Ogłoszenie z dnia 2023-06-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00208148/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-09
- 2023/BZP 00219100/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą sprzętu pielęgnacyjnego, rehabilitacyjnego i wspomagającego do wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego przy Miejsko - Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Sędziszowie Małopolskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690010550
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 3 Maja
1.5.2.) Miejscowość: Sędziszów Małopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-120
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48(17)2216588
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mgops@sedziszow-mlp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mgops.sedziszow-mlp.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7638241.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wraz z dostawą sprzętu pielęgnacyjnego, rehabilitacyjnego i wspomagającego do wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego przy Miejsko - Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Sędziszowie Małopolskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e9ba21e-ee29-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00264154
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00051220/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup wraz z dostawą sprzętu pielęgnacyjnego, rehabilitacyjnego i wspomagającego do wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego przy Miejsko - Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Sędziszowie Małopolskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pt.: Zwiększenie dostępu do usług społecznych i zdrowotnych w Sędziszowie Małopolskim poprzez utworzenie i funkcjonowanie wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego przy Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej - projekt realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00208148
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FK.261.I.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą sprzętu pielęgnacyjnego, rehabilitacyjnego i wspomagającego do wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego przy Miejsko - Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Sędziszowie Małopolskim.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) dostawę (zakup, transport, rozładunek, dostarczenie) fabrycznie nowego, tzn. nieużywanych przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, sprzętu pielęgnacyjnego, rehabilitacyjnego i wspomagającego w zakresie określonym w Załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia,
2) przekazanie wraz ze sprzętem instrukcji obsługi aktualnej na dzień dostawy w języku polskim w wersji papierowej, przy czy musi to być instrukcja użytkownika, która umożliwi Zamawiającemu co najmniej kontrolę sprawności sprzętu i konserwację,
3) wniesienie sprzętu w miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz montaż i uruchomienie tych elementów dostawy, które tego wymagają,
4) posprzątanie pomieszczeń po zrealizowaniu dostawy oraz naprawa ewentualnych zniszczeń w mieniu Zamawiającego, w tym w strukturze obiektu budowlanego,
5) przeprowadzenie instruktażu/szkolenia dla wyznaczonych pracowników Zamawiającego, którzy będą sprawować nadzór techniczny nad Sprzętem, w tym w zakresie obsługi, kontroli sprawności sprzętu, a także wydanie dokumentu potwierdzającego odbycie instruktażu (dokumenty mają być imienne, dla każdego uczestnika odrębnie).
3. Opis sprzętu wraz z podaniem ilości zamawianych produktów określa Załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33196100-1 - Sprzęt dla osób starszych
33193100-0 - Pojazdy inwalidzkie i wózki inwalidzkie
33158400-6 - Sprzęt do terapii mechanicznej
37441300-4 - Rowery stacjonarne
33157800-3 - Urządzenia do podawania tlenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 144980,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 209906,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144980,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU REHABMED Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7543068520
7.3.3) Ulica: Książąt Opolskich 33
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-005
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE REHABMED SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE REHABMED SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144980,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI SĘDZISZÓW MAŁOPOLSKI
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstałych i zebranych w budynkach i miejscach użyteczności publicznej na terenie Gminy Sędziszów Małopolski w 2025 r.
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miejskiego w Sędziszowie Małopolskim w 2025 roku.
więcej: przetargi SĘDZISZÓW MAŁOPOLSKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa foteli transportowych i łóżek szpitalnych
- Nowoczesne kształcenie kadr medycznych - fundamentem zdrowego życia
- Nahełmne lampy górnicze nowej generacji wraz z modernizacją stanowisk ładowania.
- dostawa sprzętu j. użytku; materiałów opatrunkowych, nici chirurgiczne; aparatury medycznej.
więcej: Urządzenia do podawania tlenu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.