Ogłoszenie z dnia 2024-03-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00236482/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGI SPOŁECZNE - USŁUGI OPIEKI WYTCHNIENIOWEJ ORAZ ASYSTENTA OSOBISTEGO OSOBY Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 632002739
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Źródlana 1
1.5.2.) Miejscowość: Luboń
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-030
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro.podawcze@mops-lubon.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mops.lubon.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-054b1323-daf6-11ee-8305-7e4937eb936d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
GMINNE SAMORZĄDOWE JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGI SPOŁECZNE - USŁUGI OPIEKI WYTCHNIENIOWEJ ORAZ ASYSTENTA OSOBISTEGO OSOBY Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-054b1323-daf6-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00263576
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00232132/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 USŁUGI SPOŁECZNE - USŁUGI OPIEKI WYTCHNIENIOWEJ ORAZ ASYSTENTA OSOBISTEGO OSOBY Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00236482
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2131.1.2024/MOPS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 69240,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opieka wytchnieniowa w ramach pobytu dziennego w miejscu zamieszkania osoby z niepełnosprawnością:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi opieki wytchnieniowej w miejscu zamieszkania osoby z niepełnosprawnością w ramach resortowego programu Ministra Rodziny i Polityki Społecznej „Opieka wytchnieniowa” dla Jednostek Samorządu Terytorialnego – edycja 2024. Usługi będą świadczone dla maksymalnie 17 osób (13 osób dorosłych i 4 dzieci). Planowana liczba godzin usługi wytchnieniowej to 4080 godzin (240 godzin usług dla 1 osoby z niepełnosprawnością).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
4.5.5.) Wartość części: 204000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opieka wytchnieniowa w formie pobytu całodobowego:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi opieki wytchnieniowej w formie pobytu całodobowego w ramach resortowego programu Ministra Rodziny i Polityki Społecznej „Opieka wytchnieniowa” dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2024 w domu pomocy społecznej prowadzonym przez podmioty niepubliczne, o których mowa w art. 57 ust. 1 pkt 2-4 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej. Usługi będą świadczone dla maksymalnie 5 osób. Planowana liczba dni pobytu całodobowego to 70 dni (14 dni usług w formie pobytu całodobowego dla 5 osób niepełnosprawnych).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
4.5.5.) Wartość części: 42000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi asystencji osobistej osobie niepełnosprawnej przez asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej tj. udzielenie wsparcia w wykonywaniu codziennych czynności oraz funkcjonowaniu w życiu społecznym osób niepełnosprawnych w związku z realizacją ze środków Funduszu Solidarnościowego programu „Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością” dla Jednostek Samorządu Terytorialnego – edycja 2024. Usługa będzie świadczona dla maksymalnie 16 osób w tym: 4 dzieci w wieku do 16 r.ż., 8 osób z orzeczeniem o znacznym stopniu niepełnosprawności i 4 osoby z orzeczeniem o umiarkowanym stopniu niepełnosprawności. Planowana liczba godzin usług asystenta to 8 640 godzin, w tym: dla dzieci – 1440 godzin, dla osób z orzeczeniem o znacznym stopniu niepełnosprawności – 5760 godzin i dla osób z orzeczeniem o umiarkowanym stopniu niepełnosprawności – 1440 godzin. Planowana liczba asystentów osób niepełnosprawnych – 16 osób.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
4.5.5.) Wartość części: 446400,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 163159,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 179520,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 163159,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: pomagamy24h.pl sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368413197
7.3.3) Ulica: powstańców warszawy 6m/lok.1
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-656
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 163159,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-04-01 do 2024-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty na realizację Części 2 zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 345513,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 396576,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 345513,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: pomagamy24h.pl sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368413197
7.3.3) Ulica: powstańców warszawy 6m/lok.1
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-656
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 345513,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-04-01 do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z LUBONIA
więcej: przetargi w Luboniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w 2025 i 2026 roku dla klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kijewie Królewskim
- Świadczenie usług opiekuńczych na rzecz uprawnionych mieszkańców Gminy Ozimek
- Świadczenie usług opiekuńczych: specjalistycznych dla osób z zab. psych. oraz specj. dla dzieci z zaburz. psych., w tym dzieci ze spektrum autyzmu, klientów Centrum Usług Społecznych w Skarszewach
- Świadczenie klientom Ośrodka Pomocy Społecznej w Suchym Lesie usług opiekuńczych wchodzących w zakres świadczeń pomocy społecznej określonych w art. 50 ustawy z dn. 12 marca 2004 r. o pom. społ
- świadczenie usługi osoby wspomagającej dla dzieci z niepełnosprawnościami umieszczonych w rodzinnej pieczy zastępczej na terenie powiatu łowickiego.
- Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Miasta i Gminy Miejska Górka w miejscu zamieszkania podopiecznego w okresie od dnia 1 stycznia 2025 r. do dnia 31 grudnia 2025 r.
więcej: Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.