eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁapyUsługa zimowego utrzymania dróg w Gminie Łapy



Ogłoszenie z dnia 2021-11-09

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa zimowego utrzymania dróg w Gminie Łapy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łapy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659094

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gen. Władysława Sikorskiego 24

1.5.2.) Miejscowość: Łapy

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-100

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 857152251

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@um.lapy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lapy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa zimowego utrzymania dróg w Gminie Łapy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7eff04cd-1641-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00263724

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010096/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Zimowe utrzymanie dróg w Gminie Łapy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00181880/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

ZWiK Sp. z o.o. został powołany przez Rade Miejską celem wykonania zadań powierzonych jej przez gminę Łapy, w tym zimowego i letniego utrzymania dróg. ZWiK posiada sprzęt do wykonania usługi na rzecz gminy Łapy, odpowiednią kadrę i zasoby materiałowe niezbędne do zapewnienia zimowego utrzymania dróg. Zasadne jest udzielenie zamówienia własnej spółce, która świadczy usługi na rzecz gminy Łapy i utrzymuje się z zadań powierzonych jej przez gminę. Przedmiot zamówienia objęty jest zakresem działalności spółki określonej w jej akcie założycielskim. Gmina Łapy jest właścicielem udziałów w spółce, sprawuje nad nią prawną kontrolę odpowiadająca kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami polegająca na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania jej sprawami . Ponad 90% działalności spółki dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego, czyli Gminę Łapy zgodnie z prognozą handlową.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: G.7021.1.40.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 265015,82 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa „z zimowego utrzymania dróg w gminie Łapy”, tj. od dnia podpisania umowy do dnia 30.04.2022 r. w zakresie:
1. odśnieżania dróg gminnych, polegającego na zgarnianiu pokrywy śnieżnej na część przykrawężnikową, lub poza pobocze jezdni, w sposób zapewniający bezkolizyjny przejazd samochodów, zwracając uwagę na nieutrudnianie wyjazdów z dróg podporządkowanych, natomiast na drogach z poboczami gruntowymi polegającego na odśnieżaniu jezdni wraz z poboczami;
2. usuwania śliskości zimowej przy zastosowaniu mieszkanki 20% piaskosoli (w proporcjach 20% chlorku sodu NaCl i 80% piasku) na drogach, ze szczególnym uwzględnieniem łuków, skrzyżowań, spadków, dojazdów i przejść dla pieszych w czasie i miejscach uzgodnionych z Zamawiającym;
3. usuwaniu śliskości zimowej przy zastosowaniu soli na skrzyżowaniach – na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego;
4. utrzymania stałego, 24-godzinnego dyżuru dyspozytorskiego, według standardów utrzymania dróg na terenie miasta i gminy Łapy
5. załadunek i wywóz nadmiernej ilości śniegu, lodu wyłącznie na polecenie zamawiającego
6. Zamawiający dopuszcza możliwość objęcia usługą zimowego utrzymania dodatkowych, wskazanych odrębnie dróg i ulic na terenie miasta i gminy Łapy, nie wskazanych w umowie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 325969,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 325969,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 325969,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420208299

7.3.3) Ulica: ul.Płonkowska 44

7.3.4) Miejscowość: Łapy

7.3.5) Kod pocztowy: 18-100

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 325969,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-04-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.