eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceModernizacja obiektu-dachu wraz z pokryciem.



Ogłoszenie z dnia 2021-11-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja obiektu-dachu wraz z pokryciem.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 29

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000721449

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: STAROMIEJSKA

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-109

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp29.gliwice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sp29gliwice.szkolnastrona.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://sp29.bip.gliwice.eu/zamowieniaPubliczne/12406

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja obiektu-dachu wraz z pokryciem.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5820af77-e9ed-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00263763

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001220/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wymiana pokrycia dachowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00122073/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SP29/1/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące swoim zakresem remont dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 29 w Gliwicach.

W ramach remontu dachu planuje się:
a) Wymianę pokrycia dachu na blachodachówkę w kolorze ceglastym o wykończeniu matowym.
b) Wymianę / wzmocnienie pojedynczych elementów konstrukcji więźby dachowej.
c) Zabezpieczenia drewnianej konstrukcji dachu ogniochronne (do NRO), przeciwgrzybiczne i owadobójcze.
d) Nadmurowanie z cegły klinkierowej i wyprowadzenie ponad dach kominów wentylacyjnych, aktualnie doprowadzonych tylko na poddasze oraz przebudowę (w części ponad dachem) komina kotłowni,
z zastosowaniem cegły klinkierowej. Kominy należy wyprowadzić na wysokość 60 cm ponad najwyższy punkt dachu, wyloty zabezpieczyć systemowymi nasadkami lub daszkiem.
e) Naprawę uszkodzonych gzymsów.
f) Wymianę obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych na elementy z blachy tytanowo-cynkowej.
g) Wymianę osadników deszczowych.
h) Montaż ław kominiarskich, stopni kominiarskich przy kominach i płotków przeciwśnieżnych wzdłuż okapu.


i) Wymianę instalacji odgromowej.
j) Zabezpieczenie urządzeń zamontowanych na dachu, np. syrena alarmowa, rury wywiewne kanalizacji i inne- uszczelnienie, wymiana wywiewek na wywiewki ze stali nierdzewnej lub PCW.
k) Oczyszczenie podłogi poddasza z zalegających odpadów budowlanych i śmieci.
l) Montaż rusztowania, demontaż rusztowania. Prace związane z montażem i demontażem rusztowań należy poprzedzić uzgodnieniem z ZDM w Gliwicach. Wykonawca jest zobowiązany poniesienia kosztów zajęcia pasa drogowego. Wykonanie i utrzymanie organizacji ruchu.

Wykonawca, dodatkowo, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny:
- wykona zabezpieczenie podłóg i posadzek przed uszkodzeniem, zabrudzeniem, zapyleniem w związku z realizacją robót. Zabezpieczenie podłóg, posadzek winno być wykonane z materiału odpornego na uszkodzenia i zapewniającego właściwą ochronę podłóg, posadzek przez cały okres robót
- zabezpieczy sąsiadujące pomieszczenia przed zapyleniem w związku z realizacją robót
- na bieżąco będzie utrzymywał porządek i wykonywał prace porządkowe
- wywiezie i podda utylizacji wszelkie odpady
- zapewni tymczasowe zaplecze budowy, zaplecze magazynowe i sprzętowe oraz zapewni toalety przenośne dla swoich pracowników, w miejscu wskazanym przez zamawiającego na terenie placówki,
- zapewni stosowanie i przestrzeganie zasad sanitarnych wynikających ze stanu epidemii,
- będzie prowadził roboty budowlane z poszanowaniem uzasadnionych interesów osób trzecich, a ewentualne szkody wynikłe w trakcie prowadzenia robót budowlanych Wykonawca usunie we własnym i na swój koszt,
- doprowadzi teren do stanu pierwotnego, np. odtworzenie nawierzchni, obsianie trawą, itp.
- wykona wydzielenia strefy robót, wygrodzenie miejsca robót
- opracuje projekt organizacji robót z planem BIOZ i przedstawi go zamawiającemu do uzgodnienia, jeśli jest wymagany
- przeprowadzi wszelkie: próby, badania, odbiory urzędowe przewidziane przepisami, decyzjami, pismami,
- przekaże: dokumentację powykonawczą, wszelkie atesty na materiały i urządzenia.
- zapewni odpowiednie warunki dla wykonawstwa robót, odpowiednie zabezpieczenia techniczno-materiałowe z uwzględnieniem wpływu warunków pogodowych na wykonawstwo robót i pokryje koszty z tym związane,
- doprowadzi teren do stanu pierwotnego,
- wykona ogrodzenie/wygrodzenie tymczasowe terenu robót (z odpowiednim oznakowaniem robót, zadaszeniem nad wejściami, wydzieleniem strefy niebezpiecznej), zapewni całodobowe zabezpieczenie terenu robót.
- wykona postanowienia decyzji – zgłoszenie robót niewymagających pozwolenia na budowę

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach:
- przedmiar robót - załącznik nr 12 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ)
- dokumentacja projektowa - załącznik nr 13 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ)
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 14 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ)
- zgłoszenie robót - załącznik nr 15 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ)

Przedstawione w ww. dokumentach dokładne określenia opisujące przedmiot zamówienia poprzez np. nazwy dostawców, producentów, materiałów, towarów, urządzeń, odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, certyfikatów czy innych elementów zamówienia nie oznaczają, że obowiązkowo należy je zaoferować. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych o parametrach/ właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia kryteria oceny równoważności określone przez Zamawiającego w dokumentach zamówienia, poprzez np. przedstawienie katalogów, folderów, opisów technicznych oferowanego rozwiązania równoważnego. Jeżeli zaoferowane przez Wykonawcę rozwiązania równoważne wymagają wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub innych uzgodnień, Wykonawca jest zobowiązany do wprowadzenia tych zmian oraz dokonania niezbędnych formalności we własnym zakresie i na własny koszt.
Wymagany okres gwarancji: min. 60 miesięcy, max. 120 miesięcy licząc od dnia końcowego odbioru robót, Wymagany okres rękojmi: min. min. 60 miesięcy, max. 120 miesięcy licząc od dnia końcowego odbioru robót. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany okres gwarancji i rękojmi był taki sam.






Zamawiający wymaga odbycia wizji lokalnej. Podczas wizji lokalnej wykonawca winien między innymi
zapoznać się z miejscem i zakresem rzeczowym robót objętych zamówieniem. W celu umożliwienia
zainteresowanym odbycia wizji lokalnej, ze względu na trwające ograniczenia sanitarne, Zamawiający ustala
termin wizji na dzień 26.07.2021r. oraz 27.07.2021r. o godz. 10.00. Do oferty wymagane jest złożenie
oświadczenia o odbyciu wizji lokalnej o treści załącznika nr 9 do SWZ.
W przypadku braku odbycia wizji Zamawiający odrzuci ofertę.

Inne wymagania:
a) wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie,
b) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzględnić specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych,
c) wykonywanie robót jest możliwe od poniedziałku do piątku, od godziny 7.00 do godziny 21.00.
d) praca w soboty i dni wolne od pracy wymaga uzgodnienia z zamawiającym
e) wykonywanie robót musi być tak prowadzone, aby była zapewniona ciągłość pracy placówki,
f) głośne prace mogą być wykonywane w takim czasie, aby nie utrudniać funkcjonowania placówki - termin wykonywania tych prac winien być uzgodniony z placówką przed ich rozpoczęciem. W okresie roku szkolnego wykonywanie głośnych prac może się rozpocząć po godzinie 14.00, po uprzednim uzgodnieniu terminu z placówką

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 303529,93 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 303529,93 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 303529,93 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Blacharsko -Dekarsko-Ciesielski Marcin Watoła

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 150398118

7.3.3) Ulica: ul. ul. Harcerska 12

7.3.4) Miejscowość: Kalety

7.3.5) Kod pocztowy: 42-660

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 303529,93 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.