eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nag³owice"Sukcesywne dostawy materia³ów opa³owych dla budynków u¿yteczno¶ci publicznej na terenie Gminy Nag³owice na 2022r"



Og³oszenie z dnia 2021-11-10


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„Sukcesywne dostawy materia³ów opa³owych dla budynków u¿yteczno¶ci publicznej na terenie Gminy Nag³owice na 2022r"

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Nag³owice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010398

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Miko³aja Reja 9

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Nag³owice

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-362

1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jêdrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@naglowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.naglowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Sukcesywne dostawy materia³ów opa³owych dla budynków u¿yteczno¶ci publicznej na terenie Gminy Nag³owice na 2022r"

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e860370a-4163-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00263943

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-11-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00009853/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.2 ,,Sukcesywne dostawy materia³ów opa³owych dla budynków u¿yteczno¶ci publicznej na terenie Gminy Nag³owice na 2022r"

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://naglowice.ezamawiaj±cy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://naglowice.ezamawiaj±cy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 2.W niniejszym postêpowaniu ofertê oraz o¶wiadczenia i dokumenty, o których mowa w rozdz. V niniejszej SWZ, sk³ada siê - pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby b±d¼ osób umocowanych do reprezentacji wykonawcy) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby b±d¼ osób umocowanych do reprezentacji wykonawcy - za po¶rednictwem Platformy znajduj±cej siê pod adresem: https://naglowice.ezamawiajacy.pl
3. Podmiotowe ¶rodki dowodowe oraz inne ewentualne dokumenty i o¶wiadczenia o których mowa w SWZ w szczególno¶ci w rozdz. V sk³ada siê - w formie elektronicznej (opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby b±d¼ osób umocowanych do reprezentacji wykonawcy) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby b±d¼ osób umocowanych do reprezentacji wykonawcy – za po¶rednictwem Platformy znajduj±cej siê pod adresem: https://naglowice.ezamawiajacy.pl w zak³adce „Korespondencja” lub na adres e-mail: gmina@naglowice.pl
4. Podmiotowe ¶rodki dowodowe oraz inne ewentualne dokumenty i o¶wiadczenia o których mowa w SWZ w szczególno¶ci w rozdz. V które wp³yn± do Zamawiaj±cego, uwa¿a siê za dokumenty z³o¿one w terminie, je¶li ich czytelna tre¶æ dotrze do Zamawiaj±cego przed up³ywem tego terminu. Za datê wp³ywu dokumentów przekazywanym na adresy e-mail Zamawiaj±cego przyjmuje siê datê dostarczenia wiadomo¶ci na adresy e-mail Zamawiaj±cego. W przypadku skorzystania z Platformy za datê wp³ywu dokumentów przyjmuje siê datê ich z³o¿enia/wys³ania na Platformie.
5. Ogólne zasady korzystania z Platformy
1) zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy na Platformie https://naglowice.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl
2) Wykonawca po wybraniu opcji „przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”.
4) Po za³o¿eniu konta Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia Oferty w postêpowaniu. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej. Za datê przekazania za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wys³ania za po¶rednictwem zak³adki „Korespondencja”.
6. Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego o wyja¶nienie tre¶ci SWZ. Wniosek nale¿y przes³aæ za po¶rednictwem Platformy Zakupowej Przez opcjê „zadaj pytanie lub przy u¿yciu zak³adki „Korespondencja”: w celu zadania pytania Zamawiaj±cemu, Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE. Powoduje to otwarcie okna, w którym nale¿y uzupe³niæ dane Wykonawcy, temat i tre¶æ/przedmiot pytania, po wype³nieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikuj±cym z obrazka Wykonawca klika klawisz POTWIERD¬, wykonawca uzyskuje potwierdzenie wys³ania pytania poprzez komunikat systemowy "pytanie wys³ane". Zamawiaj±cy udzieli wyja¶nieñ niezw³ocznie, jednak nie pó¼niej ni¿ na 2 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert, pod warunkiem, ¿e wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SWZ wp³yn±³ do Zamawiaj±cego nie pó¼niej ni¿ na 4 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Je¿eli wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SWZ wp³ynie po up³ywie terminu, o którym mowa powy¿ej, Zamawiaj±cy nie ma obowi±zku udzielania wyja¶nieñ.
9. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako:
1) dokumenty w formacie „pdf" zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES,
2) dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf", wtedy bêdzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W zwi±zku z tym Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): a). Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Nag³owice ul. Miko³aja Reja 9,28-362 Nag³owice reprezentowana przez Wójta Gminy , tel. 041 38 145-67 fax. 041 145-67 , email: gmina@naglowice.pl
b) Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Nag³owice, ul. Miko³aja Reja 9, 28-362 Nag³owicejest Pan Sylwester Cie¶la ul. Ko¶ciuszki 11/110, 25-310 Kielce, który jest dostêpny pod adresem e-mail: mail: iod@czi24.pl
c). Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn:
„Sukcesywne dostawy materia³ów opa³owych dla budynków u¿yteczno¶ci publicznej
na terenie Gminy Nag³owice na 2022r"
d). odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z pó¼n. zm.);
e). Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata – przez okres wymagany przepisami prawa.;
f). obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy pzp, zwi±zanym
z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy pzp;
g). w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h). posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
(Uwaga: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników)
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
(Uwaga: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego)
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
i). nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od Wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z w³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.15.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• Czê¶æ 1- Sukcesywne dostawy oleju opa³owego typu lekkiego dla potrzeb Zespo³u Placówek O¶wiatowych w Nag³owicach ul. Miko³aja Reja nr 40 w ilo¶ci do 70 000 litrów.
3. Dostarczony opa³ musi odpowiadaæ nastêpuj±cym parametrom jako¶ciowym:
3.1 Olej opa³owy:
- jednorazowa wielko¶æ dostawy do 10 000 litrów,
- roz³adunek paliwa bêdzie odbywaæ siê z autocysterny przy zastosowaniu pompy,
- dostarczona ilo¶æ paliwa fakturowana bêdzie w temperaturze rzeczywistej w litrach oraz dopuszcza siê mierzenie ilo¶ci sprzedawanego oleju opa³owego w temperaturze referencyjnej 15°C i na tej podstawie wystawianie faktur
- dostawa oleju opa³owego odbywaæ siê bêdzie ¶rodkami transportu Wykonawcy i na jego koszt,
- koszty transportu i ubezpieczania transportu do Zamawiaj±cego ponosi Wykonawca
- olej opa³owy musi spe³niaæ wszelkie wymagania w/g PN-C 96024/2011 oraz wymagania
w/g Rozporz±dzenia Ministra Finansów z 11 wrze¶nia 2019r w sprawie znakowania
i barwienia wyrobów energetycznych / Dz. U.2019 poz. 1822/.
Zakup oleju opa³owego lekkiego dokonywany bêdzie po cenie obowi±zuj±cej w dniu tankowania zgodnie ze stron± internetow± producenta powiêkszony o sta³± mar¿ê lub pomniejszony o sta³y upust,
Wykonawca do ka¿dej dostawy oleju opa³owego lekkiego ma obowi±zek dostarczyæ wydruk
ze strony internetowej producenta potwierdzaj±cy cenê w dniu sprzeda¿y oraz kopiê ¶wiadectwa jako¶ci dostarczonego materia³u grzewczego.
Wykonawca gwarantuje, ¿e sprzedawane materia³y opa³owe spe³nia³y bêd± wymogi jako¶ciowe okre¶lone w Rozporz±dzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 pa¼dziernika 2015r
w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla paliw ciek³ych (Dz. U. z 2015r poz. 1680), Rozporz±dzeniu Ministra Klimatu z dnia 22 kwietnia 2020r zmieniaj±ce rozporz±dzenie
w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla paliw ciek³ych (Dz.U. 2020 poz. 727) i wymogi okre¶lone w normach PN-EN590:2009
5. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilo¶ci zamawianego opa³u w stosunku do warto¶ci szacunkowych, dostosowuj±c je do rzeczywistych potrzeb Zamawiaj±cego. Oznacza to, ¿e podana ilo¶æ nie stanowi ostatecznego wymiaru zamówienia, w wyniku czego nie bêdzie podstaw± do zg³aszania roszczeñ z tytu³u niezrealizowanych dostaw. /dotyczy wszystkich czê¶ci/
Dostawa materia³u opa³owego do Zamawiaj±cego odbywaæ siê bêdzie ¶rodkami transportu Wykonawcy i na jego koszt. Koszty transportu i ubezpieczania transportu do Zamawiaj±cego ponosi Wykonawca /dotyczy wszystkich zadañ/
6. O terminach dostawy Zamawiaj±cy bêdzie zawiadamia³ Wykonawcê z dwudniowym
wyprzedzeniem telefonicznie, mailem lub za pomoc± faksu.
Wykonawca zobowi±zany jest uprzedziæ telefonicznie przedstawiciela Zamawiaj±cego
o dacie i godzinie dostawy danej partii towaru. Zamawiaj±cy bêdzie sk³ada³ zamówienia na dostawê w dni robocze z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem. Dostawy towaru odbywa³y bêd± siê w dni robocze w godz. 7.30-15.30 /dotyczy wszystkich czê¶ci/

7. Odbiór towaru odbywaæ siê bêdzie na podstawie dowodu WZ, bezgotówkowo zawieraj±c± w szczególno¶ci dane dotycz±ce : datê dostawy, nazwê materia³u opa³owego oraz ilo¶æ
w jednostkach miary, która musi byæ potwierdzona przez osobê wyznaczon± Zamawiaj±cego do odbioru danego materia³u opa³owego /dotyczy wszystkich czê¶ci/.

8. Je¿eli do dnia zakoñczenia realizacji dostaw w oparciu o umowê zwi±zan± z niniejszym postêpowaniem, Zamawiaj±cy nie dokona zamówienia w ilo¶ci wskazanej jako deklarowane potrzeby w formularzu, to umowa wygasa, a Dostawcy nie przys³uguj± roszczenia o wykonanie umowy w pozosta³ym zakresie i roszczenia o zap³atê za niezrealizowan± czê¶æ.

9. Zamawiaj±cy informuje, i¿ na ka¿de zadanie zostanie zawarta oddzielna umowa.

10. Je¿eli Wykonawca stwierdzi, ¿e u¿yte w SWZ i w za³±cznikach do SWZ normy krajowe lub normy europejskie lub normy miêdzynarodowe mog± wskazywaæ na producentów produktów lub ¼ród³a ich pochodzenia to Zamawiaj±cy dopuszcza w tym zakresie rozwi±zania równowa¿ne.
Oznacza to, ¿e parametry techniczne tak wskazanych produktów, okre¶laj± wymagane przez Zamawiaj±cego minimalne oczekiwania co do jako¶ci produktów, które maj± byæ u¿yte do wykonania przedmiotu umowy. Ponadto, w ka¿dym przypadku stwierdzenie, ¿e opis czy te¿ cecha opisanego produktu, która mo¿e wskazywaæ na ¼ród³o pochodzenia lub producenta to Wykonawca równie¿ jest uprawniony do stosowania produktów równowa¿nych, przez które rozumie siê takie, które posiadaj± parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i/lub w za³±cznikach do SWZ. Dopuszcza siê równie¿ wykazanie tej równowa¿no¶ci normami równowa¿nymi w stosunku do tych wskazanych w OPZ. Na Wykonawcy spoczywa ciê¿ar wskazania „równowa¿no¶ci”. Przy doborze materia³ów równowa¿nych Wykonawca zobowi±zany jest zapewniæ równie¿ osi±gniêcie wska¼ników okre¶lonych w OPZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryteriami okre¶lonymi poni¿ej.
2. Ocenie bêd± podlegaæ wy³±cznie oferty nie podlegaj±ce odrzuceniu.
3. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta z najwy¿sz± ilo¶ci± punktów okre¶lonych w kryteriach.
4. W sytuacji, gdy Zamawiaj±cy nie bêdzie móg³ dokonaæ wyboru najkorzystniejszej oferty ze wzglêdu na to, ¿e zosta³y z³o¿one oferty o takiej samej ilo¶ci przyznanych punktów, wezwie Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê. Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± zaoferowaæ cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w uprzednio z³o¿onych przez nich ofertach.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych przez nich ofert lub innych sk³adanych dokumentów lub o¶wiadczeñ. Wykonawcy s± zobowi±zani do przedstawienia wyja¶nieñ w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego.
6. Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejsz± ofert± w terminie zwi±zania ofert± okre¶lonym w SWZ.
7. Je¿eli termin zwi±zania ofert± up³ynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê , którego oferta otrzyma³a najwy¿sz± ocenê, do wyra¿enia, w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
8. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 7, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiaj±cy zwraca si± o wyra¿enie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, chyba, ¿e zachodz± przes³anki do uniewa¿nienia postêpowania.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin p³atno¶ci faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• Czê¶æ 2- Sukcesywne dostawy opa³u sta³ego wraz z roz³adunkiem dla obiektów
zarz±dzanych przez Gminê Nag³owice oraz jednostek organizacyjnych gminy.
2. Punkty odbioru opa³u wymieniono poni¿ej:

1) Budynek Urzêdu Gminy ul. Miko³aja Reja 9, Nag³owice
2) Budynek Gminny ul. ¦w. Floriana 3, 28- 362 Nag³owice
5) ¦wietlica ¶rodowiskowa w Desznie
6) Budynek mieszkañ socjalnych wraz z przedszkolem w Trzciñcu 59, 59a
7) Zespó³ Placówek O¶wiatowych Warzyn Pierwszy 95

3. Dostarczony opa³ musi odpowiadaæ nastêpuj±cym parametrom jako¶ciowym:
3.2 Wêgiel:
a) Wêgiel kamienny EKOGROSZEK - warto¶æ opa³owa min. 29000kJ/kg, zawarto¶æ siarki do 0,6%, zawarto¶æ popio³u do 5%, dopuszczalna wilgotno¶æ do 8%, granulacja 8-25 mm.
b) Wêgiel kamienny kostka, warto¶æ opa³owa min. 29000 kj/kg, zawarto¶æ siarki maks do 0.6 %, zawarto¶æ popio³u maks do 6 %, uziarnienie min. 60mm

Wraz z ka¿d± dostaw± wêgla, ekogroszkuu Wykonawca dostarczy certyfikaty, atesty potwierdzaj±ce jako¶æ dostarczonego opa³u. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ wa¿enia dostarczanej partii materia³u opa³owego.
4. Planowana ³±czna ilo¶æ opa³u:
a) Wêgiel kamienny EKOGROSZEK - do 55 ton
b) Wêgiel Kamienny kostka - do 32 ton

5. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilo¶ci zamawianego opa³u w stosunku do warto¶ci szacunkowych, dostosowuj±c je do rzeczywistych potrzeb Zamawiaj±cego. Oznacza to, ¿e podana ilo¶æ nie stanowi ostatecznego wymiaru zamówienia, w wyniku czego nie bêdzie podstaw± do zg³aszania roszczeñ z tytu³u niezrealizowanych dostaw. /dotyczy wszystkich czê¶ci/
Dostawa materia³u opa³owego do Zamawiaj±cego odbywaæ siê bêdzie ¶rodkami transportu Wykonawcy i na jego koszt. Koszty transportu i ubezpieczania transportu do Zamawiaj±cego ponosi Wykonawca /dotyczy wszystkich zadañ/
6. O terminach dostawy Zamawiaj±cy bêdzie zawiadamia³ Wykonawcê z dwudniowym
wyprzedzeniem telefonicznie, mailem lub za pomoc± faksu.
Wykonawca zobowi±zany jest uprzedziæ telefonicznie przedstawiciela Zamawiaj±cego
o dacie i godzinie dostawy danej partii towaru. Zamawiaj±cy bêdzie sk³ada³ zamówienia na dostawê w dni robocze z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem. Dostawy towaru odbywa³y bêd± siê w dni robocze w godz. 7.30-15.30 /dotyczy wszystkich czê¶ci/

7. Odbiór towaru odbywaæ siê bêdzie na podstawie dowodu WZ, bezgotówkowo zawieraj±c± w szczególno¶ci dane dotycz±ce : datê dostawy, nazwê materia³u opa³owego oraz ilo¶æ
w jednostkach miary, która musi byæ potwierdzona przez osobê wyznaczon± Zamawiaj±cego do odbioru danego materia³u opa³owego /dotyczy wszystkich czê¶ci/.

8. Je¿eli do dnia zakoñczenia realizacji dostaw w oparciu o umowê zwi±zan± z niniejszym postêpowaniem, Zamawiaj±cy nie dokona zamówienia w ilo¶ci wskazanej jako deklarowane potrzeby w formularzu, to umowa wygasa, a Dostawcy nie przys³uguj± roszczenia o wykonanie umowy w pozosta³ym zakresie i roszczenia o zap³atê za niezrealizowan± czê¶æ.

9. Zamawiaj±cy informuje, i¿ na ka¿de zadanie zostanie zawarta oddzielna umowa.

10. Je¿eli Wykonawca stwierdzi, ¿e u¿yte w SWZ i w za³±cznikach do SWZ normy krajowe lub normy europejskie lub normy miêdzynarodowe mog± wskazywaæ na producentów produktów lub ¼ród³a ich pochodzenia to Zamawiaj±cy dopuszcza w tym zakresie rozwi±zania równowa¿ne.
Oznacza to, ¿e parametry techniczne tak wskazanych produktów, okre¶laj± wymagane przez Zamawiaj±cego minimalne oczekiwania co do jako¶ci produktów, które maj± byæ u¿yte do wykonania przedmiotu umowy. Ponadto, w ka¿dym przypadku stwierdzenie, ¿e opis czy te¿ cecha opisanego produktu, która mo¿e wskazywaæ na ¼ród³o pochodzenia lub producenta to Wykonawca równie¿ jest uprawniony do stosowania produktów równowa¿nych, przez które rozumie siê takie, które posiadaj± parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i/lub w za³±cznikach do SWZ. Dopuszcza siê równie¿ wykazanie tej równowa¿no¶ci normami równowa¿nymi w stosunku do tych wskazanych w OPZ. Na Wykonawcy spoczywa ciê¿ar wskazania „równowa¿no¶ci”. Przy doborze materia³ów równowa¿nych Wykonawca zobowi±zany jest zapewniæ równie¿ osi±gniêcie wska¼ników okre¶lonych w OPZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09111000-0 - Wêgiel i paliwa na bazie wêgla

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-06-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryteriami okre¶lonymi poni¿ej.
2. Ocenie bêd± podlegaæ wy³±cznie oferty nie podlegaj±ce odrzuceniu.
3. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta z najwy¿sz± ilo¶ci± punktów okre¶lonych w kryteriach.
4. W sytuacji, gdy Zamawiaj±cy nie bêdzie móg³ dokonaæ wyboru najkorzystniejszej oferty ze wzglêdu na to, ¿e zosta³y z³o¿one oferty o takiej samej ilo¶ci przyznanych punktów, wezwie Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê. Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± zaoferowaæ cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w uprzednio z³o¿onych przez nich ofertach.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych przez nich ofert lub innych sk³adanych dokumentów lub o¶wiadczeñ. Wykonawcy s± zobowi±zani do przedstawienia wyja¶nieñ w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego.
6. Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejsz± ofert± w terminie zwi±zania ofert± okre¶lonym w SWZ.
7. Je¿eli termin zwi±zania ofert± up³ynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê , którego oferta otrzyma³a najwy¿sz± ocenê, do wyra¿enia, w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
8. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 7, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiaj±cy zwraca si± o wyra¿enie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, chyba, ¿e zachodz± przes³anki do uniewa¿nienia postêpowania.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin p³atno¶ci faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• Czê¶æ 3- Sukcesywne dostawy pelletu wraz z roz³adunkiem dla obiektów
zarz±dzanych przez Gminê Nag³owice
3. Dostarczony opa³ musi odpowiadaæ nastêpuj±cym parametrom jako¶ciowym:3.3 Pellet:
¶rednica 6±1 mm, d³ugo¶æ 3,15 - 40 mm, kaloryczno¶æ ≥ 16,5 MJ/kg, gêsto¶æ > 600 kg/m3, wilgotno¶æ ≤ 10%, odporno¶æ mechaniczna ≥ 97,5%, zawarto¶æ popio³u ≤ 0,7%, temp. topnienia popio³u ≥ 1200oC. Zamówiony pellet powinien spe³niaæ wymagania normy DIN PLUS, lub DIN PLUS EN A1 lub równowa¿nej (pellet drzewny u¿ywany dla kot³ów, pieców, palników i kominków).
Pellet musi byæ dostarczany do Zamawiaj±cego w workach o wadze 15kg lub 25 kg, ponadto worki musz± posiadaæ oznakowanie co do klasy pelletu. Zamawiaj±cy w przypadku podejrzenia niew³a¶ciwej jako¶ci pelletu zastrzega sobie prawo oddania próbki pelletu do laboratorium celem sprawdzenia jego zgodno¶ci co do wymaganej jako¶ci na koszt Wykonawcy. Je¿eli pellet nie bêdzie spe³nia³ wymagañ opisanych powy¿ej Zamawiaj±cy bêdzie mia³ prawo odst±pienia od umowy z winy Wykonawcy. Ponadto je¿eli piec ulegnie uszkodzeniu w zwi±zku z niew³a¶ciw± jako¶ci± pelletu kosztami naprawy zostanie obci±¿ony Wykonawca.
Wraz z ka¿d± dostaw± pelletu Wykonawca dostarczy wymagane dokumenty, certyfikaty, atesty na dostarczony pellet, w szczególno¶ci:
1) raport z badañ laboratorium paliw i wêgli aktywnych,
2) Certyfikat DIN PLUS, lub DIN PLUS EN A1, lub równowa¿ny,
3) dokument potwierdzaj±cy wagê dostarczonego pelletu.

Zamawiaj±cy informuje, ¿e minimalna jednorazowa wielko¶æ dostawy bêdzie wynosiæ 3 tony, natomiast maksymalna 8 ton. Roz³adunek zamawianych partii pelletu bêdzie obejmowa³ zdjêcie pelletu na podjazd we wskazanych punktach odbioru opa³u przez Wykonawcê, natomiast Zamawiaj±cy w swoim zakresie wniesie pellet do kot³owni.

4. Planowana ³±czna ilo¶æ opa³u:
c) Pellet- do 45 ton

5. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilo¶ci zamawianego opa³u w stosunku do warto¶ci szacunkowych, dostosowuj±c je do rzeczywistych potrzeb Zamawiaj±cego. Oznacza to, ¿e podana ilo¶æ nie stanowi ostatecznego wymiaru zamówienia, w wyniku czego nie bêdzie podstaw± do zg³aszania roszczeñ z tytu³u niezrealizowanych dostaw. /dotyczy wszystkich czê¶ci/
Dostawa materia³u opa³owego do Zamawiaj±cego odbywaæ siê bêdzie ¶rodkami transportu Wykonawcy i na jego koszt. Koszty transportu i ubezpieczania transportu do Zamawiaj±cego ponosi Wykonawca /dotyczy wszystkich zadañ/
6. O terminach dostawy Zamawiaj±cy bêdzie zawiadamia³ Wykonawcê z dwudniowym
wyprzedzeniem telefonicznie, mailem lub za pomoc± faksu.
Wykonawca zobowi±zany jest uprzedziæ telefonicznie przedstawiciela Zamawiaj±cego
o dacie i godzinie dostawy danej partii towaru. Zamawiaj±cy bêdzie sk³ada³ zamówienia na dostawê w dni robocze z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem. Dostawy towaru odbywa³y bêd± siê w dni robocze w godz. 7.30-15.30 /dotyczy wszystkich czê¶ci/

7. Odbiór towaru odbywaæ siê bêdzie na podstawie dowodu WZ, bezgotówkowo zawieraj±c± w szczególno¶ci dane dotycz±ce : datê dostawy, nazwê materia³u opa³owego oraz ilo¶æ
w jednostkach miary, która musi byæ potwierdzona przez osobê wyznaczon± Zamawiaj±cego do odbioru danego materia³u opa³owego /dotyczy wszystkich czê¶ci/.

8. Je¿eli do dnia zakoñczenia realizacji dostaw w oparciu o umowê zwi±zan± z niniejszym postêpowaniem, Zamawiaj±cy nie dokona zamówienia w ilo¶ci wskazanej jako deklarowane potrzeby w formularzu, to umowa wygasa, a Dostawcy nie przys³uguj± roszczenia o wykonanie umowy w pozosta³ym zakresie i roszczenia o zap³atê za niezrealizowan± czê¶æ.

9. Zamawiaj±cy informuje, i¿ na ka¿de zadanie zostanie zawarta oddzielna umowa.

10. Je¿eli Wykonawca stwierdzi, ¿e u¿yte w SWZ i w za³±cznikach do SWZ normy krajowe lub normy europejskie lub normy miêdzynarodowe mog± wskazywaæ na producentów produktów lub ¼ród³a ich pochodzenia to Zamawiaj±cy dopuszcza w tym zakresie rozwi±zania równowa¿ne.
Oznacza to, ¿e parametry techniczne tak wskazanych produktów, okre¶laj± wymagane przez Zamawiaj±cego minimalne oczekiwania co do jako¶ci produktów, które maj± byæ u¿yte do wykonania przedmiotu umowy. Ponadto, w ka¿dym przypadku stwierdzenie, ¿e opis czy te¿ cecha opisanego produktu, która mo¿e wskazywaæ na ¼ród³o pochodzenia lub producenta to Wykonawca równie¿ jest uprawniony do stosowania produktów równowa¿nych, przez które rozumie siê takie, które posiadaj± parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i/lub w za³±cznikach do SWZ. Dopuszcza siê równie¿ wykazanie tej równowa¿no¶ci normami równowa¿nymi w stosunku do tych wskazanych w OPZ. Na Wykonawcy spoczywa ciê¿ar wskazania „równowa¿no¶ci”. Przy doborze materia³ów równowa¿nych Wykonawca zobowi±zany jest zapewniæ równie¿ osi±gniêcie wska¼ników okre¶lonych w OPZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryteriami okre¶lonymi poni¿ej.
2. Ocenie bêd± podlegaæ wy³±cznie oferty nie podlegaj±ce odrzuceniu.
3. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta z najwy¿sz± ilo¶ci± punktów okre¶lonych w kryteriach.
4. W sytuacji, gdy Zamawiaj±cy nie bêdzie móg³ dokonaæ wyboru najkorzystniejszej oferty ze wzglêdu na to, ¿e zosta³y z³o¿one oferty o takiej samej ilo¶ci przyznanych punktów, wezwie Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê. Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± zaoferowaæ cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w uprzednio z³o¿onych przez nich ofertach.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych przez nich ofert lub innych sk³adanych dokumentów lub o¶wiadczeñ. Wykonawcy s± zobowi±zani do przedstawienia wyja¶nieñ w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego.
6. Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejsz± ofert± w terminie zwi±zania ofert± okre¶lonym w SWZ.
7. Je¿eli termin zwi±zania ofert± up³ynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê , którego oferta otrzyma³a najwy¿sz± ocenê, do wyra¿enia, w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
8. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 7, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiaj±cy zwraca si± o wyra¿enie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, chyba, ¿e zachodz± przes³anki do uniewa¿nienia postêpowania.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin p³atno¶ci faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Dotyczy Czê¶æ 1- Sukcesywne dostawy oleju opa³owego typu lekkiego dla potrzeb Zespo³u Placówek O¶wiatowych w Nag³owicach ul. Miko³aja Reja nr 40 w ilo¶ci do 70 000 litrów.
Dla czê¶ci 2 i 3 Zamawiaj±cy odstêpuje od opisu sposobu dokonywania oceny spe³nienia warunków w tym zakresie.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Dotyczy Czê¶æ 1- Sukcesywne dostawy oleju opa³owego typu lekkiego dla potrzeb Zespo³u Placówek O¶wiatowych w Nag³owicach ul. Miko³aja Reja nr 40 w ilo¶ci do 70 000 litrów.
Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ, ¿e posiada zawart± umowê o ¶wiadczenie us³ug dystrybucji paliwami z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego lub promesê umowy o ¶wiadczenie us³ug dystrybucji paliwa
w przypadku Wykonawców nie bêd±cych w³a¶cicielami sieci dystrybucyjnej;
Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ, ¿e posiada aktualn± koncesjê wydan± przez Urz±d Regulacji Energetyki w zakresie dystrybucji paliwami objêt± niniejszym zamówieniem, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012r. poz. 1059 z pó¼n. zm.) w przypadku Wykonawców bêd±cych w³a¶cicielami OSD

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub wiêcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spó³ki cywilne) oferta musi spe³niaæ wymagania okre¶lone w art. 58 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, w tym:
1) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia lub pe³nomocnictwo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. W zwi±zku z powy¿szym niezbêdne jest przed³o¿enie w ofercie dokumentu zawieraj±cego pe³nomocnictwo
w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do wystêpowania w imieniu Wykonawców w sposób umo¿liwiaj±cy ich identyfikacjê.
2) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika jaki zakres rzeczowy zamówienia realizowaæ zamierzaj± poszczególni Wykonawcy.
3) W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia w rozdziale VI wymagane jest za³±czenie do oferty o¶wiadczenia i przed³o¿enia na wezwanie dokumentów dla ka¿dego konsorcjanta oddzielnie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana postanowieñ niniejszej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany.
1) Zmiany terminu przewidzianego na zakoñczenie dostawy w przypadku wstrzymania dostawy przez Zamawiaj±cego.
2) Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do zmiany tre¶ci umowy w skutek: wyst±pienia okoliczno¶ci, których nie uda³o siê przewidzieæ na etapie postêpowania o udzielenie zamówienia i na etapie podpisania umowy lub wyst±pienie, których nie zale¿y od woli stron umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo zmiany te s± korzystne dla Zamawiaj±cego; w przypadku zmian ustawowego podatku Vat

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-11-19 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://naglowice.ezamawiaj±cy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-19 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-12-18

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.