Ogłoszenie z dnia 2023-06-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00120067/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-03
- 2023/BZP 00146353/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-22
- 2023/BZP 00157101/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-30
- 2023/BZP 00165708/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa zachodniej obwodnicy Damasławka etap 1 i 2 oraz przebudowa ciągu komunikacyjnego w Damasławku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Damasławek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791299
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 8
1.5.2.) Miejscowość: Damasławek
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-110
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 67 26 13 611
1.5.8.) Numer faksu: 67 26 13 627
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@damaslawek.nowoczesnagmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.damaslawek.nowoczesnagmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_damaslawek1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa zachodniej obwodnicy Damasławka etap 1 i 2 oraz przebudowa ciągu komunikacyjnego w Damasławku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad572876-b991-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00263802
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00027922/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa zachodniej obwodnicy Damasławka etap 1 i 2 oraz przebudowa ciągu komunikacyjnego w Damasławku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00120067
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Inw.271.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi nr 212015P w m. Damasławek. Zadanie zlokalizowane jest w miejscowości Damasławek, w powiecie wągrowieckim, w województwie wielkopolskim. Przedmiotowa przebiega przez teren kolejowy zamknięty.Przedmiotowa przebudowa wpłynie pozytywnie na bezpieczeństwo ruchu pojazdów, rowerzystów i pieszych oraz na odwodnienie istniejącej drogi. W ramach planowanej inwestycji przewiduje się wykonanie następujących podstawowych robót:
- rozbiórkę istniejącej nawierzchni,
- zdjęcie warstwy humusu,
- profilowanie z zagęszczeniem istniejącego podłoża,
- wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego,
- wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki brukowej betonowej (koloru grafitowego) gr. 8 cm ułożonej na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm,
- wykonanie nawierzchni ciągu pieszo-rowerowego z betonu asfaltowego AC11S gr. 5 cm,
- ułożenie krawężnika betonowego 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm
i ławie betonowej z oporem z betonu C12/15,
- ułożenie obrzeża betonowego 6x20cm oraz 8x30cm na podsypce cementowo-piaskowej
gr. 3cm i ławie betonowej z oporem z betonu C12/15,
- humusowanie i obsianie trawą skarp,
- oznakowanie pionowe i poziome.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
4.5.5.) Wartość części: 3376338,12 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamierzenia budowlanego jest przebudowa ulicy Piastowskiej, Placu Wiosny Ludów i ulicy Pałuckiej w Damasławku. Inwestycja zlokalizowana jest w gminie Damasławek,w powiecie wągrowieckim, w województwie wielkopolskim.
Zakres opracowania:
Przedmiotowa przebudowa wpłynie pozytywnie na komfort poruszania się pojazdów, poprawi
bezpieczeństwo oraz wpłynie na estetykę zagospodarowania danego terenu.
W ramach przebudowy przewiduje się wykonanie następujących podstawowych robót:
- profilowanie z zagęszczeniem istniejącego podłoża,
- wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego,
- wykonanie nawierzchni chodnika, zjazdów i opaski z kostki brukowej betonowej,
- wysokościowa regulacja kostki brukowej betonowej na istniejącym chodniku,
- wykonanie wszystkich niezbędnych robót budowlanych zapewniających prawidłowe połączenie budowanych nawierzchni z nawierzchniami istniejącymi nie podlegającymi wymianie lub remoncie oraz wszystkich robót niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania przebudowywanych ulic.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
4.5.5.) Wartość części: 945939,62 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamierzenia budowlanego jest budowa drogi nr 212015P w miejscowości Turza. Inwestycja zlokalizowana jest w gminie Damasławek, w powiecie wągrowieckim,w województwie wielkopolskim.
Zakres opracowania:
Przedmiotowa budowa wpłynie pozytywnie na komfort poruszania się pojazdów, poprawi
bezpieczeństwo oraz wpłynie na estetykę zagospodarowania danego terenu.
W ramach przebudowy przewiduje się wykonanie następujących podstawowych robót:
- rozbiórkę istniejącej nawierzchni,
- zdjęcie warstwy humusu,
- profilowanie z zagęszczeniem istniejącego podłoża,
- wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego oraz kostki betonowej,
- wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki brukowej betonowej (koloru grafitowego) gr. 8 cm ułożonej na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm,
- wykonanie nawierzchni ciągu pieszo-rowerowego z betonu asfaltowego,
- ułożenie krawężnika betonowego najazdowego 15x22 cm oraz 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm i ławie betonowej z oporem z betonu C12/15,
- ułożenie obrzeża betonowego 8x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm i ławie betonowej z oporem z betonu C12/15,
- humusowanie i obsianie trawą skarp,
- oznakowanie pionowe i poziome,
- przebudowa sieci energetycznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
4.5.5.) Wartość części: 668402,95 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3473400,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3551372,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3473400,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GABRODROG Paweł Kubicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5621640388
7.3.3) Ulica: Kasztanowa 19
7.3.4) Miejscowość: Żnin
7.3.5) Kod pocztowy: 88-400
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3473400,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1132497,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1247411,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1132497,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GABRODROG Paweł Kubicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5621640388
7.3.3) Ulica: Kasztanowa 19
7.3.4) Miejscowość: Żnin
7.3.5) Kod pocztowy: 88-400
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1132497,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 806189,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 904041,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 806189,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOWALSKI BUDOWNICTWO SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5621804660
7.3.3) Ulica: Dworcowa 12
7.3.4) Miejscowość: Żnin
7.3.5) Kod pocztowy: 88-400
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KOWALSKI BUDOWNICTWO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
KOWALSKI BUDOWNICTWO SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 806189,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty rozbiórkowe i konstrukcyjne przy ul. Włókienniczej w Łodzi
- Prace budowlane i remontowe budynku świetlicy oraz budowa budynku remizy OSP w Iwicznie wraz z zagospodarowaniem terenu-zad.realizowane w ramach Rząd.Progr.PŁ: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH
- Modernizacja ul. Iłżeckiej
- Przebudowa dojazdu pożarowego nr 9 i drogi leśnej na terenie leśnictwa Chłopiny i Smoliny - etap III i V
- Rozbudowa (modernizacja ) oczyszczalni ścieków w Prostkach
- "Budowa przyszkolnych boisk wielofunkcyjnych na terenie Gminy Poddębice".
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.