawierającej regulamin korzystania ze sprzętu (1 sztuka do każdej
siłowni).
. Zamówienie obejmuje również wszelkie prace dodatkowe, przygotowawcze oraz wszelkie prace
związane z kompletnym montażem i robotami towarzyszącymi (ziemnymi, fundamentowymi,
innymi) niezbędnymi do wykonania całości zamówienia. 3. Miejscem realizacji zamówienia są miejscowości, w których mają powstać przedmiotowe siłownie
zewnętrzne: 1) Ciechomin dz. ewid. 386/3 gm. Wola Mysłowska 2) Wólka Ciechomska dz. ewid. 216/2 gm. Wola Mysłowska 3) Baczków dz. ewid. 547/1 gm. Wola Mysłowska

4.5.3.) Główny kod CPV: 37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 257347,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dar-Pol Dariusz Cieslak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7581015891

7.3.3) Ulica: Pasymska 27/18

7.3.4) Miejscowość: Szczytno

7.3.5) Kod pocztowy: 12-100

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.