Ogłoszenie z dnia 2021-11-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00214415/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGI OPIEKUŃCZE NA ROK 2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W ZAMOŚCIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950006180
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szczebrzeska 120
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 846382017
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gopszamosc@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gopszamosc.bip.lubelskie.pl/index.php?id=54
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gopszamosc.bip.lubelskie.pl/index.php?id=521.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGI OPIEKUŃCZE NA ROK 20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb045ff3-0f08-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00264182
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00214415/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PS.2201.1.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Realizacja przedmiotu zamówienia polega na świadczeniu podstawowych usług opiekuńczych, specjalistycznych usług opiekuńczych, a także specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi wykonywanych w miejscu zamieszkania podopiecznych na terenie Gminy Zamość w ilości:
- usługi opiekuńcze specjalistyczne dla osób z zaburzeniami psychicznymi – 320 godzin/miesięcznie co daje 3.840 godzin/rocznie.
- usługi opiekuńcze specjalistyczne dla osób z zaburzeniami psychicznymi – 8 godzin/miesięcznie co daje 96 godzin/rocznie – świadczone w dni świąteczne, sobotę i niedzielę.
- usługi specjalistyczne – 50 godzin / m-c co daje 600 godzin/rocznie.
- usługi opiekuńcze podstawowe – 1.700 godzin/miesięcznie co daje 20.400 godzin/rocznie.
- usługi opiekuńcze podstawowe – 100 godzin/miesięcznie co daje 1.200 godzin/rocznie – świadczone w dni świąteczne, sobotę i niedzielę.
Ponadto zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby godzin w zależności od potrzeb.
Przy świadczeniu usług mają zastosowanie przepisy:
a) ustawy o pomocy społecznej z dnia 12 marca 2004r. (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 1876 z późn. zmianami),
b) Rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. z 2005 r. 189 poz. 1598) Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 6 lipca 2006, zmieniające Rozporządzenie w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. 2006 r., 134 poz. 943)
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w ogłoszeniu o zamówieniu z dnia 06.10.2021 nr 2021/BZP 00214415/01 w SEKCJI V – Kwalifikacja Wykonawców w pkt. 5.8. – Przedmiotowy środek dowodowy - Wykaz przedmiotowych środków dowodowych - nie zamieścił Wykazu osób, które będą brać udział w postępowaniu ze wskazaniem doświadczenia oraz wykształcenia kadry. Wykaz ten ze względu na to, iż stanowi kryterium oceny ofert jest przedmiotowym środkiem dowodowym nie podlegającym uzupełnieniu na podstawie art. 107 pkt.3. ustawy Prawo Zamówień Publicznych.Ponadto wadę stanowi niejednoznaczne opisanie przez zamawiającego kryteriów oceny ofert dotyczących wymogów pozacenowych w zakresie doświadczenia i wykształcenia kadry co uniemożliwia obiektywną ocenę Wykonawców.
Ze względu na to że wady te nie są możliwe do usunięcia na tym etapie postępowania, zamawiający unieważnia postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Usługi przeglądów, konserwacji pogotowia technicznego oraz napraw awaryjnych i eksploatacyjnych w zakresie urządzeń klimatyzacyjnych w rejonie działania 32 WOG Zamość - w zakresie 5 (pięciu) części.
- Budowa drogi gminnej nr 110449L w m. Lipsko - etap II.
- Wymiana stolarki drzwiowej w oddziale I i II Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego w Zamościu
- "KOMPLEKSOWA PRZEBUDOWA ULICY GRABOWEJ I JODŁOWEJ, ETAP II "
- Wykonanie altany przy świetlicy wiejskiej w m. Zawada.
- PEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA KONTRAKTU PRZY REALIZACJI ZADANIA "ZAPROJEKTOWANIE I BUDOWA PUNKTU SELEKTYWNEGO ZBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU I WYPOSAŻENIEM"
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi opiekuńcze na terenie Gminy Łodygowice
- Świadczenie usług asystenta na rzecz osób w kryzysie bezdomności dla uczestników i uczestniczek projektu
- Świadczenie usług społecznych w formie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania w ramach projektu "Zwiększenie samodzielności seniorów w miejscu ich zamieszkania(RMR)"
więcej: Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.