Ogłoszenie z dnia 2023-06-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00166520/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i wdrożenie systemu eSesja na potrzeby Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Białostockiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DĄBROWA BIAŁOSTOCKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659042
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Solidarności 1
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Białostocka
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-200
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 857121100
1.5.8.) Numer faksu: 857121017
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dabrowab@beep.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dabrowa-bial.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/dabrowa_bial1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i wdrożenie systemu eSesja na potrzeby Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Białostockiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d92525a7-d3cd-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00263751
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017259/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa sprzętu komp., urządzeń biurowych, serwera, urządzeń sieciowych i oprogramowania w ramach realizacji konkursów grantowych "Cyfrowa Gmina" oraz "Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich ..."
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014 - 20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00166520
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BRG.271.12.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego, wolnego od wad i kompletnego tj. posiadającego wszelkie akcesoria systemu eSesja. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi być kompletny i gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i wdrożenie systemu pod adresem: Urząd Miejski w Dąbrowie Białostockiej, ul. Solidarności 1, 16 – 200 Dąbrowa Białostocka.
3. System eSesja obejmuje:
a) komputer przenośny typ laptop – 1 szt.,
b) tablet – 15 szt.,
c) kamera szybkoobrotowa IP – 2 szt.,
d) laptop do zarządzania transmisją obrad – 1 szt.,
e) enkoder do transmisji – 1 szt.,
f) kolumna głośnikowa – 4 szt.,
g) wzmacniacz – 1 szt.,
h) mikser audio – 1 szt.,
i) odbiornik do mikrofonów bezprzewodowych – 1 szt.,
j) mikrofon bezprzewodowy – 2 szt.,
k) ekran projekcyjny – 1 szt.,
l) projektor krótkodystansowy – 1 szt.,
m) aparat fotograficzny z wyposażeniem – 1 szt.,
n) oprogramowanie do obróbki graficznej – 1 szt.,
o) system konferencyjny – 17 szt. jednostek konferencyjnych,
p) jednostka sterująca systemu konferencyjnego – 1 szt.
Wymagania dodatkowe – opisane w Załączniku nr 6 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 111907,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112520,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 112520,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nefeni Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 634582244
7.3.3) Ulica: Klinkierowa 7
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-104
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 112520,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Dostawa sprzętów komputerowych dla Starostwa Powiatowego w Sieradzu
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych, baterii, płyt i tonerów dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu.
- ZP.162.2024 - Dostawa materiałów poligraficznych profilaktycznych
- Dostawa sprzętu komputerowego dla I Liceum Ogólnokształcącego im. Kazimierza Jagiellończyka w Sieradzu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.