Ogłoszenie z dnia 2023-06-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00208683/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Malowanie wnętrza budynku w Inspektoracie ZUS we Wrześni.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych
1.3.) Oddział zamawiającego: II Oddział w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000017756
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Starołęcka 31
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-361
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: +48618745400
1.5.8.) Numer faksu: +48618772850
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zap_poznan2@zus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/zus1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ubezpieczenia społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Malowanie wnętrza budynku w Inspektoracie ZUS we Wrześni.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7cabfb80-c19f-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00263918
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00402550/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Malowanie wnętrza budynku w Inspektoracie ZUS we Wrześni.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00208683
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 540000.271.1.2023-ZAP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 392494,42 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są prace remontowe związane z wykonaniem robót malarskich wnętrza budynku wraz z wymianą skrzydeł drzwiowych oraz wykuciem dwóch otworów drzwiowych w Inspektoracie ZUS we Wrześni, ul. Wrocławska 42.
2. Ogólna charakterystyka robót.
Prace obejmują:
1) roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, demontażowe:
zabezpieczenie podłóg folią - wykładziny dywanowe, wykładziny PCV, płytki gres, itp.,
zabezpieczenie okien i parapetów folią,
zabezpieczenie folią mebli lub wystawienie do pomieszczeń sąsiednich mebli znajdujących się w pomieszczeniu remontowanym wraz z ponownym wstawieniem,
zabezpieczenie szaf w serwerowni,
zabezpieczenie regałów składnic akt osłoną z folii - 10 pomieszczeń,
usunięcie, wykucie otworów w ścianach z cegieł dla otworów drzwiowych - dla 2 otworów drzwiowych i 1 nadproża,
demontaż skrzydeł drzwiowych,
rozebranie wykładziny ściennej z płytek - przy umywalce (pom. 17),
przenoszenie i znoszenie gruzu budowlanego oraz wywiezienie gruzu, drzwi z demontażu i innych materiałów z rozbieranych konstrukcji ceglanych wraz z utylizacją,
oklejanie taśmą malarską stolarki drzwiowej oraz lamp,
2) roboty budowlane w zakresie ścian:
likwidacja parapetów wewnętrznych i okna podawczego (1,5x1,5m) w pom. nr 1 wraz z utylizacją,
otwory w ścianach murowanych - ułożenie nadproży prefabrykowanych, wyprawy tynkarskie wykonywane na ścianach sposobem ręcznym jednowarstwowe gipsowe, ścianki działowe z płyt gipsowo-kartonowych na rusztach metalowych pojedynczych z pokryciem obustronnym dwuwarstwowo, wewnętrzne gładzie gipsowe dwuwarstwowe na ścianach z płyt gipsowych,
zeskrobanie i zmycie starej farby w pomieszczeniach o powierzchni podłogi ponad 5 m2,
przyklejenie jednej warstwy siatki na ścianach,
likwidacja nierówności na ścianach oraz pęknięć tynków - założono 650 m2, wewnętrzne gładzie gipsowe, dwuwarstwowe na ścianach - założono 650 m2,
gruntowanie podłoży preparatami gruntującymi,
dwukrotne malowanie farbami lateksowymi,
3) roboty budowlane w zakresie lamperii (klatka schodowa., korytarz):
usunięcie starej farby olejnej - ługowanie farby z tynków ścian,
ręczne przeszlifowanie podłoża lamperii (zmatowienie lamperii),
gruntowanie podłoży preparatami gruntującymi,
wewnętrzne gładzie gipsowe dwuwarstwowe na ścianach z elementów prefabrykowanych i betonowych wylewanych,
dwukrotne lakierowanie ścian - lamperii z użyciem lakieru bezbarwnego wodnego - klatka schodowa i korytarze,
4) roboty budowlane w zakresie sufitów:
wewnętrzne gładzie gipsowe dwuwarstwowe - założono 95 m2,
gruntowanie podłoży preparatami gruntującymi,
dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych sufitów,
wymiana płyt z włókien mineralnych 60x60cm w sufitach podwieszanych o konstrukcji metalowej (przyjęto 10% płyt),
5) roboty budowlane w zakresie stolarki drzwiowej:
ługowanie farby olejnej - ościeżnice,
dwukrotne malowanie farbą olejną uprzednio malowanych ościeżnic stalowych dla drzwi wewnątrzlokalowych, uszczelnienie styków ościeżnic ze ścianami,
montaż nowych skrzydeł drzwiowych:
• skrzydła płytowe wewnętrzne pełne fabrycznie, wykończone,
• założenie na nowym miejscu klamek z szyldami, zamków wpuszczanych zwykłych, wkładek,
• założenie zawiasów drzwiowych wbijanych,
• zmniejszenie - dopasowanie do istniejących otworów - skrzydeł drzwiowych od strony górnej lub dolnej,
- inne roboty:
• montaż odbojnic ściennych z pcv min. 20cm wraz z zagruntowaniem powierzchni przed montażem, kolor odbojnic RAL 9006,
• przyklejeniem narożników ochronnych na narożach ścian (dł. 1,5m),
• wypełnienie szczelin masą akrylową - połączenia okna z ościeżem,
• demontaż kratek wentylacyjnych wraz z utylizacją,
• obsadzenie kratek wentylacyjnych w ścianach wraz z wyprawieniem miejsca montażu,
• usunięcie starej farby olejnej - zmycie lub zeskrobanie farby z rur c.o,
• przygotowanie pod malowanie,
• dwukrotne malowanie farbą olejną rur c.o.,
• przygotowanie do malowania prostych balustrad i krat farbą olejną - oczyszczenie
z brudu, zaprawy i rdzy,
• dwukrotne malowanie farbą olejną krat i balustrad z prętów prostych,
• demontaż i ponowny montaż tabliczek z numeracją, tablic,
• odklejanie instrukcji, naklejek itp.,
• miejscowe uzupełnienie fugowania na cokolikach - korytarz,
• montaż i demontaż podtynkowych gniazd wtyczkowych,
• montaż i demontaż wyłącznika lub przycisku 1-bieg. podtynkowego w puszce.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 10 do SWZ (OPZ, Przedmiar, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45442100-8 - Roboty malarskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 423000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 467400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 423000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HFM Group M. Halec Spółka jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792283602
7.3.3) Ulica: Leszczyńska 50
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-113
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"HFM GROUP" - M. HALEC SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"HFM GROUP" - M. HALEC SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 423000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiująco-drukujących.
- Usługa ochrony osób i mienia oraz imprez targowych i wystawienniczych Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
- "Wynajem telebimów na czas imprez organizowanych przez Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji"
- Wykonywanie usług serwisowych oraz napraw centrali telefonicznej w Izbie Administracji Skarbowej w Poznaniu
- Dostawa wody mineralnej dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu oraz podległych jednostek skarbowych.
- Założenie szczegółowej osnowy geodezyjnej poziomej w podziale na dwie części.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Remont pomieszczenia w budynku przy ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 53 w Kielcach
- Wykończenie i modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Ostrorogu
- Remont 40 pokoi biurowych w Oddziale ZUS we Wrocławiu przy ul. Pretficza.
- Modernizacja pomostów na nabrzeżu j. Ryńskiego w Rynie
- Prace remontowo-budowlane w ramach projektu pn. "Budowa Samorządowego Żłobka w Czerminie w ramach programu MALUCH+ 2022-2029 w miejscowości Czermin, 39-304 Czermin 454" - II postępowanie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.