eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › Przebudowa nawierzchni ulicy Wolności w Jeleniej Górze w ramach zadania inwestycyjnego: "Przebudowa nawierzchni: ulica Wolności i Cieplicka"



Ogłoszenie z dnia 2023-06-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa nawierzchni ulicy Wolności w Jeleniej Górze w ramach zadania inwestycyjnego: "Przebudowa nawierzchni: ulica Wolności i Cieplicka"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Jeleniej Górze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363294530

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ptasia 2a

1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-500

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 75 6420037

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ukasica@jeleniagora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mzdim.bip.jeleniagora.pl/?cid=1

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/754423

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa nawierzchni ulicy Wolności w Jeleniej Górze w ramach zadania inwestycyjnego: "Przebudowa nawierzchni: ulica Wolności i Cieplicka"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9fd34940-ddd5-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00263869

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045654/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa nawierzchni ulicy Wolności

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00181527

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MZDiM-P.271.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 4324281,18 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2994281,18 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa nawierzchni ulicy Wolności w Jeleniej Górze” w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa nawierzchni: ulica Wolności i Cieplicka”.
2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zrealizuje roboty budowlane polegające na przebudowie nawierzchni ulicy Janusza Korczaka oraz ulicy Wolności na odcinku od pl. Niepodległości oraz ulicy Bankowej do skrzyżowania z ulicą Lipową – z wyłączeniem zakresu przebudowanej nawierzchni ulicy Wolności – w ramach zrealizowanej inwestycji pn.
„Przebudowa przejścia dla pieszych w ciągu ul. Wolności w Jeleniej Górze”. Zakres zadania obejmuje przebudowę nawierzchni czterech zatok autobusowych oraz miejscowe naprawy nawierzchni chodników, a także remont studni i studzienek kanalizacji deszczowej oraz studni kanalizacji sanitarnej. W obrębie jezdni ulicy Wolności oraz skrzyżowań z ulicami podporządkowanymi zostaną zabudowane przepusty na przewody sieci oświetlenia ulicznego, którego przebudowa zostanie zrealizowana w ramach odrębnego zadania inwestycyjnego. Przedmiot zamówienia obejmuje wdrożenie projektu stałej organizacji ruchu – zgodnie z zatwierdzonym projektem stałej organizacji ruchu, stanowiącym element Załącznika do Tomu III Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do opracowania, zatwierdzenia i wdrożenia projektu zmiany organizacji ruchu na czas wykonywania robót budowlanych, a po zakończeniu zadania – zdemontowania i/lub usunięcia tymczasowego oznakowania pionowego i poziomego oraz przywrócenia nawierzchni jezdni, chodników i pasów
zieleni do stanu pierwotnego.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III SWZ i załączniku, który stanowi dokumentacja projektowo-techniczna, zawierająca: lokalizację inwestycji, plan zagospodarowania terenu (rysunki), projekt docelowej organizacji ruchu, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przeglądy studni kanalizacji sanitarnej, mapy studni kanalizacji deszczowej i sanitarnej, przeglądy studni i wpustów kanalizacji deszczowej, przedmiar robót oraz schemat zwieńczenia studni kanalizacyjnej.
5. Informacja dotycząca wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczących zatrudniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, została ujęta w ust. 20 Tomu I SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5384591,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6599665,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5384591,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Jeleniogórskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o. o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjne i Handlowe "COM-D" Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112096847

7.3.3) Ulica: Sady Dolne 16

7.3.4) Miejscowość: Sady Dolne

7.3.5) Kod pocztowy: 59-420

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie: prac przygotowawczych i rozbiórkowych, podbudowy, nawierzchni, robót kanalizacyjnych (kanalizacji deszczowej i sanitarnej), prac w zakresie sieci wodociągowych i gazowych, a także sieci teletechnicznych i sygnalizacji świetlnej, oświetlenia ulicznego oraz organizacji ruchu.
Podwykonawca: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o., ul. Wolności 161/163, 58-560 Jelenia Góra.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5384591,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.