Og³oszenie z dnia 2023-06-16
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00332102/01 - Wynik z dnia 2023-07-31
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa Ultrasonografu dla SGPZOZ w B³oniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Samodzielny Gminny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej w B³oniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 014925425
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Pi³sudskiego 2/4
1.5.2.) Miejscowo¶æ: B³onie
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-870
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: +48 (22) 182 31 30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@przychodniablonie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: przychodniablonie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa Ultrasonografu dla SGPZOZ w B³oniu
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9082d0c5-0c60-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00264112
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-06-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00264090/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Dostawa Ultrasonografu dla SGPZOZ w B³oniu
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9082d0c5-0c60-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl.
Szczegó³owe zasady komunikacji elektronicznej zosta³y okre¶lone w Rozdziale 9 SWZ.
2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê Wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem
Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na ¶ci¶le okre¶lony adres e-mail:
sekretariat@przychodniablonie.pl
nie dotyczy sk³adania ofert w postêpowaniu). Skorzystanie z tego adresu w sytuacji gdy platforma
dzia³a poprawnie spowoduje zignorowanie przes³anej wiadomo¶ci.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ
udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie eZamówienia. Szczegó³owo w Regulaminie Platformy e-Zamówienia, dostêpnym na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl
oraz w „Centrum Pomocy”.
2. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub cyfrowego odwzorowania i po¶wiadczania za zgodno¶æ musi byæ zgodny z
wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
3. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa
Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych
dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie (Dz. U. 2020 poz. 2452), dalej w tre¶ci jako: ,,rozporz±dzenie’’ oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii
23 grudnia 20220 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ jakich mo¿e ¿±daæ
Zamawiaj±cy od Wykonawcy (Dz. U. 2020 poz. 2415)
4. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 Rozporz±dzenia, których wykaz dla przedmiotowego postêpowania jest
podany w rozdziale 11, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady
Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako
za³±czniki do formularzy komunikacyjnych.
5. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacji nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania,
(o ile dotyczy)
6. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia, przekazywane w postêpowaniu
sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
- w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i
przekazuje siê jako za³±cznik), lub
- jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci
wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
7. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem dedykowanych
formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do
komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi.
Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). W
przypadku za³±czników, które s±, zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie
ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym
(otaczaj±cym). W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci
uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ
wewnêtrzny).
8. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”
s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
9. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy
plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza)
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Administratorem danych osobowych pozyskanych od Wykonawcy w ramach
wykonywania Umowy jest Zamawiaj±cy.
2. W ramach wykonania obowi±zku informacyjnego, zgodnie z rozporz±dzeniem Parlamentu Europejskiego i rady (UE)2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich informacji danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) - dalej
RODO, Wykonawca poinformuje osoby, których jakiekolwiek dane osobowe zosta³y przekazane Zamawiaj±cemu, o posiadaniu i
przetwarzaniu danych osobowych tych osób przez Zamawiaj±cego w celu wykonywania Umowy.
3. Wykonawca zobowi±zany jest tak¿e poinformowaæ osoby, o których mowa powy¿ej, o prawie dostêpu do tre¶ci danych, ich
poprawiania, modyfikacji oraz mo¿liwo¶ci skorzystania z innych uprawnieñ przewidzianych unormowaniami RODO.
4. Dane identyfikuj±ce Wykonawcê, przedmiot umowy i wysoko¶æ
wynagrodzenia, stanowi± informacjê publiczn± w rozumieniu art. 1 ust. 1 ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji
publicznej (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1429),która podlega udostêpnianiu w trybie przedmiotowej ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GSPZOZ.1.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 305000 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi dostawa Ultrasonografu dla SGPZOZ w B³oniu wprowadzonego do produkcji nie wcze¶niej ni¿ w 2022 roku, aparat fabrycznie nowy , nie rekondycjonowany, rok produkcji 2023, wersja oprogramowania 2023 rok, Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty zosta³ w za³. nr1 do niniejszego SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33112200-0 - Aparaty ultrasonograficzne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny kryterium ceny z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z zasadami matematycznymi, a w kryterium: okres gwarancji na urz±dzenie USG przyznane zostan± punkty ca³kowite (0, 5, 10 ),
parametry techniczne USG przyznane zostan± punkty ca³kowite (po 7,5 pkt razem za 4 parametry max. 30 pkt)
Zamawiaj±cy wybierze ofertê najkorzystniejsz± spo¶ród nie odrzuconych ofert na podstawie kryterium ceny, okresu gwarancji oraz parametrów technicznych USG
Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta z najwiêksz± ilo¶ci± punktów, stanowi±cych sumê punktów przyznanych w ka¿dym kryterium z uwzglêdnieniem wagi procentowej danego kryterium.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na zaoferowane urz±dzenie
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry techniczne urz±dzenia USG
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy spe³niaj±cy warunki, o których mowaw art. 112 ust.2 ustawy, którzy:
a) nie podlegaj± wykluczeniu (na podstawie zapisów w pkt 22 niniejszej SWZ, dotycz±cych podstaw wykluczenia)
b) spe³niaj± nastêpuj±ce warunki udzia³u w postêpowaniu w zakresie:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym,
(Zamawiaj±cy nie precyzuje tego warunku);
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
(Zamawiaj±cy nie precyzuje tego warunku);
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
(Zamawiaj±cy nie precyzuje tego warunku);
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli:
a) Wykonawca wyka¿e, ¿e wykona³ w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, to w tym okresie a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych wykonuje co najmniej trzy dostawy sprzêtu medycznego, ka¿da o warto¶ci brutto nie mniejszej ni¿ 200 000 z³otych
Zamawiaj±cy zastrzega, i¿:
- maj±c na uwadze tre¶æ art. 117 ust. 1 ustawy Pzp, w sytuacji sk³adania oferty przez dwa lub wiêcej podmiotów
(Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia) oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca bêdzie polega³ na zasobach innego podmiotu, na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp, warunek o którym mowa powy¿ej musi zostaæ spe³niony w ca³o¶ci przez Wykonawcê (jednego z Wykonawców wspólnie sk³adaj±cego ofertê) lub podmiot, na którego zdolno¶ci w tym zakresie powo³uje siê Wykonawca – brak mo¿liwo¶ci tzw. sumowania do¶wiadczenia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: -) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzona nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji
*Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,
zamiast dokumentów, o których mowa powy¿ej, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury
Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie wydaje siê dokumentów, o których mowa powy¿ej, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.
Zastêpczy dokument, o którym mowa powy¿ej, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem.
Wykonawcy maj±cy siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sk³adaj± wymagane przez Zamawiaj±cego dokumenty zgodnie z rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju, Pracy
i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415)
-) o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275 ze zm.), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê/ofertê czê¶ciow± albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty/oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej
-) o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego w pkt 22 SWZ, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 7 oraz § 3 rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. 2020.2415)
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: - wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, to w tym okresie potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca wykona³ w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, to w tym okresie a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych wykonuje co najmniej trzy dostawy sprzêtu medycznego, ka¿da o warto¶ci brutto nie mniejszej ni¿ 200 000 z³otych wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi te zosta³y wykonane lub s± wykonywane, warto¶ci dostaw oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie.
Dowodami w przypadku zamówieñ na dostawy s±:
– referencje,
– inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów to o¶wiadczenie Wykonawcy,
Uwaga! W przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
a) wype³niony opis oferowanego urz±dzenia USG/jego parametry techniczne , sporz±dzony wed³ug wymagañ z Za³±cznika Nr 1 do SWZ, potwierdzaj±cy wymogi Zamawiaj±cego , który stanowiæ bêdzie Za³±cznik nr 5 do Oferty.Uwagi do przedmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, wymienionych powy¿ej – za³. nr 5 do oferty:
- je¿eli wymagana jest okre¶lona etykieta, Zamawiaj±cy akceptuje wszystkie etykiety potwierdzaj±ce, ¿e dane dostawy spe³ni± równowa¿ne wymagania okre¶lonej przez Zamawiaj±cego etykiety,
- Zamawiaj±cy akceptuje tak¿e równowa¿ne przedmiotowe ¶rodki dowodowe, je¿eli potwierdzaj±, ¿e oferowane dostawy spe³ni± okre¶lone przez Zamawiaj±cego wymagania, cechy lub kryteria,
- je¿eli w niniejszym postêpowaniu Wykonawca nie z³o¿y³ przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe s± niekompletne, Zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie.
Zapisu powy¿szego nie stosuje siê w przypadku gdy pomimo z³o¿enia przedmiotowego ¶rodka dowodowego , oferta podlega odrzuceniu albo zachodz± przes³anki uniewa¿nienia postêpowania.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
wype³niony opis oferowanego urz±dzenia USG/jego parametry techniczne , sporz±dzony wed³ug wymagañ z Za³±cznika Nr 1 do SWZ, potwierdzaj±cy wymogi Zamawiaj±cego , który stanowiæ bêdzie Za³±cznik nr 5 do Oferty.5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
- *Pe³nomocnictwo do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego do z³o¿enia oferty musi byæ z³o¿one w oryginale w takiej samej formie jak sk³adana oferta (tj. w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej, opatrzonej podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza siê tak¿e z³o¿enie elektronicznej kopii (skanu) pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego1991 r. – prawo o notariacie, które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym b±d¼ te¿ poprzez opatrzenie skanu pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez upe³nomocnionego. (*je¿eli dotyczy)Dokument ten bêdzie za³±cznikiem Nr 2 do oferty.
-) Dowód wp³acenia wadium – nie dotyczy
-) *Zobowi±zanie podmiotów, na których zdolno¶ciach technicznych, zawodowych, sytuacji finansowej lub
ekonomicznej polega Wykonawca do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji
zamówienia podpisane: kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym podmiotu udostêpniaj±cego zasoby. (*je¿eli dotyczy)
Dokument ten bêdzie za³±cznikiem Nr 3 do oferty.
-) *O¶wiadczenie, z którego wynika które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspólnie, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (*je¿eli dotyczy)
Dokument ten bêdzie za³±cznikiem Nr 4 do oferty.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 58 ust. 1 ustawy Pzp.Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie zobowi±zani s± do³±czyæ do oferty dokument (pismo, o¶wiadczenie)
wskazuj±cy ustanowionego pe³nomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego.
Dokument ten musi byæ wystawiony zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisany przez prawnie
upowa¿nionych przedstawicieli wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
2. Zgodnie z art. 445 ust.1 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia
ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania
umowy (o ile dotyczy).
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e
podlegaæ wykluczeniu z powodu niespe³niania warunków, o których mowa w pkt. 10.1a SWZ.
4. Je¶li wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie niniejszego zamówienia to:
a) warunek okre¶lony w pkt 10.1.4) lit. a. SWZ musi spe³niaæ przynajmniej jeden z Wykonawców (Partnerów) sk³adaj±cych ofertê wspóln±,
b) pozosta³e warunki okre¶lone powy¿ej musi spe³niaæ co najmniej jeden z Partnerów sk³adaj±cych ofertê wspóln± lub Partnerzy sk³adaj±cy ofertê wspóln± spe³niaj± ³±cznie.
5. W wypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia Wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do których realizacji te zdolno¶ci s± wymagane. W takim wypadku nale¿y z³o¿yæ Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie do oferty, z którego wynika które roboty budowlane lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspólnie.
6. W przypadku wykonawców wspólnie realizuj±cych zamówienie (w tym konsorcjum) Zamawiaj±cy dokonywaæ bêdzie bezpo¶rednich rozliczeñ tylko z liderem konsorcjum.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce warunki, w jakich przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian zawartej umowy odno¶nie wyd³u¿enia terminu realizacji z pkt. 5.1 SWZ:1. Z uwagi na masowe wystêpowanie choroby zaka¼nej ludzi (w szczególno¶ci koronawirus/COVID-19, etc.) maj±ce bezpo¶redni lub po¶redni wp³yw na terminow± realizacjê niniejszego zadania.
2. Z powodu dzia³ania si³y wy¿szej, np. wyst±pienia zdarzenia losowego wywo³anego przez czynniki
zewnêtrzne, którego nie mo¿na by³o przewidzieæ, w szczególno¶ci zagra¿aj±cego bezpo¶rednio ¿yciu lub
zdrowiu ludzi lub gro¿±cego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach.
3. Z przyczyn zale¿nych i niezale¿nych od Zamawiaj±cego, których nie móg³ przewidzieæ w chwili zawarcia umowy.
4. Z uwagi na ewentualne zak³ócenia w ³añcuchach dostaw w gospodarce, spowodowane sytuacj± w kraju i/lub na ¶wiecie, maj±ce wp³yw na terminowe dostawy, pod warunkiem przedstawienia przez Wykonawcê Zamawiaj±cemu stosownych dowodów.
Zamawiaj±cy informuje, ¿e wynagrodzenie Wykonawcy (na jego wniosek) ulegnie zmianie w przypadku zmiany:
- stawki podatku od towarów i us³ug,
- wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
- zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne,
- zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie
z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych (Dz. U. z 2023 r. poz. 46),
- je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê.
1) Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ zmiany umowy:
1) Zmiany terminu realizacji umowy ze wzglêdu:
- na stan epidemii lub inne zdarzenia zwi±zane z rozprzestrzenianiem siê chorób zaka¼nych np. wirusa SARS-Co V-2 wywo³uj±cego chorobê COVID-19 (koronawirus);
- wyst±pienia nastêpstw si³y wy¿szej, niezale¿nej od Zamawiaj±cego i Wykonawcy, a której nie mo¿na by³o przewidzieæ i która nie pozwala na kontynuacjê dostawy bêd±cych przedmiotem umowy, np. wyst±pienia zdarzenia losowego wywo³anego przez czynniki zewnêtrzne, którego nie mo¿na by³o przewidzieæ, w szczególno¶ci zagra¿aj±cego bezpo¶rednio ¿yciu lub zdrowiu ludzi lub gro¿±cego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach;
2) w przypadku zmiany cen materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± przedmiotu umowy, je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcê;
3) dzia³ania osób trzecich uniemo¿liwiaj±cych wykonanie przedmiotu umowy, które to dzia³ania nie s± konsekwencj± winy którejkolwiek ze stron;
4) zmiany stawki podatku od towarów i us³ug, - Wykonawca sk³ada do Zamawiaj±cego pisemny wniosek o zmianê przedmiotowej umowy w zakresie wynagrodzenia brutto po wej¶ciu w ¿ycie przepisów zmieniaj±cych stawkê podatku od towarów i us³ug. Wniosek powinien zawieraæ wyczerpuj±ce uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dok³adne wyliczenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy po zmianie umowy. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ wezwania Wykonawcy do przed³o¿enia dodatkowych dokumentów czy wyliczeñ sporz±dzonych przez Wykonawcê. W wypadku tej zmiany warto¶æ netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni siê, a okre¶lona w aneksie warto¶æ brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów;
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-06-27 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-27 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-07-26
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:
Cena – waga kryterium – 60 %Okres gwarancji na zaoferowane urz±dzenie – waga kryterium - 10%
Parametry techniczne urz±dzenia USG – waga kryterium - 30%
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postêpowaniu.PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Aparat do elastografii w±troby i ¶ledziony
- Dostawa ultrasonografu do badañ ginekologicznych.
- Dostawa aparatu usg dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w ¦wiebodzinie.
- Dostawa sprzêtu oraz aparatury medycznej
- Dostawa aparatu USG
- Dostawa sprzêtu medycznego
wiêcej: Aparaty ultrasonograficzne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.