Ogłoszenie z dnia 2021-11-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa zimowego utrzymania dróg w Gminie Łapy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łapy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659094
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gen. Władysława Sikorskiego 24
1.5.2.) Miejscowość: Łapy
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-100
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 857152251
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@um.lapy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lapy.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa zimowego utrzymania dróg w Gminie Łapy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7eff04cd-1641-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00263724
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010096/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Zimowe utrzymanie dróg w Gminie Łapy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00181880/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
ZWiK Sp. z o.o. został powołany przez Rade Miejską celem wykonania zadań powierzonych jej przez gminę Łapy, w tym zimowego i letniego utrzymania dróg. ZWiK posiada sprzęt do wykonania usługi na rzecz gminy Łapy, odpowiednią kadrę i zasoby materiałowe niezbędne do zapewnienia zimowego utrzymania dróg. Zasadne jest udzielenie zamówienia własnej spółce, która świadczy usługi na rzecz gminy Łapy i utrzymuje się z zadań powierzonych jej przez gminę. Przedmiot zamówienia objęty jest zakresem działalności spółki określonej w jej akcie założycielskim. Gmina Łapy jest właścicielem udziałów w spółce, sprawuje nad nią prawną kontrolę odpowiadająca kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami polegająca na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania jej sprawami . Ponad 90% działalności spółki dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego, czyli Gminę Łapy zgodnie z prognozą handlową.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: G.7021.1.40.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 265015,82 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa „z zimowego utrzymania dróg w gminie Łapy”, tj. od dnia podpisania umowy do dnia 30.04.2022 r. w zakresie:
1. odśnieżania dróg gminnych, polegającego na zgarnianiu pokrywy śnieżnej na część przykrawężnikową, lub poza pobocze jezdni, w sposób zapewniający bezkolizyjny przejazd samochodów, zwracając uwagę na nieutrudnianie wyjazdów z dróg podporządkowanych, natomiast na drogach z poboczami gruntowymi polegającego na odśnieżaniu jezdni wraz z poboczami;
2. usuwania śliskości zimowej przy zastosowaniu mieszkanki 20% piaskosoli (w proporcjach 20% chlorku sodu NaCl i 80% piasku) na drogach, ze szczególnym uwzględnieniem łuków, skrzyżowań, spadków, dojazdów i przejść dla pieszych w czasie i miejscach uzgodnionych z Zamawiającym;
3. usuwaniu śliskości zimowej przy zastosowaniu soli na skrzyżowaniach – na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego;
4. utrzymania stałego, 24-godzinnego dyżuru dyspozytorskiego, według standardów utrzymania dróg na terenie miasta i gminy Łapy
5. załadunek i wywóz nadmiernej ilości śniegu, lodu wyłącznie na polecenie zamawiającego
6. Zamawiający dopuszcza możliwość objęcia usługą zimowego utrzymania dodatkowych, wskazanych odrębnie dróg i ulic na terenie miasta i gminy Łapy, nie wskazanych w umowie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 325969,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 325969,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 325969,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420208299
7.3.3) Ulica: ul.Płonkowska 44
7.3.4) Miejscowość: Łapy
7.3.5) Kod pocztowy: 18-100
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 325969,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-04-30INNE PRZETARGI Z ŁAP
- Stały serwis eksploatacyjny zapewniający funkcjonowanie usług IT na potrzeby SP ZOZ w Łapach
- Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola nr 2 w Łapach"
- Dostawa implantów do wykonywania zabiegów ortopedycznych część II
- Wykonanie usługi przeglądów technicznych i konserwacji aparatury i sprzętu medycznego SP ZOZ w Łapach na lata 2025-2026
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
więcej: przetargi w Łapach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzątanie chodników, placów, jezdni, na terenie miasta Biecz, przystanków komunikacyjnych oraz gniazd na segregowane odpady komunalne na terenie gminy Biecz w 2025 roku.
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Dębicy wraz z terenem przyległym oraz utrzymaniem zieleni a także sprzątania w pomieszczeniach Ośrodka Kuratorskiego nr 6 w Dębicy
- Usługi bieżącego utrzymania grobów i cmentarzy wojennych na obiektach grobownictwa wojennego usytuowanych na terenie gminy miejskiej Bydgoszcz
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w PT KRUS w Radzyniu Podlaskim, PT KRUS w Białej Podlaskiej, PT KRUS w Łukowie i PT KRUS w Parczewie.
- Kompleksowa usługa utrzymania czystości w obiekcie oraz usługa odśnieżania dróg, parkingów, chodników, ciągów komunikacyjnych na terenach przyległych do obiektu.
- Wykonywanie kompleksowych usług w zakresie bieżącego utrzymania oraz remontów gminnych i lokalnych dróg gruntowych na terenie gminy Kalinowo w 2025 roku
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.