Ogłoszenie z dnia 2024-03-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00092732/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-06
- 2024/BZP 00208329/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-19
- 2024/BZP 00224911/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont, zabezpieczenie i utrwalenie substancji zabytku – Budynek parafialny tzw. „Katechetka”, Pl. Ks. F. Sznajdrowicza 2.
Zadanie dofinansowane z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lipowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182628
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wiejska 44
1.5.2.) Miejscowość: Lipowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-324
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lipowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipowa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e42b5437-c41b-11ee-bbfa-e29e26ebc6e11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont, zabezpieczenie i utrwalenie substancji zabytku – Budynek parafialny tzw. „Katechetka”, Pl. Ks. F. Sznajdrowicza 2.Zadanie dofinansowane z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e42b5437-c41b-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00263551
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00020588/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont, zabezpieczenie i utrwalenie substancji zabytku – Budynek Parafialny tzw.: „Katechetka”, Pl. Ks. F. Sznajdrowicza 2
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00092732
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest pn.: Remont, zabezpieczenie i utrwalenie substancji zabytku – Budynek parafialny tzw. „Katechetka”, Pl. Ks. F. Sznajdrowicza 2 w Lipowej.
Zadanie dofinansowane z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków. W formie „zaprojektuj i wybuduj”.
Forma zamówienia to zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia za pomocą programu funkcjonalno-użytkowego. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej, uzyskanie pozwolenia na budowę / zgłoszenie robót budowlanych (jeżeli wymagane) i wykonanie robót budowlano-montażowych w zakresie remontu, zabezpieczenia i utrwalenia substancji zabytku – Budynek Parafialny tzw. „Katechetka” Pl. Ks. F. Sznajdrowicza 2 w Lipowej z przebudową części istniejących instalacji oraz infrastruktury technicznej i zagospodarowania terenu w zakresie niezbędnym do funkcjonowania obiektu oraz uzyskania pozwolenia na użytkowanie / zgłoszenie do użytkowania, jeżeli będzie wymagane.
Do przedmiotu zamówienia należy uzyskanie niezbędnych decyzji, postanowień, opinii i uzgodnień oraz prowadzenie nadzoru autorskiego i zapewnienie kierownictwa nad robotami we wszystkich branżach.
2. Lokalizacja:
Teren inwestycji położony jest na działce o numerze ewidencyjnym 3708/1 3709 w Lipowej będących we władaniu Zamawiającego na mocy umowy użyczenia między Gminą Lipowa i Parafią Rzymsko -Katolicką pw. Św. Bartłomieja Apostoła w Lipowej oraz na działce nr ewid. 3707 w Lipowej stanowiącej własność Gminy Lipowa. W obrębie ewidencyjnym Lipowa 0001 w jednostce ewidencyjnej Lipowa, pod adresem: 34-324 Lipowa, ul. Ks. Ferdynanda Sznajdrowicza 2.
3. Zakres obejmuje:
- wykonanie zgodnej z przepisami, kompletnej dokumentacji projektowej dla planowanego zamierzenia inwestycyjnego wraz z niezbędną infrastrukturą w zakresie wszystkich branż ujętych w niniejszym PFU oraz z wymaganymi uzgodnieniami, postanowieniami, warunkami i opiniami
- złożenie wniosku o pozwolenie na budowę/zgłoszenie budowy lub innych robót budowlanych i uzyskanie na jego podstawie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę / zaświadczenia zgłoszenia budowy lub innych robót budowlanych;
- wykonanie robót podstawowych – minimalny zakres prac, które po wykonaniu są możliwe do odebrania pod względem ilości i wymogów jakościowych oraz uwzględniają przyjęty stopień zagregowania robót, tj. wykonanie na postawie zatwierdzonej dokumentacji projektowej robót budowlanych dla planowanego zamierzenia inwestycyjnego wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą tak aby uzyskać zgodnie z przepisami prawa budowlanego pozwolenie na użytkowanie obiektu / zgłoszenia zakończenia robót (jeżeli będzie wymagane);
- pełnienie nadzoru autorskiego przez projektantów (autorów projektów) przez cały czas trwania inwestycji, w szczególności poprzez: udział projektantów w wizytach na terenie budowy, wpisy do dziennika budowy, weryfikację dokumentacji powykonawczej w zakresie jej zgodności z faktycznym wykonaniem robót;
- wykonanie prac towarzyszących – prace niezbędne do wykonania robót podstawowych niezaliczane do robót tymczasowych, w tym wytyczanie geodezyjne i inwentaryzację powykonawczą;
- wykonanie robót tymczasowych – prace, które są projektowane i wykonywane jako potrzebne do wykonania robót podstawowych, ale nie są przekazywane Zamawiającemu i są usuwane po wykonaniu robót podstawowych, tj. wykonanie wszystkich prac związanych z przygotowaniem terenu inwestycji, zapewnienie zaplecza placu budowy, dojazdów i dojść tymczasowych, wygrodzenia i oznaczenia ciągów pieszych i jezdnych niezbędnych na czas prowadzenia robót itp.
- uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu lub zgłoszenie zakończenia robót (jeżeli będzie wymagane);
- Charakterystyczne parametry przedmiotu opracowania w stanie projektowanym:
Długość 20,52 m
Szerokość 15,28 m
Powierzchnia zabudowy ok. 231,00 m2
Powierzchnia użytkowa (parter) ok. 157,75 m2
Powierzchnia całkowita ok. 617,71m2 (w tym strych i piwnice)
Kubatura ok. 1640,00 m3
Powierzchnia działki nr ewid. 3708/1 453m2
Powierzchnia działki nr ewid. 3709 2485m2
Powierzchnia działki nr ewid. 3707 1171m2
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 7 do SWZ – program funkcjonalno- użytkowy.
5. Załącznik nr 7a do SWZ – stanowi aneks nr 1 do programu funkcjonalno- użytkowego wraz z załącznikiem graficznym do aneksu nr 1 do PFU.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
65000000-3 - Obiekty użyteczności publicznej
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1138980,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1143900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1138980,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Usługi Remontowo-Budowlane i Ślusarsko-Spawalnicze Stanisław Oczkowski
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Budownictwo Oczkowski Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070093850
7.3.3) Ulica: Piotra Skargi 12A
7.3.4) Miejscowość: Żywiec
7.3.5) Kod pocztowy: 34-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Z udziałem Podwykonawców: Architektoniczna Pracownia AP Sp. z o. o., w następującym zakresie: bezpośrednie uczestnictwo w wykonaniu części zamówienia w zakresie opracowania dokumentacji projektowej.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1138980,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.