Og³oszenie z dnia 2023-06-16
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00312612/01 - Wynik z dnia 2023-07-18
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja budynku komunalnego w Rajsku Ma³ym
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Rozprza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648008
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Al. 900 - lecia 3
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Rozprza
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-340
1.5.4.) Województwo: ³ódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@rozprza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.rozprza.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja budynku komunalnego w Rajsku Ma³ym
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9db25026-0c36-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00264029
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-06-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest wspó³finansowane ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7809633.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie
ofert,wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc± odbywa siê w
jêzyku polskim przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/780963 Korzystanie z Platformy przez wykonawcê jest bezp³atne. Za datê wp³ywu
o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wczytania do Platformy:
1) za datê przekazania oferty przyjmuje siê datê jej przekazania w Platformie w drugim kroku sk³adania oferty poprzez klikniêcie
przycisku „Z³ó¿ ofertê” i wy¶wietlenie siê komunikatu, ¿e oferta zosta³a zaszyfrowana i z³o¿ona
2) za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za
po¶rednictwem Platformy poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”, po których pojawi siê komunikat, ¿e
wiadomo¶æ zosta³a wys³ana
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Niezbêdne wymagania sprzêtowo
aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna, inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet Explorer,
4) w³±czona obs³uga JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
6) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
2. Dokumenty elektroniczne (pliki) przekazywane do zamawiaj±cego nale¿y sporz±dziæ w formatach danych .pdf,: .doc, .xls, .jpg,
.zip., 7Z – dopuszczone odpowiednimi przepisami prawa, przy czym zamawiaj±cy rekomenduje stosowanie plików w formacie .pdf. z
uwagi na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu.
3. W¶ród formatów powszechnych a NIE wystêpuj±cych w rozporz±dzeniu wystêpuj±: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty
z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie.
4. Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz
na ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego, który wynosi max
5MB.
5. Ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu, zamawiaj±cy zaleca, w miarê
mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.
6. Pliki w innych formatach ni¿ PDF zaleca siê opatrzyæ zewnêtrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiêtaæ, aby plik z
podpisem przekazywaæ ³±cznie z dokumentem podpisywanym.
7. Zamawiaj±cy zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosowaæ podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie
ró¿nymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym mo¿e doprowadziæ do problemów w weryfikacji plików.
8. Zamawiaj±cy zaleca, aby wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestowa³ mo¿liwo¶æ prawid³owego wykorzystania
wybranej metody podpisania plików oferty.
9. Ofertê nale¿y przygotowaæ z nale¿yt± staranno¶ci± dla podmiotu ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia publicznego i
zachowaniem odpowiedniego odstêpu czasu do zakoñczenia przyjmowania ofert/wniosków. Sugerujemy z³o¿enie oferty na 24
godziny przed terminem sk³adania ofert/wniosków.
10. Podczas podpisywania plików zaleca siê stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1.
11. Je¶li wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcze¶niejsze podpisanie ka¿dego ze skompresowanych plików.
12. Zamawiaj±cy zaleca aby nie wprowadzaæ jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Mo¿e to skutkowaæ naruszeniem integralno¶ci plików co równowa¿ne bêdzie z konieczno¶ci± odrzucenia oferty w postêpowaniu
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1)administratorem Pani/Pana danych osobowych, jest Gmina Rozprza reprezentowana przez Burmistrza Rozprzy z siedzib± w Rozprzy przy Al. 900-lecia 3, 97-340 Rozprza; tel.: 44 615 80 68; faks: 44 615 80 04; email:
ug@rozprza.pl.
2)administrator wyznaczy³ Inspektora ochrony danych, z którym mo¿e Pani/Pan skontaktowaæ siê poprzez e-mail rodo@rozprza.pl
lub pisemnie na adres Administratora.
3)Pani/Pana dane bêd± przetwarzane w celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego
oraz jego rozstrzygniêcia, jak równie¿ zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a tak¿e
udokumentowania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji.
4)podstaw± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest niezbêdno¶æ wype³nienia przez Administratora obowi±zku prawnego, a
podstaw± prawn± jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zwi±zku z ustaw± z 11 wrze¶nia 2019 r Prawo zamówieñ publicznych (Pzp) (t.j. Dz.
U. z 2021 r. poz. 1129 z pó¼n. zm.).
5)odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp oraz Open Nexus Sp. z o.o. prowadz±cy Platformê Zakupow±
6)Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane na podstawie przepisów prawa, przez okres niezbêdny do realizacji celów
przetwarzania - zgodnie z art. 78 Pzp. Po spe³nieniu celu, Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres wynikaj±cy z
zasad okre¶lonych w Rozporz±dzeniu z dnia 18 stycznia 2011 roku w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych
wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych (Dz.U.2011.14.67).
7)obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp
zwi±zanym z udzia³em w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
8)w zwi±zku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przys³uguj± Pani/Panu, z wyj±tkami zastrze¿onymi przepisami prawa,
nastêpuj±ce uprawnienia:
•na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych jej dotycz±cych;
•na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e
skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie
zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowañ oraz
jego za³±czników;
•na podstawie art. 18 RODO prawo do ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie
ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia;
•prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w³a¶ciwego w sprawach ochrony danych osobowych, tj. Prezesa Urzêdu Ochrony
Danych Osobowych, na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez Administratora.
9)nie przys³uguje Pani/Panu w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych oraz nie
przys³uguje prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO.
10)nie przys³uguje Pani/Panu na podstawie art. 21 RODO prawo do sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿
podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c.
11)Pani/Pana dane nie bêd± przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie bêd± przetwarzane w celu profilowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.271.1.8.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku komunalnego w Rajsku Ma³ym.
Zamówienie jest wspó³finansowane ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) rozebranie posadzki cementowej w pomieszczeniach komunikacji i socjalnych,
2) zbicie lu¼nych tynków, punktowo (dotyczy wszystkich ¶cian),
3) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej podposadzkowej w sali g³ównej, w pomieszczeniach komunikacji i socjalnych,
4) wykonanie izolacji cieplnej podposadzkowej w sali g³ównej, w pomieszczeniach komunikacji i socjalnych,
5) wykonanie posadzki cementowej w sali g³ównej, w pomieszczeniach komunikacji i socjalnych,
6) po³o¿enie p³ytek pod³ogowych w sali g³ównej, w pomieszczeniach komunikacji i socjalnych,
7) usuniêcie starych farb ze ¶cian w sali g³ównej i w pomieszczeniach komunikacji,
8) uzupe³nienie tynków w pomieszczeniach socjalnych,
9) zatopienie siatki w kleju w sali g³ównej, w pomieszczeniach komunikacji i socjalnych,
10) gruntowanie ¶cian i sufitów w sali g³ównej, w pomieszczeniach komunikacji i socjalnych,
11) malowanie ¶cian i sufitów w sali g³ównej, w pomieszczeniach komunikacji i socjalnych,
12) monta¿ stolarki drzwiowej,
13) klejenie p³ytek na ¶cianach w pomieszczeniach socjalnych,
14) wykonanie cokolików,
15) monta¿ parapetów wewnêtrznych,
16) wykonanie sufitu podwieszanego w sali g³ównej wraz z deskowaniem, izolacj± paroszczeln± i ciepln±,
17) wykonanie instalacji wewnêtrznych sanitarnych w pomieszczeniach socjalnych,
18) wykonanie instalacji wewnêtrznych elektrycznych (dotyczy wszystkich pomieszczeñ),
19) roboty wykoñczeniowe.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45442100-8 - Roboty malarskie
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45431200-9 - K³adzenie glazury
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, spo¶ród ofert
zakwalifikowanych jako nieodrzucone, zawieraj±ca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach: cena, rêkojmia i gwarancja
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rêkojmi
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:a) Wykonawca musi wykazaæ siê wiedz± i do¶wiadczeniem, w wykonaniu (zakoñczeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie zamówieñ odpowiadaj±cych rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia tj.: co najmniej dwóch zamówieñ polegaj±cych na remoncie lub modernizacji budynku o warto¶ci ka¿dej roboty budowlanej nie mniejszej ni¿ 80.000,00 z³ brutto;
W przypadku robót, których warto¶æ zosta³a wyra¿ona w umowie w innej walucie ni¿ PLN nale¿y dokonaæ przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu ¶redniego kursu NBP na dzieñ zakoñczenia robót (w przypadku robót rozliczanych wy³±cznie w walutach innych ni¿ PLN).
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców ww. warunek zostanie uznany przez zamawiaj±cego za spe³niony, je¿eli spe³ni go samodzielnie co najmniej jeden z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów ww. warunek zostanie uznany przez zamawiaj±cego za spe³niony, je¿eli spe³ni go samodzielnie podmiot, na którego zasoby w tym zakresie powo³uje siê wykonawca.
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane
b) Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje osob±, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika budowy, posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno – budowlanej.
Uwaga:
1) Ww. osoba powinna posiadaæ uprawnienia budowlane zgodnie z ustaw± z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2021 poz. 2351 z pó¼n. zmianami) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.
2) Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, okre¶lone w art. 12 ust. 1 ustawy mog± równie¿ wykonywaæ osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych. Regulacjê odrêbn± stanowi± przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn. Dz.U. 2021 poz. 1646).
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców ww. warunek zostanie uznany przez zamawiaj±cego za spe³niony, je¿eli spe³ni go samodzielnie co najmniej jeden z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów ww. warunek zostanie uznany przez zamawiaj±cego za spe³niony, je¿eli spe³ni go samodzielnie podmiot, na którego zasoby w tym zakresie powo³uje siê wykonawca.
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy, w zakresie potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postêpowania, obejmuj±:
1) o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego (zgodnie z za³±cznikiem nr 7 do SWZ);
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy, w zakresie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, obejmuj±:
1) wykaz robót budowlanych, o których mowa w rozdziale 16 pkt 2 ppkt 4 lit a) wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy -w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów -inne odpowiednie dokumenty (zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do SWZ tj.: co najmniej dwóch zamówieñ polegaj±cych na remoncie lub modernizacji budynku o warto¶ci ka¿dej roboty budowlanej nie mniejszej ni¿ 80.000,00 z³ brutto;
2) wykaz osób, o których mowa w rozdziale 16 pkt 2 ppkt 4 lit b), skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (zgodnie z za³±cznikiem nr 4 do SWZ) tj.: osoby, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika budowy, posiadaj±cej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno – budowlanej.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
DOKUMENTY SK£ADAJ¡CE SIÊ NA OFERTÊ:1) wype³niony formularz oferty (ka¿da pozycja) - za³±cznik nr 1 do SWZ;
2) o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu - za³±cznik nr 2 do SWZ; w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie ww. o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z nich;
3) wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada:
a) o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby - za³±cznik nr 2 do SWZ - je¿eli dotyczy,
b) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów (za³±cznik nr 5 do SWZ) - je¿eli dotyczy;
4) o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art.117 ust. 4, z którego wynika, które roboty budowlane/us³ugi/dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia [konsorcjum, spó³ki cywilne] (za³±cznik nr 6 do SWZ) - je¶li dotyczy;
5) uproszczone kosztorysy ofertowe;
6) dokument potwierdzaj±cy wniesienie wadium
7) oferta ma byæ podpisana przez osobê/osoby upowa¿nione do reprezentowania wykonawcy;
8) pe³nomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawcy, tak¿e wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego - je¿eli dotyczy; Pe³nomocnictwo powinno zostaæ z³o¿one w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym. Dopuszcza siê równie¿ przed³o¿enie elektronicznej kopii dokumentu po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadaj±cej uprawnienia notariusza.
9) wydzielony plik jako tajemnica przedsiêbiorstwa - je¶li dotyczy. Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy Pzp, nie ujawnia siê informacji stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Je¿eli wykonawca, nie pó¼niej ni¿ w terminie sk³adania ofert, w sposób niebudz±cy w±tpliwo¶ci zastrzeg³, ¿e nie mog± byæ one udostêpniane oraz wykaza³, za³±czaj±c stosowne wyja¶nienia, i¿ zastrze¿one informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa. Na platformie w formularzu sk³adania oferty znajduje siê miejsce wyznaczone do do³±czenia czê¶ci oferty stanowi±cej tajemnicê przedsiêbiorstwa,
10) odpis z KRS, CEiDG lub inny dokument, z którego wynika umocowanie do reprezentacji. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej sk³ada dokument lub informacjê z odpowiedniego rejestru lub inny równowa¿ny dokument z którego wynika umocowanie do reprezentacji. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia ww. dokumentów, je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, a wykonawca w formularzu oferty wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium.2. Ka¿dy wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium, na ca³y okres zwi±zania ofert±, w wysoko¶ci 1.900,00 z³ (s³ownie: jeden tysi±c dziewiêæset 00/100 z³).
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299 z pó¼n. zm.).
4. Gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, porêczenie winny zostaæ z³o¿one w formie dokumentu elektronicznego oryginalnego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Dokument wadialny powinien byæ wystawiony na Zamawiaj±cego jako beneficjenta gwarancji, mieæ formê o¶wiadczenia bezwarunkowego, nieodwo³alnego i p³atnego na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego. Dokument wadialny powinien wskazywaæ wszystkie przes³anki zatrzymania wadium wskazane w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
5. Orygina³ wadium, sporz±dzony w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcê dokumentu, nie mo¿e zawieraæ postanowieñ uzale¿niaj±cych jego dalsze obowi±zywanie od zwrotu orygina³u dokumentu gwarancyjnego do wystawcy.
6. Wadium w formie pieniê¿nej nale¿y wnie¶æ przelewem na konto w Banku Spó³dzielczym Ziemi Piotrkowskiej oddzia³ w Rozprzy nr 82 8973 0003 0010 0000 0286 0004 z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postêpowaniu IZP.271.1.8.2023 Modernizacja budynku komunalnego w Rajsku Ma³ym”
7. Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieni±dzu za pomoc± przelewu bankowego Zamawiaj±cy bêdzie uwa¿a³ za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadz±cy rachunek Zamawiaj±cego potwierdzi, ¿e otrzyma³ taki przelew i zaksiêgowa³ na rachunku Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Wadium w innej formie ni¿ pieniê¿na wnosi siê wraz z ofert± w sposób przewidziany dla oferty.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJ¡CY SIÊ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA. Zgodnie z art. 58 ust. 1 Pzp wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia (np. w formie konsorcjum, spó³ki cywilnej):1) w tym celu wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, pe³nomocnictwo musi zostaæ z³o¿one wraz z ofert±,
2) w przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia, wykonawcy ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, je¿eli zamawiaj±cy go ¿±da,
3) wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musz± ³±cznie spe³niaæ warunki udzia³u w postêpowaniu, z zastrze¿eniem, ¿e:
• warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej (je¿eli dotyczy), bêdzie spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane,
• warunek dotycz±cy do¶wiadczenia zostanie uznany przez zamawiaj±cego za spe³niony, je¿eli spe³ni go samodzielnie co najmniej jeden z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±, a w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów warunek zostanie uznany przez zamawiaj±cego za spe³niony, je¿eli spe³ni go samodzielnie podmiot, na którego zasoby w tym zakresie powo³uje siê wykonawca.
• w odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane,
4) w przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp (za³±cznik nr 2 do SWZ) sk³ada ka¿dy wykonawca,
5) wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia za³±czaj± do oferty o¶wiadczenie z art. 117 ust 4 Pzp (za³±cznik nr 6 do SWZ).
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy, okre¶lone zosta³y w za³±czniku nr 8 do SWZ.Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 455 ust. 1 ustawy Pzp, przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego, w sposób i na warunkach okre¶lonych w projekcie umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-07-03 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/780963
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-03 10:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-08-01
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na budowie budynku mieszkalnego jednorodzinnego w Miros³awcu w standardzie pasywnym
- Wykonanie remontu pomieszczeñ szatni w budynku szko³y.
- Budowa Kolumbarium na terenie Cmentarza Komunalnego w P³ocku - etap III.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1311F na odcinku Sienno - O¶no Lubuskie od km 1+180 do km 2+980
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej nr 1 w ¯yrardowie.
- Prace modernizacyjne budowlano-wykoñczeniowe w 5 pracowniach nauki zawodu i gabinecie terapeutycznym
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.