Ogłoszenie z dnia 2024-03-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00216699/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zmiana sposobu użytkowania części budynku szkoły na potrzeby utworzenia klubu dziecięcego BAJKOWY ŚWIAT MALUCHA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OPATÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398333
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 27
1.5.2.) Miejscowość: Opatów
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-152
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 34 3196093
1.5.8.) Numer faksu: 34 3196081
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@opatow.gmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.opatow.akcessnet.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.opatow.akcessnet.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zmiana sposobu użytkowania części budynku szkoły na potrzeby utworzenia klubu dziecięcego BAJKOWY ŚWIAT MALUCHA2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e344c1b-d0ad-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00263988
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00076116/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Zmiana sposobu użytkowania części budynku szkoły na potrzeby utworzenia klubu dziecięcego BAJKOWY ŚWIAT MALUCHA
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Programu Rozwoju Instytucji Opieki nad Dziećmi do lat 3 „MALUCH+” 2022-20292.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00216699
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPU 271.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 433532,37 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji jest: Zmiana sposobu użytkowania części budynku szkoły na potrzeby utworzenia klubu dziecięcego BAJKOWY ŚWIAT MALUCHA.
Zakres robót objętych zamówieniem:
- demontaże, wyburzenia;
- wykonanie nowych ścianek;
- zamurowania, przymurowania;
- wykonanie wzmocnień IPE;
- montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej;
- roboty wykończeniowe;
- instalacje sanitarne;
- instalacje elektryczne.
Szczegółowy zakres prac:
1. Demontaż starej stolarki okiennej i drzwiowej.
2. Wykucie „dylatacji” drewnianych posadzek w pomieszczeniach, skucie płytek oraz usunięcie posadzek w dotychczasowym wc na parterze.
3. Wykonanie nowych pomieszczeń w części kuchennej, zapleczu sanitarnym klubu malucha, na korytarzu, wydzielenie wózkowni i wc dla niepełnosprawnych.
4. Zamurowania i wykonanie wzmocnień w postaci IPE 270 oraz nadproży.
5. Roboty wykończeniowe w postaci wykonania posadzek, tynkowania, obudowy g/k wzmocnień, kładzenia płytek, malowanie.
6. Montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej. Wymienianą stolarkę okienną należy dostosować kształtem i podziałem do okna w pomieszczeniu 1.14. Zakres prac dla pomieszczeń: 1.15 i 1.16 polega tylko na wymianie okien wraz z obróbką.
7. Wykonanie robót instalacji sanitarnej wewnętrznej.
8. Wykonanie instalacji kanalizacji zewnętrznej: przyłącza do zaplecza kuchni, pomieszczeń WC oraz docinka ze studniami S1 do S4 włącznie.
9. Wykonanie instalacji sanitarnej.
10. Wykonanie chodnika szerokości 1,00 m do zaplecza kuchennego.
Szczegółowy zakres prac określa dokumentacja przetargowa: projekt, specyfikacje techniczna wykonania oraz przedmiar robót. Zakres robót obejmuje również wykonanie wszelkich innych robót, czynności i dokumentów niezbędnych do realizacji i odbioru inwestycji m.in.:
• przygotowanie zaplecza budowy;
• zapewnienie bezpieczeństwa dla osób i mienia;
• obsługę geodezyjną,
• wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej robót,
• pomiary oraz badania (w zakresie grubości warstw i zgodności wbudowanych materiałów),
• wykonanie innych robót, usług i opłat niezbędnych do prawidłowego zrealizowania i odbioru przedmiotu zamówienia,
• pokrycie wszelkich opłat i kar nałożonych przez właściwe podmioty, organy i instytucje za dokonane przez Wykonawcę: złamanie prawa, przekroczenie norm i przepisów w trakcie realizacji umowy oraz zawinione zaniedbania.
Dokładny opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załącznikach do SWZ, które zawierają: projekt budowlany, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót.
Dokładny opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załącznikach do SWZ, które zawierają: projekt budowlany, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 553500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 638370,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 553500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo Budowlano Instalatorski „BUDO-MAX” Spółka Jawna Piotr Marks, Justyna Marks
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5730025618
7.3.3) Ulica: Al. Wojska Polskiego 124
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-207
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 553500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI OPATÓW
- Remont drogi powiatowej nr 1569T (stary nr 0745T) Przybysławice - Chrapanów w m. Śmiłów w km 1+175 - 1+549 odc. dł. 0,374 km
- "Dowóz uczniów szkół ponadpodstawowych na warsztaty, zajęcia edukacyjne i inne oraz świadczenie usług cateringowych w związku z realizacją projektu "Dziś uczeń - jutro student"
- Świadczenie usług w zakresie wywozu i unieszkodliwiania odpadów medycznych
więcej: przetargi OPATÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- "Demontaż istniejącej platformy do przewozu osób niepełnosprawnych, dostawa i montaż nowej platformy do przewozu osób niepełnosprawnych wewnątrz budynku ODT Światowid."
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.