Ogłoszenie z dnia 2024-03-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00214244/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń do robotycznie wspomaganej lokomocji oraz robotycznie wspomaganej pionizacji.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ORTOPEDYCZNO-REHABILITACYJNY SZPITAL KLINICZNY IM. WIKTORA DEGI UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO IM. KAROLA MARCINKOWSKIEGO W POZNANIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288857
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 28 Czerwca 1956 r. 135/147
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-545
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@orsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://orsk.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/orsk_poznan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa urządzeń do robotycznie wspomaganej lokomocji oraz robotycznie wspomaganej pionizacji.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-21cf688f-d155-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00263607
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052131/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.2.18 Dostawa urządzeń do robotycznie wspomaganej lokomocji oraz robotycznie wspomaganej pionizacji "1"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00214244
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP/DT-SERW/03/2024 ABM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 223319,58 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1:a) Elektrostymulator
b) Elektrody do elektrostymulatora
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń do robotycznie wspomaganej lokomocji oraz robotycznie wspomaganej pionizacji w ramach realizacji projektu pn. „ Badanie head to head porównujące wartość funkcjonalną dwóch modeli robotycznie wspomaganej rehabilitacji
u pacjentów z SMA. Jednoośrodkowe, randomizowane, pojedynczo zaślepione badanie porównawcze modelu robotycznie aktywnej pionizacji versus robotycznie wspomaganej lokomocji” w ramach dofinansowania przekazanego przez Agencję Badań Medycznych nr projektu 2023//ABM/01/00004. Wymagany sprzęt ma zapewnić przeprowadzenie terapeutycznych cykli badawczych w ramach prowadzonego eksperymentu badawczego.
2. Przedmiot zamówienia dla poszczególnych części zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 3 do SWZ oraz w dodatkowych warunkach realizacji umowy (załącznik do projektowanych postanowień umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 33150000-6 - Urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii i fizykoterapii
4.5.5.) Wartość części: 13631,33 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2: platforma wibracyjna1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń do robotycznie wspomaganej lokomocji oraz robotycznie wspomaganej pionizacji w ramach realizacji projektu pn. „ Badanie head to head porównujące wartość funkcjonalną dwóch modeli robotycznie wspomaganej rehabilitacji u pacjentów z SMA. Jednoośrodkowe, randomizowane, pojedynczo zaślepione badanie porównawcze modelu robotycznie aktywnej pionizacji versus robotycznie wspomaganej lokomocji” w ramach dofinansowania przekazanego przez Agencję Badań Medycznych nr projektu 023//ABM/01/00004. Wymagany sprzęt ma zapewnić przeprowadzenie terapeutycznych cykli badawczych w ramach prowadzonego eksperymentu badawczego.
2. Przedmiot zamówienia dla poszczególnych części zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 3 do SWZ oraz w dodatkowych warunkach realizacji umowy (załącznik do projektowanych postanowień umowy).
Uwaga - Termin wykonania zamówienia ustala się na: 2 szt. do 14 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy oraz 1 szt. do dnia 30 czerwca 2024 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33150000-6 - Urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii i fizykoterapii
4.5.5.) Wartość części: 99666,68 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3:a) pionizator do 35 kg,
b) pionizator do 55 kg
c) pionizator z siłownikiem elektrycznym.
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń do robotycznie wspomaganej lokomocji oraz robotycznie wspomaganej pionizacji w ramach realizacji projektu pn. „ Badanie head to head porównujące wartość funkcjonalną dwóch modeli robotycznie wspomaganej rehabilitacji
u pacjentów z SMA. Jednoośrodkowe, randomizowane, pojedynczo zaślepione badanie porównawcze modelu robotycznie aktywnej pionizacji versus robotycznie wspomaganej lokomocji” w ramach dofinansowania przekazanego przez Agencję Badań Medycznych nr projektu 2023//ABM/01/00004. Wymagany sprzęt ma zapewnić przeprowadzenie terapeutycznych cykli badawczych w ramach prowadzonego eksperymentu badawczego.
2. Przedmiot zamówienia dla poszczególnych części zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 3 do SWZ oraz w dodatkowych warunkach realizacji umowy (załącznik do projektowanych postanowień umowy).
UWAGA - Termin wykonania zamówienia ustala się na:
Część nr 3a i 3c - do 14 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy,
Część nr 3b - 2 szt. do 14 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy oraz 1 szt. do dnia 30 czerwca 2024 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33150000-6 - Urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii i fizykoterapii
4.5.5.) Wartość części: 86599,99 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4:a) stół składany
b) mata do ćwiczeń
c) drabinka gimnastyczna
d) stół rehabilitacyjny
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń do robotycznie wspomaganej lokomocji oraz robotycznie wspomaganej pionizacji w ramach realizacji projektu pn. „ Badanie head to head porównujące wartość funkcjonalną dwóch modeli robotycznie wspomaganej rehabilitacji
u pacjentów z SMA. Jednoośrodkowe, randomizowane, pojedynczo zaślepione badanie porównawcze modelu robotycznie aktywnej pionizacji versus robotycznie wspomaganej lokomocji” w ramach dofinansowania przekazanego przez Agencję Badań Medycznych nr projektu 2023//ABM/01/00004. Wymagany sprzęt ma zapewnić przeprowadzenie terapeutycznych cykli badawczych w ramach prowadzonego eksperymentu badawczego.
2. Przedmiot zamówienia dla poszczególnych części zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 3 do SWZ oraz w dodatkowych warunkach realizacji umowy (załącznik do projektowanych postanowień umowy).
UWAGA - Termin wykonania zamówienia ustala się na:
Część nr 4a, 4b, 4c - do 14 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy,
Część nr 4d - do dnia 30 czerwca 2024 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33150000-6 - Urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii i fizykoterapii
4.5.5.) Wartość części: 12461,66 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5:a) pulsoksymetr
b) ciśnieniomierz,
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń do robotycznie wspomaganej lokomocji oraz robotycznie wspomaganej pionizacji w ramach realizacji projektu pn. „ Badanie head to head porównujące wartość funkcjonalną dwóch modeli robotycznie wspomaganej rehabilitacji
u pacjentów z SMA. Jednoośrodkowe, randomizowane, pojedynczo zaślepione badanie porównawcze modelu robotycznie aktywnej pionizacji versus robotycznie wspomaganej lokomocji” w ramach dofinansowania przekazanego przez Agencję Badań Medycznych nr projektu 2023//ABM/01/00004. Wymagany sprzęt ma zapewnić przeprowadzenie terapeutycznych cykli badawczych w ramach prowadzonego eksperymentu badawczego.
2. Przedmiot zamówienia dla poszczególnych części zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 3 do SWZ oraz w dodatkowych warunkach realizacji umowy (załącznik do projektowanych postanowień umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 33150000-6 - Urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii i fizykoterapii
4.5.5.) Wartość części: 3405,18 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 6:a) dynamometr,
b) goniometr,
c) skoliometr,
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń do robotycznie wspomaganej lokomocji oraz robotycznie wspomaganej pionizacji w ramach realizacji projektu pn. „ Badanie head to head porównujące wartość funkcjonalną dwóch modeli robotycznie wspomaganej rehabilitacji
u pacjentów z SMA. Jednoośrodkowe, randomizowane, pojedynczo zaślepione badanie porównawcze modelu robotycznie aktywnej pionizacji versus robotycznie wspomaganej lokomocji” w ramach dofinansowania przekazanego przez Agencję Badań Medycznych nr projektu 2023//ABM/01/00004. Wymagany sprzęt ma zapewnić przeprowadzenie terapeutycznych cykli badawczych w ramach prowadzonego eksperymentu badawczego.
2. Przedmiot zamówienia dla poszczególnych części zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 3 do SWZ oraz w dodatkowych warunkach realizacji umowy (załącznik do projektowanych postanowień umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 33150000-6 - Urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii i fizykoterapii
4.5.5.) Wartość części: 29303,04 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie części nr 1 do upływu terminu składania ofert nie została złożona żadna oferta. W związku z powyższym Zamawiający na podstawie art. 255 ust. 1 Ustawy unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie części nr 2 do upływu terminu składania ofert nie została złożona żadna oferta. W związku z powyższym Zamawiający na podstawie art. 255 ust. 1 Ustawy unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wartość złożonej przez Wykonawcę oferty (85 000,00 zł.) przewyższa kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający na podstawie art. 255 ust. 3 Ustawy unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9760,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9760,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9760,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ronomed Sp. z o.o. Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 160339042
7.3.3) Ulica: ul. Przyjaźni 52/1U
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-030
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9760,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wartość złożonej przez Wykonawcę oferty (8 225,99 zł.) przewyższa kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający na podstawie art. 255 ust. 3 Ustawy unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie części nr 6 do upływu terminu składania ofert nie została złożona żadna oferta. W związku z powyższym Zamawiający na podstawie art. 255 ust. 1 Ustawy unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
termin realizacji dla d do dnia 30 czerwca 2024 r.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Sukcesywne dostawy gazu ziemnego wraz z dystrybucją na potrzeby Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu.
- ZP3/2931/24 - Roboty budowlane i instalacyjne dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Zamówienie zostało podzielone na 3 części.
- Sukcesywna dostawa środków czystości i higienicznych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Świadczenie usług pielęgnacji zieleni na terenie zasobu nieruchomości będącego we władaniu Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. - koszenie trawy i przycinka żywopłotów
- Sukcesywna usługa odbioru odpadów
- "Dostawa cementowej, pierwotnej, anatomicznej endoprotezy stawu kolanowego"
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.