Ogłoszenie z dnia 2024-03-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00042315/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-16
- 2024/BZP 00084431/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-31
- 2024/BZP 00263964/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa sieci kanalizacyjnej na terenie Gminy Dzierżoniów - Poprawa jakości życia mieszkańców” z podziałem na 2 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DZIERŻONIÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717875
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: PIASTOWSKA 1
1.5.2.) Miejscowość: Dzierżoniów
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ug.dzierzoniow.plGmi
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.dzierzoniow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ug-dzierzoniow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bielawa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8821001453
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: plac Wolności 1
1.5.2.) Miejscowość: Bielawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-260
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.bielawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://um.bielawa.pl/pl/
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa sieci kanalizacyjnej na terenie Gminy Dzierżoniów - Poprawa jakości życia mieszkańców” z podziałem na 2 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42c2775b-b478-11ee-b628-1a85378e6c0a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00263773
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00041496/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa sieci kanalizacyjnej na terenie Gminy Dzierżoniów - Poprawa jakości życia mieszkańców z podziałem na 2 części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014-2020 (PROW 2014-2020).2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00042315
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 9232421,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Likwidacja nieefektywnej oczyszczalni i budowa kolektora sanitarnegoz Jodłownika do Bielawy,
opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej niezbędnej dla wykonania robót
w zakresie budowy sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej DN200, DN250 PVC o łącznej długości ok. 3,700 km, sieci kanalizacyjnej tłocznej 110PE o łącznej długości ok. 0,800 km w miejscowościach Jodłownik i Bielawa, budowa przepompowni ścieków w miejscowości Jodłownik oraz wyłączenie z eksploatacji nieefektywnej oczyszczalni ścieków
w Jodłowniku.
uzyskanie w imieniu Zamawiającego wymaganych prawem decyzji, uzgodnień i opinii dla dokumentacji (łącznie z zatwierdzeniem projektu i uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę/lub zgłoszenie zamiaru prowadzenia robót budowlanych i uzyskanie zaświadczenia o braku sprzeciwu właściwego organu administracji do tego zgłoszenia,
wykonanie robót budowlanych w oparciu o sporządzone projekty i dokumenty stanowiące przedmiot umowy, w tym odtworzenie istniejących dróg i przywrócenie terenu do stanu sprzed rozpoczęcia robót (lub w innym ustalonym w PFU zakresie),
wykonanie prób końcowych obiektów i instalacji zrealizowanych w ramach umowy,
uzyskanie pozwolenia na użytkowanie,
pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją zaprojektowanego zadania. Nadzór będzie obejmować cały zakres branżowy zadania inwestycyjnego i będzie pełniony przez cały okres realizacyjny aż do zakończenia okresu gwarancyjnego.
pełnienie nadzoru archeologicznego,
należy usunąć 36 sztuk drzew rosnących na dz. 162/29 oraz wykonać nasadzenia zastępcze w ilości 36 sztuk zgodnie z decyzją RL.613.87.2023 z dnia 07.06.2023r. zezwalająca na usunięcie drzew.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
4.5.5.) Wartość części: 5840000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Rozbudowa kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej w Jodłownikui Józefówku w gminie Dzierżoniów”
opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej niezbędnej dla wykonania robót
w zakresie budowy sieci wodociągowej o łącznej długości ok. 1,118 km oraz sieci kanalizacyjnej o łącznej długości ok. 1,995 km w miejscowościach Jodłownik i Józefówek.
uzyskanie w imieniu Zamawiającego wymaganych prawem decyzji, uzgodnień i opinii dla dokumentacji (łącznie z zatwierdzeniem projektu i uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę/lub zgłoszenie zamiaru prowadzenia robót budowlanych i uzyskanie zaświadczenia o braku sprzeciwu właściwego organu administracji do tego zgłoszenia,
wykonanie robót budowlanych w oparciu o sporządzone projekty i dokumenty stanowiące przedmiot umowy, w tym odtworzenie istniejących dróg i przywrócenie terenu do stanu sprzed rozpoczęcia robót (lub w innym ustalonym w PFU zakresie),
wykonanie prób końcowych obiektów i instalacji zrealizowanych w ramach umowy,
uzyskanie pozwolenia na użytkowanie,
pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją zaprojektowanego zadania. Nadzór będzie obejmować cały zakres branżowy zadania inwestycyjnego i będzie pełniony przez cały okres realizacyjny aż do zakończenia okresu gwarancyjnego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
4.5.5.) Wartość części: 3392421,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5762550,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5762550,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5762550,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): INSANIT Infra Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Wodno Melioracyjne w Ząbkowicach Śląskich Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8822121053
7.3.3) Ulica: Ludwika Waryńskiego 16
7.3.4) Miejscowość: Bielawa
7.3.5) Kod pocztowy: 58-260
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5762550,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3462450,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3462450,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3462450,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): INSANIT Infra Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Wodno-Melioracyjne w Ząbkowicach Śląskich Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8822121053
7.3.3) Ulica: Ludwika Waryńskiego 16
7.3.4) Miejscowość: Bielawa
7.3.5) Kod pocztowy: 58-260
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3462450,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z DZIERŻONIOWA
- Wykonanie robót budowlanych obejmujących modernizację pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 9 przy ul. Kopernika 7, w ramach zadania pn.: "Modernizacja Szkoły Podstawowej nr 9 w Dzierżoniowie".
- Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji budynku domu pogrzebowego(...)"Rozbudowa cmentarza Komunalnego i parkingu przed cmentarzem oraz budowa sieci wodociągowej na terenie cmentarza"
- Wykonanie robót budowlanych w budynku Powiatowego Centrum P.P.P. i D.E. polegających na: Część I - Przebudowie ściany frontowej, Część II - Przebudowie klatki schodowej i korytarza
- Przebudowa i rozbudowa dróg powiatowych nr 2877D i 3016D w m. Pieszyce w ramach zadania: przebudowa skrzyżowania dróg powiatowych nr 2877D i 3016D w Pieszycach na skrzyżowanie typu rondo wraz z od...
więcej: przetargi w Dzierżoniowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Hali Garażowej
- Dostosowanie do potrzeb mieszkańców Gminy Stąporków oferty spędzania wolnego czasu z podziałem na części
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii", z opcją.
- ,,Modernizacja poszycia dachowego wraz z pracami naprawczymi elewacji budynku gminnego w Przysieczynie, Gmina Wągrowiec"
- Budowa placu zabaw przy klubie dziecięcym w Chotowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.