Ogłoszenie z dnia 2023-06-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00190444/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy warzyw i owoców do Aresztu Śledczego w Słupsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Areszt Śledczy w Słupsku
1.3.) Oddział zamawiającego: Areszt Śledczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000319954
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sądowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 59 848 32 00
1.5.8.) Numer faksu: 59 842 86 08
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: as_slupsk@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy warzyw i owoców do Aresztu Śledczego w Słupsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91764d6e-e333-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00264237
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00133700/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Sukcesywne dostawy warzyw i owoców do Aresztu Śledczego w Słupsku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00190444
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Dkw.2232.16.2023.MM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 107551,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Burak czerwony - musi być dostarczony w stanie świeżym. Wymagania jakościowe: - wygląd korzeni: czyste, bez uszkodzeń, kształt kulisty, lekko spłaszczony lub podłużny, charakterystyczny dla danej odmiany; - zabarwienie przekroju : ciemnoczerwone; - średnica korzeni od 5 cm. Buraki w opakowaniu jednorazowego użytku (worek siatkowy lub skrzynka) o wadze do 20 kg netto. Dopuszcza się warzywa jesienne, nie z bieżących zbiorów, tzw. nowalijki.3. Cebula biała - musi być dostarczona w stanie świeżym. Wymagania jakościowe: wygląd: czysta, zdrowa, jędrna, dojrzała, - kształt : kulisty lub lekko spłaszczony; - barwa: łuski suchej – jasnożółta do jasnobrązowej; - barwa: łuski mięsistej – kremowa lub kremowo zielonkawa; - korzenie: zaschnięte; - powinna być zachowana jednolitość odmiany, średnica nie mniej niż 4 cm. Cebula w opakowaniu jednorazowego użytku (worek siatkowy lub skrzynka) o wadze do 20 kg netto.
Dopuszcza się warzywa jesienne, nie z bieżących zbiorów, tzw. nowalijki.
4. Kapusta biała - musi być dostarczona w stanie świeżym. Wymagania jakościowe: - wygląd główek: całe, świeże, czyste, zdrowe, jędrne, - jednolitość: jednolite odmianowo, średnica nie mniejsza niż 18 cm. Kapusta w opakowaniu jednorazowego użytku (worek siatkowy lub skrzynka) o wadze do 20 kg netto.
Dopuszcza się warzywa jesienne, nie z bieżących zbiorów, tzw. nowalijki.
5. Marchew - bez naci, dostarczona w stanie świeżym. Wymagania jakościowe: - korzenie marchwi muszą być: zdrowe, jędrne; - barwa korzeni marchwi musi być: typowa dla odmiany; - kształt marchwi musi być: o kształcie stożkowym, gładkim o świeżym wyglądzie; - średnica mierzona w najszerszym przekroju od 3 cm. Marchew w opakowaniu jednorazowego użytku (worek siatkowy lub skrzynka) o wadze do 20 kg netto.
Dopuszcza się warzywa jesienne, nie z bieżących zbiorów, tzw. nowalijki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03221112-4 - Marchew
4.5.5.) Wartość części: 65856,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ziemniaki jadalne – dostarczone w stanie świeżym, przechowywane w temperaturze i wilgotności powietrza zalecanej dla danego gatunku. Wymagania jakościowe: wygląd bulwy ziemniaka: okrągło – owalny, kształtny (regularny charakterystyczny dla danej odmiany), zdrowe, suche, nie zazielenione; tego samego pochodzenia, tej samej odmiany, - wymagana średnica: poprzeczna min. 4,0 cm i podłużna min. 6,00 cm.Dopuszcza się warzywa jesienne, nie z bieżących zbiorów, tzw. nowalijki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03212100-1 - Ziemniaki
4.5.5.) Wartość części: 35820,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kapusta kwaszona – barwa kapusty kwaszonej musi być biała do kremowej, jednolita, - smak kwaskowy, charakterystyczny dla kapusty kwaszonej. Kapusta kwaszona powinna być pakowana w beczki posiadające atest PZH na możliwość kontaktu z żywnością o wadze (bez zalewy) 120 kg. Oznakowanie uwzględniające warunki przechowywania dla temperatury w zakresie od 15 do 20 0C.Termin przydatności do spożycia: od dnia dostawy minimum 1 miesiąc.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15331142-4 - Kapusta przetworzona
4.5.5.) Wartość części: 1180,80 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Jabłka - mają być dostarczane w stanie świeżym, całe, zdrowe – nie dopuszcza się owoców z objawami zepsucia lub z takimi zmianami, które czynią je niezdatnymi do spożycia, czyste, wolne od uszkodzeń spowodowanych przez szkodniki. Powinny mieć kształt, wielkość i barwę charakterystyczną dla danej odmiany, nieuszkodzone. Jabłka o średnicy poprzecznej i podłużnej nie mniejszej jak 6 cm. Jabłka dostarczane w skrzynkach, do 20 kg.4.5.3.) Główny kod CPV: 03222321-9 - Jabłka
4.5.5.) Wartość części: 4695,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37416,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37416,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GOSPODARSTWO SADOWNICZO WARZYWNICZE GRZEGORZ DĘBSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1230046360
7.3.3) Ulica: PIASECZYŃSKA 57
7.3.4) Miejscowość: JÓZEFOWICE
7.3.5) Kod pocztowy: 05-555
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO SADOWNICZO WARZYWNICZE GRZEGORZ DĘBSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO SADOWNICZO WARZYWNICZE GRZEGORZ DĘBSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37416,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-06-01 do 2023-09-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24120,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24120,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GOSPODARSTWO SADOWNICZO WARZYWNICZE GRZEGORZ DĘBSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1230046360
7.3.3) Ulica: PIASECZYŃSKA 57
7.3.4) Miejscowość: JÓZEFOWICE
7.3.5) Kod pocztowy: 05-555
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO SADOWNICZO WARZYWNICZE GRZEGORZ DĘBSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO SADOWNICZO WARZYWNICZE GRZEGORZ DĘBSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24120,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-06-01 do 2023-09-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 552,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1080,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 840,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU SAUERKRAUT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6182168931
7.3.3) Ulica: Łódzka 141
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE SAUERKRAUT SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 840,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-06-01 do 2023-09-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2850,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GOSPODARSTWO SADOWNICZO WARZYWNICZE GRZEGORZ DĘBSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1230046360
7.3.3) Ulica: PIASECZYŃSKA 57
7.3.4) Miejscowość: JÓZEFOWICE
7.3.5) Kod pocztowy: 05-555
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO SADOWNICZO WARZYWNICZE GRZEGORZ DĘBSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO SADOWNICZO WARZYWNICZE GRZEGORZ DĘBSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2850,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-06-01 do 2023-09-30INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- "Świadczenie usługi całodobowej ochrony oraz dozór obiektów Urzędu Miejskiego w Słupsku poprzez zapewnienie obsługi portierni w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku Plac Zwycięstwa 3".
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- Świadczenie usługi ochrony mienia i monitoringu na rzecz Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej spółka z o.o. w Słupsku na 2025 rok.
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" przy ul. Wiatracznej i ul. B Krzywoustego w Słupsku
- Opracowanie strategii marki oraz kompleksowego systemu identyfikacji wizualnej wraz z wykonaniem strony internetowej dla Wodociągi Słupsk Sp. zoo jako Koordynatora Słupskiego Klastra Bioenergetycznego
- Rozbiórki budynków mieszkalnych oraz zabudowy gospodarczej przy u. Gancarskiej 22 oraz ul. Ogrodowej 13of, 15a,16a,20 w Słupsku
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa warzyw, owoców, jaj oraz ziemniaków w 2025 roku dla oświatowych jednostek organizacyjnych Gminy Miasto Leżajsk"
- Dostawy artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Łagiewnikach w I półroczu 2025 r.
- Dostawa owoców i warzyw przetworzonych i zakonserwowanych, owoców krajowych i cytrusowych oraz owoców sezonowych dla Stołówek Wojskowych Nr 1 i 2 Jednostki Wojskowej Nr 3964 w 2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 4 im. Mikołaja Kopernika w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 2 im. Olimpijczyków Polskich w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 30.06.2025 r.
- Dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej im. ks. Stefana Joniaka w Niegowonicach w terminie do 31.12. 2025 roku.
więcej: Ziemniaki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.