Ogłoszenie z dnia 2024-03-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00091703/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług wyżywienia dla uczestników Dziennego Domu Pomocy przy
ul. Królowej Bony 2 w Świeciu” – II postępowanie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej w Świeciu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090077277
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Generała Józefa Hallera 11
1.5.2.) Miejscowość: Świecie
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.7.) Numer telefonu: 525190540
1.5.8.) Numer faksu: 523315990
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@opsswiecie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://opsswiecie.pl/ oraz https://opsswiecie.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ops_swiecie1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zamawiający publiczni - inny zamawiający
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usług wyżywienia dla uczestników Dziennego Domu Pomocy przyul. Królowej Bony 2 w Świeciu” – II postępowanie.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72898dd9-c427-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00264226
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026636/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 "Świadczenie usług wyżywienia dla uczestników Dziennego Domu Pomocy przy ul. Królowej Bony 2 w Świeciu"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00091703
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DO.271.6.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi wyżywienia dla uczestników Dziennego Domu Pomocy przy ul. Królowej Bony 2 w Świeciu – II postępowanie.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
1) Zapewnienie przez Wykonawcę przygotowania, ugotowania i dostarczenia wyżywienia dla uczestników Dziennego Domu Pomocy przy ul. Królowej Bony 2 w Świeciu, obejmującego: śniadanie wraz z napojem oraz obiadu złożonego z drugiego dania wraz z napojem.
2) Świadczenie usługi wyżywienia obejmuje grupę ok. 30 osób/miesięcznie przez okres od 01.03.2024r. do 31.07.2024r. (tj. 105 dni roboczych).
3) Zamawiający przewiduje wielkość przedmiotu zamówienia w okresie trwania umowy na:
około 3.150 gorących zestawów posiłków (przez zestaw posiłków rozumie się zestaw złożony ze śniadania wraz z napojem oraz obiad składający się z II dania wraz z napojem). tj. wyżywienie dla około 30 osób przez 105 dni roboczych.
4) Z tytułu ewentualnego zmniejszenia wielkości zamówienia Zamawiający nie ponosi żadnych konsekwencji.
5) Ostateczna ilość zestawów posiłków może ulec zmianie, w zależności od faktycznej liczby wydanych decyzji. Przewidywana liczba osób może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu. Zamawiający poda telefonicznie dokładną liczbę posiłków osób korzystających z usługi wyżywienia w danym dniu do wspólnie ustalonej godziny.
6) Zestawy Posiłków należy dostarczyć do Dziennego Domu Pomocy przy ul. Królowej Bony 2
w Świeciu:
• godzina dostarczenia śniadania 8:00 - 8:30,
• godzina dostarczenia obiadu 12:00 - 12:30.
7) Wykonawcy będzie przysługiwał zwrot kosztu za wyżywienie dla uczestników wyłącznie za faktycznie wydaną ilość zestawów posiłków, zgodnie ze wzorem obliczania wartości zamówienia.
8) Zestaw posiłków tj. Wyżywienie dla 1 osoby za 1 dzień dla każdego z uczestników Dziennego Domu Pomocy w danym dniu obejmuje:
a) Śniadanie – przykładowe menu: kawa, kawa zbożowa, kakao, herbata z cytryną, mleko, pieczywo mieszane, wędlina, ser, pasty, masło, jogurt, jajka, powidła, dżem, warzywa sezonowe itp.,
b) II danie obiadowe – przykładowe menu: danie mięsne lub rybne w zestawie
z ziemniakami lub z zamiennikiem: kaszą lub ryżem lub makaronem, a także surówki; lub danie warzywne, zapiekanki, pierogi, pyzy, kopytka, naleśniki, itp; – dodatkowo kompot lub sok lub woda, napój owocowy, herbata itp.
9) Wykonawca w ramach świadczenia usługi może dostarczyć raz w tygodniu do DDP produkty spożywcze, które będą dostępne dla uczestników zgodnie ze zgłoszonym zapotrzebowaniem. Zakres przewidywanych produktów:
a) Kawa parzona,
b) Kawa rozpuszczalna,
c) Herbata czarna,
d) Herbata owocowa (różne smaki),
e) Woda mineralna,
f) Soki owocowe i /lub warzywne,
g) Jogurty owocowe.
10) Wykonawca zastosuje zamienniki dla osób, które cierpią na alergię lub nie jedzą ryb, jajek, sera żółtego, wędliny, drobiu, mięsa itp., po uprzednim uzgodnieniu szczegółów z Zamawiającym. Dodatkowo po zgłoszeniu przez Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany do dostosowania posiłków do niezbędnych wymagań dietetycznych takich jak np.:
Dieta lekkostrawna,
Dieta cukrzycowa,
Dieta wątrobowa,
Dieta indywidualna zgodnie z zaleceniami lekarza/dietetyka.
11) Jadłospis, zawierający informację na temat wartości kalorycznej posiłków oraz składowych poszczególnych potraw z wyszczególnionymi alergenami układany ma być przez Wykonawcę na okres 10 dni i zatwierdzany przez osobę posiadającą uprawnienia dietetyka żywienia. Jadłospis będzie dostarczany w wersji drukowanej lub elektronicznej Zamawiającemu najpóźniej 3 dni robocze przed okresem jego obowiązywania do Kierownika Mieszkań Wspomaganych i Dziennego Domu Pomocy.
12) Wykonawca zobowiązuje się przygotować posiłki z produktów zakupionych we własnym zakresie. Posiłki powinny być lekkostrawne, przygotowywane z surowców wysokiej jakości, świeżych, naturalnych, mało przetworzonych, z ograniczoną ilością substancji dodatkowych, konserwujących, zagęszczających, barwiących lub sztucznie aromatyzowanych.
13) Posiłki nie mogą być przygotowywane z półproduktów.
14) Wykonawca zapewnia, iż przygotowanie i dostarczenie wyżywienia dla uczestników będzie odbywało się z poszanowaniem obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa,
w szczególności dotyczących wymogów sanitarnych stawianych osobom biorącym udział
w realizacji usługi, miejscom przygotowania posiłków oraz środkom transportu wykorzystywanym przy realizacji usługi.
15) Wykonawca ma obowiązek przestrzegania zasad higieny przy sporządzaniu i dostawy wyżywienia dla uczestników oraz utrzymania odpowiedniej temperatury posiłków,
a także przewozu w przystosowanych do tego celu termosach/pojemnikach oraz pojazdem dostosowanym do przewozu żywności.
16) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi żywienia zbiorowego zgodnie
z obowiązującymi w tym zakresie normami, a polegającej na przygotowaniu, wydaniu posiłku
o odpowiednio zbilansowanej wartości kalorycznej i odżywczej, zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia na podstawie przepisów ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. (t.j. Dz. U. z 2023 roku poz. 1448) o bezpieczeństwie żywności i żywienia.
17) Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania rachunku lub faktury za wykonaną usługę do 5-go dnia roboczego każdego miesiąca – następującego po miesiącu, w którym wykonana została usługa z wyjątkiem miesiąca lipca 2024 roku, Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia rachunku lub faktury za wykonaną usługę do 26 lipca 2024 roku.
18) Wykonanie zadania przez Wykonawcę podlegać będzie kontroli ze strony Zamawiającego
w zakresie prawidłowości wykonania zadania w tym:
• formy i warunków przygotowywania posiłków (gotowania),
• jakości i różnorodności posiłków,
19) W zakresie wizytacji, Zamawiający:
będzie degustował wydawane posiłki oraz sprawdzał przestrzeganie zasad higieny przy sporządzaniu i dostawie posiłków
będzie przeprowadzał ankiety i inne wywiady z osobami korzystającymi z posiłków,
sporządzi końcowy protokół z wizytacji, w którym Zamawiający dokona podsumowania poziomu i zakresu świadczonego przez Wykonawcę wyżywienia dla uczestników Dziennego Domu Pomocy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr. J Bednarza
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5591699097
7.3.3) Ulica: Sądowa 18
7.3.4) Miejscowość: Świecie
7.3.5) Kod pocztowy: 86-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91,800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-03-06 do 2024-07-31INNE PRZETARGI Z ŚWIECIA
- Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1260C Kozłowo - Przechowo
- Budowa fragmentu drogi od ronda na skrzyżowaniu ulic Laskowickiej i Miodowej w stronę Chmielnik
- Zakup samochodu służbowego dla Gminy
- (4) Przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B w ramach projektu "Kształcenie dla zawodowej przyszłości"
- Utwardzenie drogi w Sulnówku naprzeciwko OSP
- Modernizacja dachu w SP 5
więcej: przetargi w Świeciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Imprezy, spotkania oraz wydarzenia sportowe
- "Świadczenie usługi restauracyjnej podczas uroczystego rozstrzygnięcia XXVI edycji Przeglądu Twórczości Plastycznej Osób Chorych, Starszych i Niepełnosprawnych pn. "Sztuka jak balsam".
- Świadczenie trzech usług cateringowych na potrzeby Centrum Obsługi Projektów Politechniki Warszawskiej.
- Usługa kompleksowej organizacji konferencji pn. "Zioła, Zielarstwo, Ziołolecznictwo i Produkty Naturalne 2025"
- Kompleksowe sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej
- Świadczenie usługi cateringowej podczas uroczystości wręczenia dyplomów na Wydziale Matematyki i Nauk Informacyjnych Politechniki Warszawskiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.