Ogłoszenie z dnia 2023-06-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00238991/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa kompleksowej organizacji wydarzenia pn. Pierwszy Kongres Rzeczpospolitej Samorządnej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: STOWARZYSZENIE "RZECZPOSPOLITA SAMORZĄDNA"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369931586
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Kasztanowa 3A-5
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-125
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: admin@rzeczpospolitasamorzadna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rzeczpospolitasamorzadna.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bede742c-fec7-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa kompleksowej organizacji wydarzenia pn. Pierwszy Kongres Rzeczpospolitej Samorządnej.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bede742c-fec7-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00264335
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00238991
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SRS/23/ZMU/5/1
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 455284,55 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja wydarzenia pn. Pierwszy Kongres Rzeczpospolitej Samorządnej polegająca na:
- Zapewnieniu pełnej koordynacji i obsługi wydarzenia oraz materiałów informacyjno-promocyjnych;
- Zapewnieniu aranżacji sali konferencyjnej, warsztatów i bankietu;
- Zapewnieniu noclegów oraz transportu;
- Zapewnieniu usług restauracyjnych i cateringowych;
- Zapewnienie materiałów promocyjnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedmiotowe postępowanie zostało wszczęte w dniu 30.05.2023 r. W trakcie procedowania postępowania, Zamawiający – Stowarzyszenie „Rzeczpospolita Samorządna” powziął wiadomość o konieczności zmiany terminu wydarzenia (pierwotnie planowane na 26-27 czerwca 2023 r.) spowodowanej tym, iż zainteresowanie grupy docelowej wydarzenia jest znikome, tj. z przewidywanych 220 osób na dzień 07.06.2023 r. tylko 40 osób wyraziło chęć uczestnictwa w wydarzeniu, które miałoby się odbywać w dniach 26-27.06.2023 r. Ta zaskakująca zmiana może być wynikiem rozpoczynającego się okresu urlopowego, czego Zamawiający nie mógł przewidzieć przeprowadzając przed wszczęciem postepowania rozmowy z jednostkami samorządowymi oraz pozostałą częścią grupy docelowej wynikiem czego było powzięcie decyzji o organizacji wydarzenia w dniach 26-27.06.2023 r. Jak pokazuje zaistniała sytuacja brak zainteresowania wydarzeniem, aczkolwiek zaskakujący i niespodziewany, stanowi jednoznaczną przesłankę do stwierdzenia, że dalsze prowadzenia postępowania i wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający opublikował dokumentację, w której zawarł informację dotyczącą daty, w której odbywać się realizacja przedmiotu zamówienia (26-27.06.2023 r.) W związku z powzięciem wiadomości opisywanej wyżej, skutkującej zmianą terminu, należy dokonać zmiany dokumentów zamówienia. Ponieważ po otwarciu ofert Zamawiający nie jest uprawniony do zmiany treści specyfikacji warunków zamówienia ani tworzenia zasad interpretacji jej zapisów, toteż opisanych dat w dokumentach zamówienia nie może na obecnym etapie postępowania zmienić. Nie jest w stanie stwierdzić, w jaki sposób zmiana terminu realizacji zamówienia wpłynęłaby na liczbę złożonych ofert (zmiana terminu mogłaby spowodować, iż krąg potencjalnych wykonawców byłby większy). Oznacza to, że Zamawiający nie posiada żadnej możliwości naprawienia stwierdzonej wady postępowania, wada ta jest trwała, uniemożliwia dokonanie wyboru wykonawcy i zawarcia ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego. Powyższe przesądza o zaistnieniu przesłanki unieważnienia postępowania, o której mowa w art. 255 pkt 6 ustawy Pzp. Mając na względzie powyższe, unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt 5 oraz art. 255 pkt 6 Ustawy Pzp. Jest w opinii Zamawiającego uzasadnione.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 528900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 553500,00 PLN
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługa wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej budynku B należącego do Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Zakup i dostawa środków czystości dla SPZOZ MSWiA we Wrocławiu ul. Ołbińska 32 przez okres 12 miesięcy
- Dostawa sprzętu multimedialnego do specjalistycznej pracowni multimedialnej w Instytucie Filologii Germańskiej.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Dostawa i montaż czterech wind towarowych z podziałem na 2 zadania
- Roboty remontowe w gminnych lokalach mieszkalnych - pustostanach, położonych we Wrocławiu - 2 Zadania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i realizacja imprezy masowej "Wakacje z energią"
- Kompleksowa organizacja i realizacja dwudniowego wydarzenia pn. "Święto Powiatu Włocławskiego 2025"
- Montaż, demontaż, transport, serwisowanie oraz magazynowanie nośników promocyjnych na potrzeby wydarzeń z udziałem Województwa Śląskiego
- Kompleksowa usługa organizacji i realizacji 2-dniowego wyjazdu studyjnego do województwa kujawsko-pomorskiego szlakiem gospodarstw opiekuńczych [...]
- Organizacja i przeprowadzenie pikniku dla pracowników i emerytów Uniwersytetu w Siedlcach
- Organizacja wydarzenia pn. Nocny Szlak Kulinarny w Gorzowie Wielkopolskim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.