eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupskSukcesywne dostawy warzyw i owoców do Aresztu Śledczego w Słupsku



Ogłoszenie z dnia 2023-06-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy warzyw i owoców do Aresztu Śledczego w Słupsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Areszt Śledczy w Słupsku

1.3.) Oddział zamawiającego: Areszt Śledczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000319954

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sądowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Słupsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 59 848 32 00

1.5.8.) Numer faksu: 59 842 86 08

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: as_slupsk@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy warzyw i owoców do Aresztu Śledczego w Słupsku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91764d6e-e333-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00264237

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00133700/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Sukcesywne dostawy warzyw i owoców do Aresztu Śledczego w Słupsku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00190444

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Dkw.2232.16.2023.MM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 107551,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Burak czerwony - musi być dostarczony w stanie świeżym. Wymagania jakościowe: - wygląd korzeni: czyste, bez uszkodzeń, kształt kulisty, lekko spłaszczony lub podłużny, charakterystyczny dla danej odmiany; - zabarwienie przekroju : ciemnoczerwone; - średnica korzeni od 5 cm. Buraki w opakowaniu jednorazowego użytku (worek siatkowy lub skrzynka) o wadze do 20 kg netto. Dopuszcza się warzywa jesienne, nie z bieżących zbiorów, tzw. nowalijki.
3. Cebula biała - musi być dostarczona w stanie świeżym. Wymagania jakościowe: wygląd: czysta, zdrowa, jędrna, dojrzała, - kształt : kulisty lub lekko spłaszczony; - barwa: łuski suchej – jasnożółta do jasnobrązowej; - barwa: łuski mięsistej – kremowa lub kremowo zielonkawa; - korzenie: zaschnięte; - powinna być zachowana jednolitość odmiany, średnica nie mniej niż 4 cm. Cebula w opakowaniu jednorazowego użytku (worek siatkowy lub skrzynka) o wadze do 20 kg netto.
Dopuszcza się warzywa jesienne, nie z bieżących zbiorów, tzw. nowalijki.
4. Kapusta biała - musi być dostarczona w stanie świeżym. Wymagania jakościowe: - wygląd główek: całe, świeże, czyste, zdrowe, jędrne, - jednolitość: jednolite odmianowo, średnica nie mniejsza niż 18 cm. Kapusta w opakowaniu jednorazowego użytku (worek siatkowy lub skrzynka) o wadze do 20 kg netto.
Dopuszcza się warzywa jesienne, nie z bieżących zbiorów, tzw. nowalijki.
5. Marchew - bez naci, dostarczona w stanie świeżym. Wymagania jakościowe: - korzenie marchwi muszą być: zdrowe, jędrne; - barwa korzeni marchwi musi być: typowa dla odmiany; - kształt marchwi musi być: o kształcie stożkowym, gładkim o świeżym wyglądzie; - średnica mierzona w najszerszym przekroju od 3 cm. Marchew w opakowaniu jednorazowego użytku (worek siatkowy lub skrzynka) o wadze do 20 kg netto.
Dopuszcza się warzywa jesienne, nie z bieżących zbiorów, tzw. nowalijki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03221112-4 - Marchew

4.5.5.) Wartość części: 65856,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ziemniaki jadalne – dostarczone w stanie świeżym, przechowywane w temperaturze i wilgotności powietrza zalecanej dla danego gatunku. Wymagania jakościowe: wygląd bulwy ziemniaka: okrągło – owalny, kształtny (regularny charakterystyczny dla danej odmiany), zdrowe, suche, nie zazielenione; tego samego pochodzenia, tej samej odmiany, - wymagana średnica: poprzeczna min. 4,0 cm i podłużna min. 6,00 cm.
Dopuszcza się warzywa jesienne, nie z bieżących zbiorów, tzw. nowalijki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03212100-1 - Ziemniaki

4.5.5.) Wartość części: 35820,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kapusta kwaszona – barwa kapusty kwaszonej musi być biała do kremowej, jednolita, - smak kwaskowy, charakterystyczny dla kapusty kwaszonej. Kapusta kwaszona powinna być pakowana w beczki posiadające atest PZH na możliwość kontaktu z żywnością o wadze (bez zalewy) 120 kg. Oznakowanie uwzględniające warunki przechowywania dla temperatury w zakresie od 15 do 20 0C.
Termin przydatności do spożycia: od dnia dostawy minimum 1 miesiąc.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15331142-4 - Kapusta przetworzona

4.5.5.) Wartość części: 1180,80 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Jabłka - mają być dostarczane w stanie świeżym, całe, zdrowe – nie dopuszcza się owoców z objawami zepsucia lub z takimi zmianami, które czynią je niezdatnymi do spożycia, czyste, wolne od uszkodzeń spowodowanych przez szkodniki. Powinny mieć kształt, wielkość i barwę charakterystyczną dla danej odmiany, nieuszkodzone. Jabłka o średnicy poprzecznej i podłużnej nie mniejszej jak 6 cm. Jabłka dostarczane w skrzynkach, do 20 kg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03222321-9 - Jabłka

4.5.5.) Wartość części: 4695,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37416,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37416,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GOSPODARSTWO SADOWNICZO WARZYWNICZE GRZEGORZ DĘBSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1230046360

7.3.3) Ulica: PIASECZYŃSKA 57

7.3.4) Miejscowość: JÓZEFOWICE

7.3.5) Kod pocztowy: 05-555

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37416,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-06-01 do 2023-09-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24120,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24120,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GOSPODARSTWO SADOWNICZO WARZYWNICZE GRZEGORZ DĘBSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1230046360

7.3.3) Ulica: PIASECZYŃSKA 57

7.3.4) Miejscowość: JÓZEFOWICE

7.3.5) Kod pocztowy: 05-555

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24120,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-06-01 do 2023-09-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 552,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1080,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 840,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU SAUERKRAUT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6182168931

7.3.3) Ulica: Łódzka 141

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 840,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-06-01 do 2023-09-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2850,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GOSPODARSTWO SADOWNICZO WARZYWNICZE GRZEGORZ DĘBSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1230046360

7.3.3) Ulica: PIASECZYŃSKA 57

7.3.4) Miejscowość: JÓZEFOWICE

7.3.5) Kod pocztowy: 05-555

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2850,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-06-01 do 2023-09-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.