Ogłoszenie z dnia 2023-06-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00195568/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Promocja obszaru Krainy Lasów i Jezior poprzez organizację pikniku żeglarskiego „BRENNO WATER FEST
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIJEWO
1.3.) Oddział zamawiającego: GMINA WIJEWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050706
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: PARKOWA 1
1.5.2.) Miejscowość: Wijewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-150
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 65 549 40 85
1.5.8.) Numer faksu: 655494755
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wijewo@wijewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wijewo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/wijewo/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Promocja obszaru Krainy Lasów i Jezior poprzez organizację pikniku żeglarskiego „BRENNO WATER FEST2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dfbde195-e4da-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00263592
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00063960/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Promocja obszaru Krainy Lasów i Jezior poprzez organizację pikniku żeglarskiego „Brenno Water Fest”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00195568
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RR 271.1.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia pn.: „Promocja obszaru Krainy Lasów i Jezior poprzez organizację pikniku żeglarskiego „BRENNO WATER FEST”
W ramach przedmiotu zamówienia pn. „Promocja obszaru Krainy Lasów i Jezior poprzez organizację pikniku żeglarskiego „BRENNO WATER FEST” ” przewiduje się kompleksowe przygotowanie i przeprowadzenie pod kątem atrakcji żeglarskich pikniku żeglarskiego w miejscowości Brenno – Ostrów (plaża gminna i wody jeziora Białego), w terminie 09.06.2023 r – 11.06.2023 r.
Cel pikniku żeglarskiego „BRENNO WATER FEST”:
Operacja jest zgodna z celami i przedsięwzięciami zawartymi w LSR WLGD Kraina Lasów i Jezior, w tym m.in..: celem głównym 1.0. - Poprawa jakości życia na obszarze działania WLGD Kraina Lasów i Jezior, celem szczegółowym 1.2. Promocja atrakcyjnego wizerunku Krainy Lasów i Jezior, przedsięwzięciem LSR 1.2.1 Promocja obszaru Krainy Lasów i Jezior poprzez organizację wydarzeń promocyjnych.
Podstawowe dane dotyczące pikniku żeglarskiego „BRENNO WATER FEST”:
Zamawiający przewiduje realizację pikniku żeglarskiego „BRENNO WATER FEST” w następujący sposób:
1. Termin pikniku żeglarskiego „BRENNO WATER FEST”: 09.06.2023 r. – 11.06.2023 r.,
2. Miejsce realizacji pikniku żeglarskiego „BRENNO WATER FEST”: Plaża gminna Brenno - Ostrów oraz wody jeziora Białego,
3. Liczba uczestników szacowana przez Zamawiającego: ok. 3200 osób,
4. Udział w pikniku żeglarskim „BRENNO WATER FEST” jest bezpłatny,
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe przygotowanie, przeprowadzenie i obsługa trzydniowego pikniku żeglarskiego „BRENNO WATER FEST”, który odbędzie się 9, 10 i 11 czerwca 2023 r. na terenie plaży gminnej Brenno – Ostrów oraz na wodach jeziora Białego.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
I. Przygotowanie i przeprowadzenie pikniku żeglarskiego - organizacja zawodów i atrakcje, w tym:
- wynajęcie sprzętu od piątku godz. 15:00 (gotowość) do niedzieli godz. 17:00 (zakończenie imprezy) wraz z obsługą, transportem i logistyką,
- Organizację rejsów żeglarskich po wodach jeziora Białego na jachcie typu DZ (piątek godz. 16:00 – 18:00, sobota godz. 12:00 -18:00, niedziela godz. 10:00 -16:00),
- organizację i przeprowadzenie regat przesiadkowych w klasie OMEGA o Puchar Wójta Gminy Wijewo wraz z zabezpieczeniem ratowniczym,
- organizację żeglarskich zajęć animacyjnych dla dzieci (sobota godz. 12:00- 18:00).
Sprzęt:
- 6 jachtów typu OMEGA,
- 1 jacht typu DZ wraz z silnikiem i osprzętem,
- 1 motorówka asekuracyjno -ratownicza wraz z osprzętem,
- 2 szt. jachtów typu OPTIMIST (animacje żeglarskie dla dzieci),
- 1 szt. „statku komisji regatowej”, bojek regatowych, podium, etc.
Obsługa:
- 6 sterników regatowych na jachty typu OMEGA,
- 1 sternik na jacht typu DZ,
- 2 osoby obstawy ratowniczej,
- 2 osoby komisji sędziowskiej
- 2 animatorów,
- obsługa techniczna.
II. Zabezpieczenie wydarzenia - ochrona,
III. Zabezpieczenie medyczne
IV. Pokaz sztucznych ogni,
V. Organizacja atrakcji dla dzieci,
VI. Wynajem sceny wraz z oświetleniem i nagłośnieniem,
VII. Atrakcje podczas wydarzenia – wynajęcie zespołu sztampowego,
VIII. Atrakcje podczas wydarzenia – wynajęcie DJ
2. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
CPV: 92000000-1 Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
CPV: 79952100-3 Usługi w zakresie organizacji imprez kulturalnych
3 . Zamawiający stawia wymóg w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących niżej wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia.
Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób: Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania kontroli zatrudnienia przez Państwową Inspekcję Pracy na każdym etapie realizacji przedmiotu zamówienia celem sprawdzenia spełnienia ww. warunku Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem osób:
Celem zweryfikowania niniejszego Zamawiający może prosić o złożenie oświadczenia przez wykonawcę o spełnieniu w/w warunku. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ponownego złożenia aktualnego oświadczenia przez Wykonawcę na każdym etapie realizacji przedmiotu zamówienia. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań związanych z zatrudnianiem osób: Za niedopełnienie wymogu zatrudnienia na podst. umowy o pracę osób wykonujących czynności określonych powyżej Zamawiający przewiduje karę umowną – w wysokości 1 000,00 zł za każdą
osobę w stosunku do której stwierdzono niedopełnienie obowiązku zatrudnienia na podst. Umowy o pracę.
Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt. 2 lit. a) – g) ustawy Pzp
UWAGA:
1. Jeżeli Opis Przedmiotu Zamówienia wskazywałby w odniesieniu do materiałów lub urządzeń lub rozwiązań znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, to zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów /urządzeń/ rozwiązań równoważnych (zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy PZP). Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnego producenta określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia proponowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowi jedynie wzorzec, przykład jakościowy przedmiotu zamówienia, a to oznacza, że Zamawiający dopuszcza produkty o parametrach jakościowych i cechach użytkowych (lub równoważnych), tj. nie gorszych niż parametry wskazanego produktu, materiału, urządzenia, elementu i uzna każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
2. Gdziekolwiek w dokumentach kontraktowych powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zbadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów o ile w warunkach kontraktu nie postanowiono inaczej. W przypadku gdy powołane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równoważny lub wyższy poziom wykonania. Jeżeli w dokumentacji przetargowej i projektowej przywołane są znaki towarowe, nazwy producentów, patenty, pochodzenie użytych materiałów lub wyposażenia dopuszcza się zastosowanie towarów równoważnych o parametrach nie gorszych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79952100-3 - Usługi w zakresie organizacji imprez kulturalnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67120,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67120,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67120,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZYSTAŃ MICHAŁ KLAWIŃSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 361490869
7.3.3) Ulica: ul. Spokojna 26
7.3.4) Miejscowość: Włoszakowice
7.3.5) Kod pocztowy: 64-140
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67120,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-06-09 do 2023-06-118.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług kompleksowej obsługi technicznej wydarzeń kulturalnych organizowanych przez Miejskie Centrum Kultury w Gorzowie Wlkp. w 2025 roku"
- Kompleksowe zorganizowanie 5-dniowego wyjazdu edukacyjnego z elementami integracyjnymi, w związku z realizacją projektu partnerskiego pt. "Rodzina w centrum Etap I".
- Kompleksowa obsługa techniczna wydarzeń plenerowych organizowanych przez Operę na Zamku w Szczecinie w roku 2025
- Organizacja Sieradz Open Hair Festival 2025 z prawem opcji
- Obsługa w zakresie organizacji zawodów sportowych pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie o puchar Dyrektora Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- Kompleksowa organizacja wydarzenia pn. "Warszawskie Kocykowanie edycja 2025"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.