eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PieckiZakup i dostawa mikrobusu przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami



Ogłoszenie z dnia 2024-03-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa mikrobusu przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PIECKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742758

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zwycięstwa 34

1.5.2.) Miejscowość: Piecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-710

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 89 742 20 29

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@piecki.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piecki.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

Platforma zakupowa Gmina Piecki https://platformazakupowa.pl/pn/gminapiecki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa mikrobusu przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1f15cf3-e2bf-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00264239

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00065509/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup samochodu do Środowiskowego Domu Samopomocy w Pieckach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00247122

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZK.271.2.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego mikrobusu, przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami, w tym na wózku inwalidzkim.

Pojazd posiadający homologację jako pojazd 9-osobowy (kierowca +8 pasażerów), dopuszczenie do ruchu, zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym.

Szczegółowe dane techniczne i wymagania Zamawiającego dla ww. przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 9 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia.

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca załączył do oferty opis techniczny oferowanego pojazdu, zgodny z treścią opisu przedmiotu zamówienia (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) – zawierający wskazane parametry pojazdu oraz sposób dostosowania pojazdu do przewozu osób z niepełnosprawnościami, w tym minimum 1 osoby na wózku inwalidzkim oraz wskazanie marki i modelu oferowanego pojazdu.
Nie załączenie w/w opisu bądź nie wykazanie, że oferowany pojazd spełnia wszystkie wymagania wskazane przez Zamawiającego będzie skutkować odrzuceniem oferty.

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił następujących gwarancji:
a) Gwarancja producenta pojazdu na wnętrze pojazdu oraz silnik (bez limitu kilometrów) - min. 24 miesiące,
b) Gwarancja producenta na lakier – minimum 24 miesiące,
c) Gwarancja na perforację nadwozia – minimum 8 lat / maksymalnie 12 lat,
(stanowi kryterium oceny oferty [rozdział 17 SWZ] - zgodnie z deklaracją wykonawcy w formularzu ofertowym).
d) Gwarancja na zabudowę - minimum 12 miesięcy / maksymalnie 48 miesięcy.
(stanowi kryterium oceny oferty [rozdział 17 SWZ] - zgodnie z deklaracją wykonawcy w formularzu ofertowym).

UWAGA:
Okresy gwarancji wskazane w lit. c i d stanowią kryteria oceny oferty, wskazane w rozdziale 17 SWZ.

Opis przedmiotu zamówienia sporządzony został z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób z niepełnosprawnościami, o których mowa w art. 100 ustawy Pzp.

4.2. Miejsce dostawy pojazdu : siedziba Zamawiającego tj. ul. Zwycięstwa 34, 11-710 Piecki, gmina Piecki, powiat mrągowski, województwo warmińsko-mazurskie.

4.3. Zakres zamówienia:
1) Przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy i nieużywany.
2) Pojazd zabudowany i wyposażony musi spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych.
3) Przedmiot dostawy będzie służył do przewozu osób z niepełnosprawnościami, w tym do przewozu osób na wózkach inwalidzkich (minimum 1 miejsce).

4.5. Szczególne wymagania i wytyczne dla Wykonawcy.
1. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi, określonymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia.
2. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34100000-8 - Pojazdy silnikowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34110000-1 - Samochody osobowe

34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawą prawną unieważnienia jest art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, który stanowi, iż Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli „nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.”

W przedmiotowym postępowaniu pn.: „Zakup i dostawa mikrobusu przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami” do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 27.03.2024 r. do godz. 12:00 nie wpłynęła żadna oferta.
Wobec powyższego należało unieważnić niniejsze postępowanie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.