Ogłoszenie z dnia 2021-11-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Wykonywanie sprzątania podestów, wejść do klatek schodowych,korytarzy piwnicznych, chodników, dojść do wiat i wiaty przy budynkach stanowiącym zasób Gminy Miasto Kołobrzeg.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOŁOBRZESKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920104
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Artyleryjska 3
1.5.2.) Miejscowość: Kołobrzeg
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 94 35 474 71
1.5.8.) Numer faksu: 94 35 425 74
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@ktbs.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ktbs.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wykonywanie sprzątania podestów, wejść do klatek schodowych,korytarzy piwnicznych, chodników, dojść do wiat i wiaty przy budynkach stanowiącym zasób Gminy Miasto Kołobrzeg.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-193d8da0-41f5-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00263895
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Postępowanie prowadzone było na podstawie art. 275 ust.1 zostało unieważnione na podstawie art. 255 ust.1 - nie wpłynęła żadna oferta. Tym samym spełniono przesłanki art. 305 ust.2
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DOZ/09/2021/SPRZĄTANIE WIATY GMK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 110471,79 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Sprzątanie podestów, wejść do klatek schodowych,korytarzy piwnicznych, chodników, dojść do wiat i wiaty śmietnikowe przy budynkach należących do Gminy Miasto Kołobrzeg:
a) utrzymywanie czystości na chodnikach, dojściach do budynków i do altanek śmietnikowych oraz na pozostałych ciągach pieszych poprzez ich zamiatanie, usuwanie chwastów, czyszczenie kratek odpływowych , wpustów do kanalizacji deszczowej
b) sprzątanie wiat śmietnikowych,
c) sprzątanie podestów, wejść do klatek schodowych,schodów, korytarzy piwnicznych,
d) w okresie zimowym – uprzątanie śniegu i lodu z przed wejść do klatek schodowych,podestów, ciągów pieszych, dojść do altanek śmietnikowych, posypywanie ciągów pieszych i wjazdów piaskiem i solą,
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165750,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 165750,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146504,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PARKAUTO24 Tomasz Chlodek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 954-175-41-46
7.3.3) Ulica: Szarych Szeregów 5C/7
7.3.4) Miejscowość: Kołobrzeg
7.3.5) Kod pocztowy: 78-100
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146504,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-10-01 do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z KOŁOBRZEGU
- Remont głównego zasilania wody w Sanatorium Uzdrowiskowym PERŁA BAŁTYKU w Kołobrzegu
- Dostawa tlenu medycznego w butlach aluminiowych LIV 2L, 5L, 8L, 10L z dzierżawą butli dla potrzeb Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu, ul. Łopuskiego 31-33
- Dostawa i montaż urządzeń zabiegowych do baz zabiegowych w "Uzdrowisko Kołobrzeg" S.A. w Kołobrzegu - postępowanie powtórzone
- Dostawy materiałów przeznaczonych do wykonywania zabiegów rehabilitacyjnych
- Utworzenie i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) dla mieszkańców Gminy Kołobrzeg
- Zakup paliw płynnych - benzyny bezołowiowej oraz oleju napędowego do środków transportowych i sprzętu Zamawiającego
więcej: przetargi w Kołobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi kompleksowego sprzątania Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Krzeptowie
- Świadczenie usług sprzątania otoczenia oraz wybranych pomieszczeń części oddziałów Narodowego Muzeum Morskiego w Gdańsku
- Bieżące, kompleksowe sprzątanie i utrzymanie czystości pomieszczeń w budynkach biurowych na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków przy ul. Srebrnej 172/188 w Częstochowie w latach 2025 i 2026
- Świadczenie usług sprzątania w budynkach Urzędu Miasta Zduńska Wola w 2025 r.
- Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Bitwy Warszawskiej 1920r. w Stanisławowie Pierwszym
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych prokuratur okręgu konińskiego wraz z myciem okien, w okresie 12 miesięcy tj. od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.