eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmZakup koparko-ładowarki



Ogłoszenie z dnia 2021-11-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup koparko-ładowarki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Chełmski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198221

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Niepodległości 1

1.5.2.) Miejscowość: Chełm

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: (82) 562 75 01

1.5.8.) Numer faksu: (82) 562 75 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatchelmski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spchelm.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.powiatchelmski.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup koparko-ładowarki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43f455ef-1c45-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00263566

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004216/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.17 Zakup koparko-ładowarki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00189845/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OG.272.1.58.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowej koparko- ładowarki, wolnej od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych.
1)Wymagane parametry techniczne przedmiotu zamówienia:
Wymiary i masa: 1.Rok produkcji nie starszy niż 2020 r., 2.Długość całkowita nie mniej niż 5,90 m, 3.Szerokość nie mniej niż 2,30 m, 4.Wysokość z kabiną nie mniej niż 3,00 m, 5.Masa całkowita nie mniej niż 9 300 kg.
Silnik: 1.Silnik pojemność nie mniej niż 4,8 l, 2.Moc maksymalna nie mniej niż 81 kw (109 KM), 3.Moment obrotowy nie mniej niż 516 Nm przy 1450 obr/min, 4.Znamionowa prędkość obrotowa silnika nie mniej niż 2200 obr/min, 5.Turboładowanie.
Sterowanie: 1.Trzy tryby skrętu kół, 2. Układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie (hydrostatycznie), możliwość awaryjnego sterowania maszyną, 3.Zewnętrzna średnica zawracania bez hamowania co najmniej – 9,1 m, 4.Zewnętrzna średnica zawracania z hamowaniem co najmniej – 8,0 m.
Układ jezdny: 1.Kąt przechyłu osi przedniej 16stopni, 2.Mosty wyposażone w zwolnice z przekładnią planetarną z proporcjonalnym rozdziałem momentu obrotowego, 3.Cztery koła równe z oponami ogólnego zastosowania 28“ CL 440/80-28.
Układ elektryczny: 1.Napięcie nie mniej niż 12V, 2.Alternator nie mniej niż 150A,
3.Przewody spełniające wymogi normy IP69 lub równoważne.
Skrzynia biegów: 1.Automatyczna skrzynia biegów, min. 6 biegów w przód, 4 w tył, 2.Wybór kierunku jazdy za pomocą elektrycznego przełącznika w kolumnie kierownicy, 3.Maksymalna prędkość jazdy nie więcej niż 42 km/h.
Objętość płynów: 1.Zbiornik paliwa nie mniej niż – 150 l, 2.Olej silnikowy nie mniej niż – 15 l, 3.Układ hydrauliczny – nie mniej niż 117 l, 4.Układ chłodzący – nie mniej niż 18,5 l.
Układ hydrauliczny: 1.Pompa wielotłoczkowa, 2.Przepływ oleju min 165l/min, 3.Ciśnienie robocze min 251 bar.
Kabina: 1.Spełniająca standardy ROPS/FOPS, 2.W pełni regulowane siedzenie wyposażone w pas bezpieczeństwa, 3.Lusterka zewnętrzne, uchylane szyby boczne, wycieraczki na tylnej i przedniej szybie, 4.Poziom hałasu w kabinie nie więcej niż 75 dB, 5.Fabryczna klimatyzacja, sterowanie umieszczone na bocznym słupku, 6. 7 calowy boczny wyświetlacz w kabinie – kontrola audio i telefonu z panelu bocznego, wskaźniki poziomu paliwa, motogodzin, pomoce i opisy funkcji maszyny, alerty serwisowe i zegar, 7. Przedni wyświetlacz: prędkościomierz, ostrzeżenia, olej silnikowy, woda w paliwie, temperatura i ciśnienie oleju przekładniowego, hamulec postojowy, alternator.
Wyposażenie maszyny: 1.Układ „powrót do kopania“ łyżki ładowarkowej oraz samopoziomowanie łyżki przedniej, 2.Lampy ostrzegawcze LED 4 sztuki, umieszczone na dachu maszyny, 3.Osłony tylnych świateł, 4.Lusterka boczne, 5.Osłony główek siłowników łyżki ładowarkowej, 6.Gumowe podkładki pod stabilizatory, 7.Skrzynia narzędziowa z podstawowym zestawem narzędzi, trójkąt ostrzegawczy, gaśnica, tablica wyróżniająca, lampa ostrzegawcza, 8.Fabryczne radio z BlueTooth oraz zamykany na klucz schowek dla operatora maszyny, 9.Immobiliser, 10.Instrukcja obsługi w języku polskim, Certyfikat CE.
Parametry robocze ramienia ładowarkowego: 1.Sterowanie ramieniem ładowarkowym za pomocą joysticków, 2.Łyżka wielofunkcyjna z widłami typu 6w1 o pojemności co najmniej 1,3 m³, szerokość co najmniej 2,35 m, 3.Wysokość załadunku co najmniej – 3,00 m, 4.Wysokość wyładunku co najmniej – 2,60 m, 5.Kąt wysypu łyżki co najmniej - 45stopni, 6.Maksymalny zasięg na pełnej wysokości – 1,20 m, 7.Ładunek podnoszony do pełnej wysokości co najmniej – 4 200 kg, 8.Siła skrawania łyżki co najmniej – 6 590 kG, 9.Siła zrywania na ramionach łyżki co najmniej – 5 730 kg, 10.Rozstaw wideł co najmniej – 0,2 – 2,17 m, 11.Wysokość podnoszenia na widłach co najmniej – 2,90 m.
Parametry robocze ramienia koparkowego: 1.Sterowanie ramieniem koparkowym za pomocą joysticków, 2.Szybkozłącze koparkowe mechaniczne, 3.Łyżka o szerokości co najmniej 600 mm, 4.Maksymalna głębokość kopania co najmniej – 5,60 m, 5.Zasięg na poziomie gruntu od osi obrotu ramienia – co najmniej 6,40 m, 6.Zasięg na poziomie gruntu w bok od osi maszyny co najmniej – 7,00 m, 7.Wysokość załadunku co najmniej – 4,5 m, 8.Udźwig z wysuwem co najmniej 1080 kg, 9.Udźwig bez wysuwu co najmniej 1880 kg, 10.Siła skrawania co najmniej 6000 kG, 11.Siła skrawania na ramieniu z wysuwem co najmniej – 2600 kG, 12.Siła skrawania na ramieniu bez wysuwu co najmniej – 3800 kG, 13.Kąt obrotu łyżki nie mniej niż 201stopni.
Wyposażenie dodatkowe: 1.Szybkozłącze ładowarkowe hydrauliczne z widłami, 2.Łyżka 900 mm standard, 3.Instalacja młota do ¾ cx, 4.Łyżka skarpowa uchylna 1500 mm pogłębiona z jednym siłownikiem, 5.Instalacja łyżki skarpowej uchylnej, 6.Szybkozłącze mechaniczne bez szekli, 7.Łyżka 6w1 z widłami z zębami, długość co najmniej 2400 mm, pojemność co najmniej 1,3 m³, mocowanie bezpośrednie, 8.Łyżka 600 mm (24in) profil HD.
2) Zamawiający dopuszcza wszelkie kolory koparko-ładowarki występujące fabrycznie.
3) Zamawiający wymaga gwarancji na części (uszkodzenia) mechaniczne – minimum 24 miesiące (bez limitu motogodzin), licząc od dnia podpisania bezusterkowego protokołu zdawczo-odbiorczego (udzielona przez Wykonawcę gwarancja obejmuje cały przedmiot zamówienia). Zamawiający określa minimalny czas do podjęcia działań związanych z naprawą na 48 godzin od powzięcia informacji pisemnej, telefonicznej, faksem lub pocztą elektroniczną od Zamawiającego lub niezwłocznie po dostarczeniu sprzętu do autoryzowanego punktu serwisowego. Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnych napraw gwarancyjnych zakupionej koparko-ładowarki lub wymiany uszkodzonych części na nowe- w przypadku braku możliwości naprawy, w terminie 14 dni od zgłoszenia wady. Szczegółowe zasady odpowiedzialności z tytułu gwarancji jakości uregulowane zostaną w karcie gwarancyjnej koparko-ładowarki. Okres gwarancji stanowi jedno z kryterium oceny ofert, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty. Wykonawca, otrzyma punkty w tym kryterium zgodnie z zasadami opisanymi w rozdziale 17 SWZ.
4) Autoryzowany stacjonarny punkt serwisowy winien znajdować się w odległości maksymalnie do 100 km od siedziby Zamawiającego lub Wykonawca będzie dysponować serwisem mobilnym.
5) Miejsce dostawy: Baza materiałowo-sprzętowa w Sielcu, Sielec 144, 22-122 Leśniowice.
6) Dostawa nastąpi w dzień roboczy w godz. 7:00 – 14:00.
7) Wykonawca zobowiązuje się po dostarczeniu koparko-ładowarki na bazę, przeszkolić odpowiednich pracowników z obsługi zakupionej koparko-ładowarki.
8) Wykonawca zobowiązuje się zmontować przedmiot zamówienia według potrzeb Zamawiającego po dostarczeniu koparko-ładowarki na miejsce dostawy wskazane przez Zamawiającego.
9) Wykonawca powiadomi Zamawiającego o planowanym terminie dostawy zakupionej koparko-ładowarki z wyprzedzeniem nie krótszym, niż 2 dni robocze.
10) Wykonawca wraz z przedmiotem zamówienia dostarczy:
a) świadectwo homologacji; b) książki gwarancyjne koparko-ładowarki z osprzętem w języku polskim; c) dokumentacje techniczną (wraz z instrukcją w języku polskim, katalogiem części koparko-ładowarki oraz części składowych wchodzących w skład wyposażenia w języku polskim w wersji papierowej lub w wersji elektronicznej poprzez przedłożenie informacji o bezpłatnym dostępie do strony internetowej wraz ze wskazaniem strony w zakresie dokumentacji technicznej lub płyta CD/DVD zawierającą dokumentację techniczną); d) wykaz autoryzowanych stacji serwisowych lub oświadczenie, że dysponuje serwisem mobilnym służącym do transportu koparko-ładowarki.
Przedmiot zamówienia został opisany zgodnie z art. 99 ustawy Pzp. W miejscu gdzie przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym (za równoważny uważa się taki produkt, materiał czy system o parametrach technicznych, funkcjonalnych i jakościowych nie gorszych niż wymienione w opisie przedmiotu zamówienia).

4.5.3.) Główny kod CPV: 43261000-0 - Koparki mechaniczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 627300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 627300,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 627300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Interhandler Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8790169699

7.3.3) Ulica: ul. Wapienna 6

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 627300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.