Ogłoszenie z dnia 2021-11-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00206060/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą i wyładunkiem piasku do zimowego utrzymania dróg dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy w sezonie zimowym 2021/2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OLEŚNICY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931963210
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 52C
1.5.2.) Miejscowość: Oleśnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-400
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@zdp-olesnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.zdp-olesnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdp-olesnica.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pełnienie funkcji zarządcy dróg powiatowych w rozumieniu ustawy o drogach
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wraz z dostawą i wyładunkiem piasku do zimowego utrzymania dróg dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy w sezonie zimowym 2021/20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2bca6622-21d8-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00263871
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005325/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Materiały na zimowe utrzymanie dróg (piasek, sól)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00206060/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP-DT.272.1.23.2021.MM-B
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 150000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 1: zakup wraz z dostawą i wyładunkiem piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych i wojewódzkich dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy w sezonie zimowym 2021/2022 – obwód drogowy w Oleśnicy:- frakcja 0-2 mm – w ilości do 2500,00 ton.
Punkt dostawy piasku do zimowego utrzymania dróg:
- obwód drogowy w Oleśnicy – ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica
4.5.3.) Główny kod CPV: 14211000-3 - Piasek
4.5.5.) Wartość części: 70000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 2: zakup wraz z dostawą i wyładunkiem piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych i wojewódzkich dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy w sezonie zimowym 2021/2022 – obwód drogowy w Sycowie:- frakcja 0-2 mm – w ilości do 2500,00 ton.
Punkt dostawy piasku do zimowego utrzymania dróg:
- obwód drogowy w Sycowie – ul. Kolejowa 17, 56-500 Syców
4.5.3.) Główny kod CPV: 14211000-3 - Piasek
4.5.5.) Wartość części: 80000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88560,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88560,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88560,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Firma Handlowa „EURO-STANDARD” S.C. Antoni Król, Andrzej Król
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Andrzej Król
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 531587132
7.3.3) Ulica: ul. Strzelecka 53a
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-525
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88560,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-04-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91635,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91635,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91635,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Firma Handlowa „EURO-STANDARD” S.C. Antoni Król, Andrzej Król
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Andrzej Król
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 531587132
7.3.3) Ulica: ul. Strzelecka 53a
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-525
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91635,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-04-30INNE PRZETARGI Z OLEŚNICY
- Przebudowa budynku sali gimnastycznej II Liceum Ogólnokształcącego im. Ks. Jana Twardowskiego w Oleśnicy
- Remonty dróg gruntowych kruszywem granitowym oraz równanie dróg na terenie Gminy Oleśnica
- Remont oznakowania poziomego cienkowarstwowego i grubowarstwowego na drogach powiatowych dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy
- Zakup oleju napędowego rozliczanego za pomocą kart bezgotówkowego tankowania dla pojazdów służbowych Powiatowego Zespołu Szpitali.
- "Modernizacja instalacji zimnej wody i kanalizacji: Zadanie 3 -Szkoła Podstawowa nr 3 ul. Jana Kochanowskiego 8, 56-400 Oleśnica"
- REMONT NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ UL. ENERGETYCZNEJ W OLEŚNICY PRZY ZASTOSOWANIU MIESZANKI MINERALNO-EMULSYJNEJ NA ZIMNO TYPU SLURRY SEAL
więcej: przetargi w Oleśnicy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.