eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widwin¦wiadczenie us³ug z zakresu wsparcia rodziny i pieczy zastêpczej



Og³oszenie z dnia 2021-11-10

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug z zakresu wsparcia rodziny i pieczy zastêpczej

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: CENTRUM US£UG SPO£ECZNYCH W GMINIE ¦WIDWIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330316549

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Ko¶ciuszki 15

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widwin

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-300

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 94 365 20 58

1.5.8.) Numer faksu: 94 365 20 58

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cusswidwin@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.gops.swidwin.gmina.pl/index.php?id=2&no_cache=1

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug z zakresu wsparcia rodziny i pieczy zastêpczej

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ea64ac52-4183-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00264045

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-11-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00263736/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 ¦wiadczenie us³ug z zakresu wsparcia rodziny i pieczy zastêpczej

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Tak

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

"Utworzenie Centrum Us³ug Spo³ecznych w Gminie ¦widwin" finansowanego z EFS w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020. Numer i nazwa Osi Priorytetowej: II. Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Numer i nazwa Dzia³ania: 2.8 Rozwój us³ug spo³ecznych ¶wiadczonych w ¶rodowisku lokalnym.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/ http://www.gops.swidwin.ibip.pl/public/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/ http://www.gops.swidwin.ibip.pl/public/
Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem miniPortalu pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz ePUAPu
pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal/. Szczegó³owe informacje dotycz±ce przyjêtego w postêpowaniu sposobu komunikacji, znajduj± siê w rozdziale III podrozdziale 1 niniejszej SWZ. Instrukcja korzystania z systemu znajduje siê pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje.
Uwaga! Przed przyst±pieniem do sk³adania oferty, wykonawca jest zobowi±zany zapoznaæ siê z Instrukcj± korzystania z systemu.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.
2) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
3) Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu
opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal dostêpnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz regulaminie ePUAP.
4) Korzystanie z miniPortalu oraz platformy ePUAP jest bezp³atne.
5) Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy, o których mowa w ust. 2 wynosi 150 MB.
6) Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmujê siê datê ich
przekazania na ePUAP.
7) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków (innych ni¿ oferta Wykonawcy wraz z za³±cznikami), zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i
Wykonawcy pos³uguj± siê numerem postêpowania: CUS.271.1.2021.
8) Dokumenty elektroniczne, sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem „Formularza do komunikacji” jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów
elektronicznych za pomoc± poczty elektronicznej, na wskazany w pkt 10 adres e-mail. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
9) Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy ¦widwin, Plac Konstytucji 3 Maja 1, 78-300 ¦widwin;
2) Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ w sprawach zwi±zanych z ochron± danych osobowych w nastêpuj±cy sposób:
a) pod adresem poczty elektronicznej: iod.poczta@swidwin.gmina.pl;
b) pisemnie na adres siedziby Administratora;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr CUS.271.1.2021 pn.: „¦wiadczenie us³ug z zakresu wsparcia rodziny i pieczy zastêpczej” odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
4) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie dzia³ania archiwów zak³adowych, chyba ¿e przepisy szczególne stanowi± inaczej;
5) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
6) odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) posiada Pani/Pan:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
 na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
8) nie przys³uguje Pani/Panu:
 w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: CUS.271.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 5

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PORADNICTWO SPECJALISTYCZNE (TERAPEUTA) W RAMACH FUNKCJONOWANIA KLUBU RODZINY, W TYM PE£NIENIE FUNKCJI OSOBY PROWADZ¡CEJ W/W GRUPÊ ORAZ KOSZTY PROWADZENIA W/W GRUPY
Szczegó³owy opis dzia³ania:
Realizacja zadania obejmuje w szczególno¶ci prowadzenie Klubu Rodziny, miejsc spotkañ i integracji rodziców z dzieæmi w tym z dzieæmi z niepe³nosprawno¶ci± poni¿ej 18 roku ¿ycia, zamieszkuj±cych teren Gminy ¦widwin.
W ramach dzia³alno¶ci Klubu powinny byæ stworzone przyjazne warunki do dzielenia siê do¶wiadczeniami, problemami i dobrymi praktykami zwi±zanymi przede wszystkim
z wychowywaniem dzieci. Klub ma prowadziæ tak¿e dzia³ania maj±ce na celu podnoszenie kompetencji rodzicielskich, w tym opiekuñczo-wychowawczych, a tak¿e prowadziæ zajêcia rozwijaj±ce szeroko rozumiane umiejêtno¶ci i zainteresowania dzieci i rodziców.
Program zajêæ Klubu winien byæ odpowiedzi± na zapotrzebowanie rodziców oraz dzieci,
w tym dzieci ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi oraz osób oczekuj±cych na potomstwo.
Rekomenduje siê opracowywanie programu zajêæ przy udziale adresatów zadania oraz w oparciu o ich potrzeby i pomys³y.
Klub realizuje swoje zadania w szczególno¶ci poprzez:
- pe³nienie funkcji przyjaznego miejsca spotkañ, integracji oraz wymiany do¶wiadczeñ;
- organizacjê zajêæ 2 razy w miesi±cu po 2,5 godz., ³±cznie 5 godz. w miesi±cu przez okres 20 miesiêcy przez terapeutê. Rekomenduje siê prowadzenie Klubu tak¿e w wybrane soboty oraz organizacjê zajêæ w tygodniu w godzinach popo³udniowych. / ³±cznie 100 godzin
Koszt realizacji zadania zawiera wynagrodzenie terapeuty oraz koszty prowadzenia spotkania: serwis kawowy: kawa, herbata, ¶mietanka do kawy, cukier, ciastka, ewentualne materia³y pomocnicze niezbêdne do realizacji spotkañ.
W Klubie dzieci mog± przebywaæ wy³±cznie z rodzicem, który zapewnia dziecku/dzieciom opiekê. Podmiot prowadz±cy Klub bêdzie zobowi±zany do przekazywania do CUS
w ¦widwinie co najmniej miesiêcznego harmonogramu spotkañ oraz zajêæ/warsztatów,
w terminie do 25 dnia miesi±ca poprzedzaj±cego okres objêty harmonogramem.
ZASADY ¦WIADCZENIA US£UG DLA WSZYSTKICH CZʦCI
ZAMÓWIENIA
1. Trener powinien prowadziæ zajêcia/spotkania/warsztaty w oparciu o ramowy zakres tematyczny.
2. Zajêcia/spotkania/warsztaty rozumiane s± jako spotkanie bezpo¶rednie wyk³adowcy/trenera z dan± grup±.
3. Zamawiaj±cy zapewnia salê do prowadzenia zajêæ.
4. Czas trwania 1 godziny zajêæ/spotkañ/warsztatów wynosi 60 minut.
5. Termin organizacji zajêæ/spotkañ/warsztatów musi byæ dostosowany do potrzeb i mo¿liwo¶ci osób
z nich korzystaj±cych oraz zgodny z harmonogramem realizacji projektu oraz uzgodniony
z Zamawiaj±cym.
6. Wyk³adowca/Trener bêdzie zobowi±zany do wspó³pracy z kadr± projektu „Utworzenie Centrum Us³ug Spo³ecznych w Gminie ¦widwin” w sprawach organizacyjnych warsztatów oraz dokumentacji.
7. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do przekazania Zamawiaj±cemu podpisanej i uzupe³nionej dokumentacji, zwi±zanej z prowadzonym warsztatem, w tym listy obecno¶ci, ankiety oceniaj±ce, dokumentacjê zdjêciow± oraz materia³y wypracowane z grup±.
8. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do informowanie w³a¶ciwego pracownika Centrum Us³ug Spo³ecznych w Gminie ¦widwin o wystêpuj±cych problemach i trudno¶ciach w realizacji zadañ.
9. Wykonawca pokrywa koszty zwi±zane z dojazdem do miejsca ¶wiadczenia us³ug oraz ewentualnym noclegiem trenera i jego wy¿ywieniem.
10. Wykonawca ma obowi±zek poinformowania uczestników/uczestniczek o wspó³finansowaniu zajêæ ze ¶rodków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Spo³ecznego,
11. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do pos³ugiwania siê jêzykiem wolnym od stereotypów oraz nie dyskryminowanie uczestników warsztatów ze wzglêdu na ich p³eæ, wiek,wykszta³cenie, obszar zamieszkania, niepe³nosprawno¶æ, rasê, wyznanie, czy orientacjê seksualn±.
12. Terminowa realizacja powierzonego zadania.
13. Prowadzenie i bie¿±ce przekazywanie dokumentacji zwi±zanej z prowadzonym warsztatem.
14. Prowadzenie miesiêcznej ewidencji godzin uwzglêdniaj±cej zaanga¿owanie zawodowe w miesi±cach wykonywania us³ugi i przekazywanie jej Zamawiaj±cemu.
15. Oferent winien zapewniæ profesjonalnych specjalistów do prowadzenia spotkañ oraz zajêæ/warsztatów posiadaj±cych umiejêtno¶ci w zakresie pracy z dzieæmi o specjalnych potrzebach rozwojowych. Dzia³ania specjalistów i osób prowadz±cych warsztaty powinny skupiaæ siê przede wszystkim na aspektach zwi±zanych z rozwojem dzieci.
17. Wykonawca w zakresie realizacji zamówienia opracuje i przedstawi program zajêæ.
18. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo bie¿±cej kontroli w zakresie przestrzegania przez Wykonawcê jako¶ci wykonywanych us³ug.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85000000-9 - Us³ugi w zakresie zdrowia i opieki spo³ecznej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85310000-5 - Us³ugi pracy spo³ecznej

85312300-2 - Us³ugi dozoru i doradztwa

85312320-8 - Us³ugi doradztwa

85320000-8 - Us³ugi spo³eczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostan± ocenione na podstawie przyznanej punktacji dla
poszczególnych kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PROWADZENIE ZAJÊÆ POZALEKCYJNYCH (PEDAGOG Z UPRAWNIENIAMI LOGOPEDY)
W RAMACH FUNKCJONUJ¡CEGO KLUBU RODZINY

Szczegó³owy opis dzia³ania:
Realizacja zadania obejmuje w szczególno¶ci:
a) organizacjê zajêæ z pedagogiem dla dzieci i rodziców, w tym prowadzenie zajêæ pozalekcyjnych (5 razy w tygodniu po 8 godzin, czas trwania jednych zajêæ/warsztatów – 60 minut – w zale¿no¶ci od specyfiki zajêæ/warsztatów i mo¿liwo¶ci udzia³u w nich dzieci mo¿e zostaæ zmniejszony), w tym:
• edukacyjnych, kulturalnych i rekreacyjnych dla rodziców;
• ogólnorozwojowych dla dzieci – np. zajêcia umuzykalniaj±ce, plastyczne, sensoryczne, logopedyczne, nauka jêzyka obcego przez zabawê;
b) organizacjê i prowadzenie spotkañ integracyjnych i zapobiegaj±cych izolacji;
c) stymulowanie powstawania nieformalnych grup wsparcia;
d) prowadzenie dzia³alno¶ci upowszechniania i ochrony praw dziecka;
e) prowadzenie indywidualnych konsultacji ze specjalistami;
f) szkolenia dotycz±ce opieki nad ma³ym dzieckiem z niepe³nosprawno¶ci±;
g) realizacjê innych dzia³añ wed³ug pomys³u oferenta.
W wycenê realizacji dzia³ania nale¿y wliczyæ koszt zakupu materia³ów do realizacji przedmiotowych zajêæ (np. materia³y plastyczne, zaproszenie instruktora, upominki dla dzieci, itp.) / ³±cznie 3200 godz.
Dopuszcza siê zatrudnienie wiêcej, ni¿ jednego pedagoga.
Rekomenduje siê opracowywanie programu zajêæ przy udziale adresatów zadania oraz w oparciu o ich potrzeby i pomys³y.
ZASADY ¦WIADCZENIA US£UG DLA WSZYSTKICH CZʦCI
ZAMÓWIENIA
1. Trener powinien prowadziæ zajêcia/spotkania/warsztaty w oparciu o ramowy zakres tematyczny.
2. Zajêcia/spotkania/warsztaty rozumiane s± jako spotkanie bezpo¶rednie wyk³adowcy/trenera z dan± grup±.
3. Zamawiaj±cy zapewnia salê do prowadzenia zajêæ.
4. Czas trwania 1 godziny zajêæ/spotkañ/warsztatów wynosi 60 minut.
5. Termin organizacji zajêæ/spotkañ/warsztatów musi byæ dostosowany do potrzeb i mo¿liwo¶ci osób
z nich korzystaj±cych oraz zgodny z harmonogramem realizacji projektu oraz uzgodniony
z Zamawiaj±cym.
6. Wyk³adowca/Trener bêdzie zobowi±zany do wspó³pracy z kadr± projektu „Utworzenie Centrum Us³ug Spo³ecznych w Gminie ¦widwin” w sprawach organizacyjnych warsztatów oraz dokumentacji.
7. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do przekazania Zamawiaj±cemu podpisanej i uzupe³nionej dokumentacji, zwi±zanej z prowadzonym warsztatem, w tym listy obecno¶ci, ankiety oceniaj±ce, dokumentacjê zdjêciow± oraz materia³y wypracowane z grup±.
8. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do informowanie w³a¶ciwego pracownika Centrum Us³ug Spo³ecznych w Gminie ¦widwin o wystêpuj±cych problemach i trudno¶ciach w realizacji zadañ.
9. Wykonawca pokrywa koszty zwi±zane z dojazdem do miejsca ¶wiadczenia us³ug oraz ewentualnym noclegiem trenera i jego wy¿ywieniem.
10. Wykonawca ma obowi±zek poinformowania uczestników/uczestniczek o wspó³finansowaniu zajêæ ze ¶rodków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Spo³ecznego,
11. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do pos³ugiwania siê jêzykiem wolnym od stereotypów oraz nie dyskryminowanie uczestników warsztatów ze wzglêdu na ich p³eæ, wiek,wykszta³cenie, obszar zamieszkania, niepe³nosprawno¶æ, rasê, wyznanie, czy orientacjê seksualn±.
12. Terminowa realizacja powierzonego zadania.
13. Prowadzenie i bie¿±ce przekazywanie dokumentacji zwi±zanej z prowadzonym warsztatem.
14. Prowadzenie miesiêcznej ewidencji godzin uwzglêdniaj±cej zaanga¿owanie zawodowe w miesi±cach wykonywania us³ugi i przekazywanie jej Zamawiaj±cemu.
15. Oferent winien zapewniæ profesjonalnych specjalistów do prowadzenia spotkañ oraz zajêæ/warsztatów posiadaj±cych umiejêtno¶ci w zakresie pracy z dzieæmi o specjalnych potrzebach rozwojowych. Dzia³ania specjalistów i osób prowadz±cych warsztaty powinny skupiaæ siê przede wszystkim na aspektach zwi±zanych z rozwojem dzieci.
17. Wykonawca w zakresie realizacji zamówienia opracuje i przedstawi program zajêæ.
18. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo bie¿±cej kontroli w zakresie przestrzegania przez Wykonawcê jako¶ci wykonywanych us³ug.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85000000-9 - Us³ugi w zakresie zdrowia i opieki spo³ecznej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85310000-5 - Us³ugi pracy spo³ecznej

85312300-2 - Us³ugi dozoru i doradztwa

85312320-8 - Us³ugi doradztwa

85320000-8 - Us³ugi spo³eczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostan± ocenione na podstawie przyznanej punktacji dla
poszczególnych kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

KONSULTACJE SPECJALISTYCZNE DLA RODZICÓW ZMAGAJ¡CYCH SIÊ Z TRUDNO¦CIAMI/OBAWAMI PO URODZENIU DZIECKA:
Szczegó³owy opis dzia³ania:
Realizacja spotkañ w ró¿norodnej formie ze specjalistami (co najmniej 5 spotkañ w miesi±cu
w wymiarze minimum 2,5 godz. / spotkanie przez okres 20 miesiêcy) tj.: z psychologiem, psychiatr±, psychoterapeut±, po³o¿n±, logoped± i innymi specjalistami w zale¿no¶ci od potrzeb osób korzystaj±cych z oferty. Spotkania odbywaæ siê bêd± na terenie Gminy ¦widwin, w tym w gospodarstwach domowych uczestników projektu lub na bazie ¶wietlic wiejskich.
W wycenê realizacji dzia³ania nale¿y wliczyæ koszt dojazdów do punktów spotkañ. / £±cznie 250 godz.
ZASADY ¦WIADCZENIA US£UG DLA WSZYSTKICH CZʦCI
ZAMÓWIENIA
1. Trener powinien prowadziæ zajêcia/spotkania/warsztaty w oparciu o ramowy zakres tematyczny.
2. Zajêcia/spotkania/warsztaty rozumiane s± jako spotkanie bezpo¶rednie wyk³adowcy/trenera z dan± grup±.
3. Zamawiaj±cy zapewnia salê do prowadzenia zajêæ.
4. Czas trwania 1 godziny zajêæ/spotkañ/warsztatów wynosi 60 minut.
5. Termin organizacji zajêæ/spotkañ/warsztatów musi byæ dostosowany do potrzeb i mo¿liwo¶ci osób
z nich korzystaj±cych oraz zgodny z harmonogramem realizacji projektu oraz uzgodniony
z Zamawiaj±cym.
6. Wyk³adowca/Trener bêdzie zobowi±zany do wspó³pracy z kadr± projektu „Utworzenie Centrum Us³ug Spo³ecznych w Gminie ¦widwin” w sprawach organizacyjnych warsztatów oraz dokumentacji.
7. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do przekazania Zamawiaj±cemu podpisanej i uzupe³nionej dokumentacji, zwi±zanej z prowadzonym warsztatem, w tym listy obecno¶ci, ankiety oceniaj±ce, dokumentacjê zdjêciow± oraz materia³y wypracowane z grup±.
8. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do informowanie w³a¶ciwego pracownika Centrum Us³ug Spo³ecznych w Gminie ¦widwin o wystêpuj±cych problemach i trudno¶ciach w realizacji zadañ.
9. Wykonawca pokrywa koszty zwi±zane z dojazdem do miejsca ¶wiadczenia us³ug oraz ewentualnym noclegiem trenera i jego wy¿ywieniem.
10. Wykonawca ma obowi±zek poinformowania uczestników/uczestniczek o wspó³finansowaniu zajêæ ze ¶rodków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Spo³ecznego,
11. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do pos³ugiwania siê jêzykiem wolnym od stereotypów oraz nie dyskryminowanie uczestników warsztatów ze wzglêdu na ich p³eæ, wiek,wykszta³cenie, obszar zamieszkania, niepe³nosprawno¶æ, rasê, wyznanie, czy orientacjê seksualn±.
12. Terminowa realizacja powierzonego zadania.
13. Prowadzenie i bie¿±ce przekazywanie dokumentacji zwi±zanej z prowadzonym warsztatem.
14. Prowadzenie miesiêcznej ewidencji godzin uwzglêdniaj±cej zaanga¿owanie zawodowe w miesi±cach wykonywania us³ugi i przekazywanie jej Zamawiaj±cemu.
15. Oferent winien zapewniæ profesjonalnych specjalistów do prowadzenia spotkañ oraz zajêæ/warsztatów posiadaj±cych umiejêtno¶ci w zakresie pracy z dzieæmi o specjalnych potrzebach rozwojowych. Dzia³ania specjalistów i osób prowadz±cych warsztaty powinny skupiaæ siê przede wszystkim na aspektach zwi±zanych z rozwojem dzieci.
17. Wykonawca w zakresie realizacji zamówienia opracuje i przedstawi program zajêæ.
18. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo bie¿±cej kontroli w zakresie przestrzegania przez Wykonawcê jako¶ci wykonywanych us³ug.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85000000-9 - Us³ugi w zakresie zdrowia i opieki spo³ecznej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85310000-5 - Us³ugi pracy spo³ecznej

85312300-2 - Us³ugi dozoru i doradztwa

85312320-8 - Us³ugi doradztwa

85320000-8 - Us³ugi spo³eczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostan± ocenione na podstawie przyznanej punktacji dla
poszczególnych kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

WARSZTATY DLA DZIECI I RODZICÓW
Szczegó³owy opis dzia³ania:
Program warsztatów powinien byæ dostosowany do wspólnego uczestnictwa rodziców i dzieci, w tym dzieci z niepe³nosprawno¶ci±.
Propozycje tematyczne warsztatów:
1. Rzodkiewki w morzu – czyli ortografia na weso³o;
2. Magia pamiêci – jak byæ czarodziejem pamiêci i dobrze bawiæ siê sztuczkami ze swoim dzieckiem;
3. Fotografia na weso³o – warsztat fotografii dla rodziców i dzieci;
4. Eksperymentowo – warsztaty z eksperymentami i zabawy w do¶wiadczanie;
5. “Oczko, oczko, buzia, nosek, czyli poznajemy nasze cia³o” - zajêcia skoncentrowane na rozpoznawaniu, nazywaniu i wskazywaniu poszczególnych czê¶ci cia³a. Zabawy wspieraj±ce ¶wiadomo¶æ w³asnego cia³a, czucie g³êbokie. Bêd± nastawione na bliski kontakt z rodzicami (g³askanie, ³askotanie, masa¿yki, przytulanie, itp). Elementem spotkania bêdzie równie¿ praca plastyczna (odrysowywanie cia³a lub poszczególnych jego czê¶ci i ozdabianie ich);
6. “Wyspa Skarbów” - podczas zajêæ, dzieci i ich rodzice, przenios± siê w ¶wiat poszukiwaczy skarbów. Najm³odsi bêd± mieli okazjê odkryæ jak zdobyæ skarb, dziêki pracy zespo³owej i dobrej zabawie, symboliczna Wyspa Skarbów stanie siê miejscem dla rodzinnego wypoczynku. Zajêcia bêd± obfitowa³y w opowie¶ci ruchowe, taniec swobodny, a tak¿e proste æwiczenia manualne.
Powinno odbyæ siê 17 warsztatów (jeden warsztat powinien trwaæ minimum 3 godz.):
- w roku 2021 – 1 warsztat,
- w roku 2022 – 12 warsztatów,
- w roku 2023 – 4 warsztaty.
W wycenê realizacji dzia³ania nale¿y wliczyæ koszt zakupu materia³ów do realizacji przedmiotowych zajêæ (np. materia³y plastyczne, zaproszenie instruktora, upominki dla dzieci, serwis kawowy, poczêstunek, itp.) oraz koszt dojazdów do punktów spotkañ.

Dopuszcza siê zatrudnienie wiêcej, ni¿ jednej osoby odpowiedzialnej za prowadzenie warsztatów.
Rekomenduje siê opracowywanie programu zajêæ przy udziale adresatów zadania oraz w oparciu o ich potrzeby i pomys³y.
ZASADY ¦WIADCZENIA US£UG DLA WSZYSTKICH CZʦCI
ZAMÓWIENIA
1. Trener powinien prowadziæ zajêcia/spotkania/warsztaty w oparciu o ramowy zakres tematyczny.
2. Zajêcia/spotkania/warsztaty rozumiane s± jako spotkanie bezpo¶rednie wyk³adowcy/trenera z dan± grup±.
3. Zamawiaj±cy zapewnia salê do prowadzenia zajêæ.
4. Czas trwania 1 godziny zajêæ/spotkañ/warsztatów wynosi 60 minut.
5. Termin organizacji zajêæ/spotkañ/warsztatów musi byæ dostosowany do potrzeb i mo¿liwo¶ci osób
z nich korzystaj±cych oraz zgodny z harmonogramem realizacji projektu oraz uzgodniony
z Zamawiaj±cym.
6. Wyk³adowca/Trener bêdzie zobowi±zany do wspó³pracy z kadr± projektu „Utworzenie Centrum Us³ug Spo³ecznych w Gminie ¦widwin” w sprawach organizacyjnych warsztatów oraz dokumentacji.
7. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do przekazania Zamawiaj±cemu podpisanej i uzupe³nionej dokumentacji, zwi±zanej z prowadzonym warsztatem, w tym listy obecno¶ci, ankiety oceniaj±ce, dokumentacjê zdjêciow± oraz materia³y wypracowane z grup±.
8. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do informowanie w³a¶ciwego pracownika Centrum Us³ug Spo³ecznych w Gminie ¦widwin o wystêpuj±cych problemach i trudno¶ciach w realizacji zadañ.
9. Wykonawca pokrywa koszty zwi±zane z dojazdem do miejsca ¶wiadczenia us³ug oraz ewentualnym noclegiem trenera i jego wy¿ywieniem.
10. Wykonawca ma obowi±zek poinformowania uczestników/uczestniczek o wspó³finansowaniu zajêæ ze ¶rodków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Spo³ecznego,
11. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do pos³ugiwania siê jêzykiem wolnym od stereotypów oraz nie dyskryminowanie uczestników warsztatów ze wzglêdu na ich p³eæ, wiek,wykszta³cenie, obszar zamieszkania, niepe³nosprawno¶æ, rasê, wyznanie, czy orientacjê seksualn±.
12. Terminowa realizacja powierzonego zadania.
13. Prowadzenie i bie¿±ce przekazywanie dokumentacji zwi±zanej z prowadzonym warsztatem.
14. Prowadzenie miesiêcznej ewidencji godzin uwzglêdniaj±cej zaanga¿owanie zawodowe w miesi±cach wykonywania us³ugi i przekazywanie jej Zamawiaj±cemu.
15. Oferent winien zapewniæ profesjonalnych specjalistów do prowadzenia spotkañ oraz zajêæ/warsztatów posiadaj±cych umiejêtno¶ci w zakresie pracy z dzieæmi o specjalnych potrzebach rozwojowych. Dzia³ania specjalistów i osób prowadz±cych warsztaty powinny skupiaæ siê przede wszystkim na aspektach zwi±zanych z rozwojem dzieci.
17. Wykonawca w zakresie realizacji zamówienia opracuje i przedstawi program zajêæ.
18. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo bie¿±cej kontroli w zakresie przestrzegania przez Wykonawcê jako¶ci wykonywanych us³ug.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85000000-9 - Us³ugi w zakresie zdrowia i opieki spo³ecznej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85310000-5 - Us³ugi pracy spo³ecznej

85312300-2 - Us³ugi dozoru i doradztwa

85312320-8 - Us³ugi doradztwa

85320000-8 - Us³ugi spo³eczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostan± ocenione na podstawie przyznanej punktacji dla
poszczególnych kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

WARSZTATY Z ZAKRESU WYCHOWANIA I EDUKACJI:
Szczegó³owy opis dzia³ania:
Program warsztatów powinien byæ dostosowany do wspólnego uczestnictwa rodziców i dzieci, w tym dzieci z niepe³nosprawno¶ci±.
Propozycje tematyczne warsztatów:
• £atwiej s³uchaæ ni¿ rozkazywaæ - praktyczny trening umiejêtno¶ci s³uchania czyli gry i zabawy dla ca³ej rodziny
• Gdzie du¿a g³owa rz±dzi tam ma³y cz³owiek nie b³±dzi - wspólne poszukiwanie regu³ i zasad czyli gry i zabawy dla ca³ej rodziny
• I na równej drodze mo¿na siê potkn±æ - gry i zabawy ucz±ce bezpiecznego wyra¿ania emocji
• Z rodzin± dobrze nie tylko na zdjêciu - gry i zabawy spajaj±ce rodzinê
• szkolenia dotycz±ce opieki nad ma³ym dzieckiem z niepe³nosprawno¶ci±
• realizacjê innych dzia³añ wed³ug pomys³u oferenta.
Powinno odbyæ siê 12 warsztatów (jeden warsztat powinien trwaæ minimum 3 godz.):

- w roku 2021 – 1 warsztat,
- w roku 2022 – 8warsztatów,
- w roku 2023 – 3 warsztaty.
W wycenê realizacji dzia³ania nale¿y wliczyæ koszt zakupu materia³ów do realizacji przedmiotowych zajêæ (np. materia³y plastyczne, zaproszenie instruktora, upominki dla dzieci, serwis kawowy, poczêstunek, itp.) oraz koszt dojazdów do punktów spotkañ.

Dopuszcza siê zatrudnienie wiêcej, ni¿ jednej osoby odpowiedzialnej za prowadzenie warsztatów.

Zleceniobiorca zobowi±zany bêdzie do prowadzenia statystyk, w tym w zakresie liczby rodzin i osób korzystaj±cych z poszczególnych dzia³añ.
ZASADY ¦WIADCZENIA US£UG DLA WSZYSTKICH CZʦCI
ZAMÓWIENIA
1. Trener powinien prowadziæ zajêcia/spotkania/warsztaty w oparciu o ramowy zakres tematyczny.
2. Zajêcia/spotkania/warsztaty rozumiane s± jako spotkanie bezpo¶rednie wyk³adowcy/trenera z dan± grup±.
3. Zamawiaj±cy zapewnia salê do prowadzenia zajêæ.
4. Czas trwania 1 godziny zajêæ/spotkañ/warsztatów wynosi 60 minut.
5. Termin organizacji zajêæ/spotkañ/warsztatów musi byæ dostosowany do potrzeb i mo¿liwo¶ci osób
z nich korzystaj±cych oraz zgodny z harmonogramem realizacji projektu oraz uzgodniony
z Zamawiaj±cym.
6. Wyk³adowca/Trener bêdzie zobowi±zany do wspó³pracy z kadr± projektu „Utworzenie Centrum Us³ug Spo³ecznych w Gminie ¦widwin” w sprawach organizacyjnych warsztatów oraz dokumentacji.
7. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do przekazania Zamawiaj±cemu podpisanej i uzupe³nionej dokumentacji, zwi±zanej z prowadzonym warsztatem, w tym listy obecno¶ci, ankiety oceniaj±ce, dokumentacjê zdjêciow± oraz materia³y wypracowane z grup±.
8. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do informowanie w³a¶ciwego pracownika Centrum Us³ug Spo³ecznych w Gminie ¦widwin o wystêpuj±cych problemach i trudno¶ciach w realizacji zadañ.
9. Wykonawca pokrywa koszty zwi±zane z dojazdem do miejsca ¶wiadczenia us³ug oraz ewentualnym noclegiem trenera i jego wy¿ywieniem.
10. Wykonawca ma obowi±zek poinformowania uczestników/uczestniczek o wspó³finansowaniu zajêæ ze ¶rodków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Spo³ecznego,
11. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do pos³ugiwania siê jêzykiem wolnym od stereotypów oraz nie dyskryminowanie uczestników warsztatów ze wzglêdu na ich p³eæ, wiek,wykszta³cenie, obszar zamieszkania, niepe³nosprawno¶æ, rasê, wyznanie, czy orientacjê seksualn±.
12. Terminowa realizacja powierzonego zadania.
13. Prowadzenie i bie¿±ce przekazywanie dokumentacji zwi±zanej z prowadzonym warsztatem.
14. Prowadzenie miesiêcznej ewidencji godzin uwzglêdniaj±cej zaanga¿owanie zawodowe w miesi±cach wykonywania us³ugi i przekazywanie jej Zamawiaj±cemu.
15. Oferent winien zapewniæ profesjonalnych specjalistów do prowadzenia spotkañ oraz zajêæ/warsztatów posiadaj±cych umiejêtno¶ci w zakresie pracy z dzieæmi o specjalnych potrzebach rozwojowych. Dzia³ania specjalistów i osób prowadz±cych warsztaty powinny skupiaæ siê przede wszystkim na aspektach zwi±zanych z rozwojem dzieci.
17. Wykonawca w zakresie realizacji zamówienia opracuje i przedstawi program zajêæ.
18. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo bie¿±cej kontroli w zakresie przestrzegania przez Wykonawcê jako¶ci wykonywanych us³ug.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85000000-9 - Us³ugi w zakresie zdrowia i opieki spo³ecznej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85310000-5 - Us³ugi pracy spo³ecznej

85312300-2 - Us³ugi dozoru i doradztwa

85312320-8 - Us³ugi doradztwa

85320000-8 - Us³ugi spo³eczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostan± ocenione na podstawie przyznanej punktacji dla
poszczególnych kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek je¿eli:
Czê¶æ zamówienia 1 dysponuje co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± ukoñczone studia magisterskie na kierunku psychologia, ukoñczone pe³ne szkolenie z zakresu prowadzenia psychoterapii indywidualnej, obejmuj±ce minimum 100h oraz do¶wiadczenie w bezpo¶redniej pracy psychoterapeutycznej z klientem min. 12 miesiêcy (spe³nienie wymagañ poprzez za³±czenie kopii dyplomu ukoñczenia odpowiednich studiów / kursów / szkoleñ, kopii dokumentów potwierdzaj±cych sta¿ pracy [referencje, opinie z miejsc pracy, za¶wiadczenia, ¶wiadectwa pracy])
Czê¶æ zamówienia 2 dysponuje co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± ukoñczone studia magisterskie na kierunku pedagogika uzupe³nione studiami podyplomowymi na kierunku logopedia oraz do¶wiadczenie w zawodzie pedagoga min. 12 miesiêcy (spe³nienie wymagañ poprzez za³±czenie kopii dyplomu ukoñczenia odpowiednich studiów, kopii dokumentów potwierdzaj±cych sta¿ pracy [referencje, opinie z miejsc pracy, za¶wiadczenia, ¶wiadectwa pracy])
Czê¶æ zamówienia 3 a) dysponuje co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± ukoñczone studia magisterskie na kierunku psychologia, ukoñczone pe³ne szkolenie z zakresu prowadzenia psychoterapii indywidualnej, obejmuj±ce minimum 100h oraz do¶wiadczenie w bezpo¶redniej pracy psychoterapeutycznej z klientem min. 12 miesiêcy (spe³nienie wymagañ poprzez za³±czenie kopii dyplomu ukoñczenia odpowiednich studiów / kursów / szkoleñ, kopii dokumentów potwierdzaj±cych sta¿ pracy [referencje, opinie z miejsc pracy, za¶wiadczenia, ¶wiadectwa pracy])
b) dysponuje co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± ukoñczone studia magisterskie na kierunku pedagogika uzupe³nione studiami podyplomowymi na kierunku logopedia oraz do¶wiadczenie w zawodzie pedagoga min. 12 miesiêcy (spe³nienie wymagañ poprzez za³±czenie kopii dyplomu ukoñczenia odpowiednich studiów, kopii dokumentów potwierdzaj±cych sta¿ pracy [referencje, opinie z miejsc pracy, za¶wiadczenia, ¶wiadectwa pracy])
c) dysponuje co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± min. wykszta³cenie wy¿sze licencjackie na kierunku po³o¿nictwo oraz do¶wiadczenie w zawodzie po³o¿nej min. 12 miesiêcy (spe³nienie wymagañ poprzez za³±czenie kopii dyplomu ukoñczenia odpowiednich studiów, kopii dokumentów potwierdzaj±cych sta¿ pracy [referencje, opinie z miejsc pracy, za¶wiadczenia, ¶wiadectwa pracy])
Czê¶æ zamówienia 4 dysponuje co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± ukoñczone studia magisterskie na kierunku pedagogika oraz do¶wiadczenie w zawodzie pedagoga min. 12 miesiêcy (spe³nienie wymagañ poprzez za³±czenie kopii dyplomu ukoñczenia odpowiednich studiów, kopii dokumentów potwierdzaj±cych sta¿ pracy [referencje, opinie z miejsc pracy, za¶wiadczenia, ¶wiadectwa pracy])
Czê¶æ zamówienia 5 dysponuje co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± ukoñczone studia magisterskie na kierunku pedagogika oraz do¶wiadczenie w zawodzie pedagoga min. 12 miesiêcy (spe³nienie wymagañ poprzez za³±czenie kopii dyplomu ukoñczenia odpowiednich studiów, kopii dokumentów potwierdzaj±cych sta¿ pracy [referencje, opinie z miejsc pracy, za¶wiadczenia, ¶wiadectwa pracy])

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie
krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
a) o¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz.275 ze zm.), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - Za³±cznik nr 6 do SWZ,
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji z Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji,

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie
krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
a) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – Za³±cznik nr 7 do SWZ,
b) o¶wiadczenie Wykonawcy w zakresie spe³niania warunków okre¶lonych w art. 361 ustawy Pzp - za³±cznik nr 8 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

a) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
b) Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e w przypadku z³o¿enia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum) warunki okre¶lone w art. 361 ustawy Pzp musz± spe³niaæ wszyscy cz³onkowie konsorcjum.
c) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê.
d) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, zobowi±zani siê z³o¿yæ wraz z ofert± stosowne pe³nomocnictwo – nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/ pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê. Pe³nomocnictwo, o którym mowa powy¿ej mo¿e wynikaæ albo z dokumentu pod tak± sam± nazw±, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
e) Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie (przez ka¿dego z Wykonawców lub upowa¿nionego pe³nomocnika).
f) W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia przez Wykonawców o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia – ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia.
g) Powy¿sze oznacza, ¿e:
 O¶wiadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi z³o¿yæ ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia
 O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u sk³ada podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udzia³u w postêpowaniu potwierdza jego spe³nianie; dopuszcza siê o¶wiadczenie z³o¿one ³±cznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie sk³adaj±ce ofertê lub przez pe³nomocnika wystêpuj±cego w imieniu wszystkich podmiotów.
h) Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako pe³nomocnik Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ zmiany Umowy - ze wzglêdu na ograniczon± d³ugo¶æ pola do 4000 znaków mo¿liwo¶æ zmian umowy opisana zosta³a w jej projekcie stanowi±cym integraln± czê¶æ postêpowania - Za³±cznik nr 9 do SWZ udostêpniony na stronie internetowej prowadzonego postêpowania.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-11-19 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostêpnego na miniPortalu oraz ePUAP-ie

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-19 12:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-12-18

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.